Pár problémov s Nivou
Moderátor: Moderátoři
Jízda v každém případě verbotten , zase úplná blondýna nejsem, i když podle těch mých dotazů to tak občas může vypadat. Jinak matice je na místě, to jsem kontroloval. Na tisícíhranu na konci poloosy zůstal jen nějaký kovový kroužek silný tak 2 mm a poloosa kouká ven z kola. S fotkou bude trošku problém, protože tyhle informace jsem zjistil jen díky tomu, že se mi při vytočených předních kolech podařilo stahnout manžetu po poloose kousek od kola a byla vidět poloosa nas volným koncem. Prasklá taky není, takže homo kloubík
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí ))))
Tak homokloubek je sice vyměněný, ovšem stejně je to divné. Ještě ten starý vypláchnu, ale vypadá v pořádku. Jediná závada, kterou jsem s kolegou našel, byla prasklá závlačka uvnitř kloubu na konci poloosy. Napadlo mě, jestli nebude problém ve sbíhavosti. Je možné, že by při velké sbíhavosti při plném rejdu vyběhla poloosa z kloubu? Žádné poškození homokinetického koubu ani poloosy jsme nenašli.
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí ))))
Podobny problem čo popisuješ - odpojena poloosa z kĺbu, som zažil aj ja. Stalo sa mi to pri rozjazde na snehu s vytočenými kolesami. Tiež som myslel že strihlo poloosu, no nakoniec ju stačilo narvať do kĺbu. Pri hovnokvalite C krúžku, ktorý zaisťuje poloos v kľbe sa ani nedivím. Pasoval tam feliciový, páč rusa som ani na tretí pokus dnu nedostal.
No takže problém pokračuje, chybu bude někde jinde. Jel jsem dnes do servisu na seřízení geometrie a sbíhavosti a těsně před dojezdem opakovčka, poloosa je zase venku, takže počkám, co mi řeknou v šervísu
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí ))))
Tak jen pro informaci případným dalším postiženým. Jednalo se o popraskané silntbloky pod motorem a tudíž při rychlejším vytočení otáček a současném vytočení kol, což je třeba rozjezd na křižovatce, se hnul celý blok motoru a dalších částí a poloosa vyběhla z kloubu. Naštěstí bez jakýchkoliv poškození poloosy nebo kloubu.
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí ))))
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
novy problem
Novy problem co pasuje to tematu- at nezakladam dalsi tema: rano jedu 40km do prace a zda se, ze divne huci. Odpoledne jedu domu, nepravidelny volnobeh, zvuk jako u traktoru, auto netahne, zadna kontrolka nesviti. Kopecek na ceste co normalne jedu na 5, radim az na 3. dojel jsem domu, zhasnul motor, po prevleceni do monterek nastartuju, a vse v pohode. zvuk ok, tahne jako zamlada. Jen u pumpy mi vysla spotreba na 13l/100km, kdyz normalne jezdim tak za 9,5. Jde o 1,7vicebod, z r, 2009 a diagnostika taky nic neukazala..
A tad babo rad. Zatim jsem do nadrze nalil ten pripravek na cisteni vstrikovacu..
A tad babo rad. Zatim jsem do nadrze nalil ten pripravek na cisteni vstrikovacu..
nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hele na svíčky u MPi bacha ... asi bych neváhal s výměnou a (pokud možno) osadil 3-bodovky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Ja som mal to isté cca pri 14.tis. Výsledok bol vadný vstrekovač benzínu. A na diagnostike sa to tiež hlásilo ako závada zapaľovania na valci.jiri.k píše:nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Ale nemusí to byť tvoj prípad. Veď uvidíš čo to bude robiť ďalej.