Pár problémov s Nivou

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Slimm
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvek od Slimm »

Jízda v každém případě verbotten , zase úplná blondýna nejsem, i když podle těch mých dotazů to tak občas může vypadat. :D Jinak matice je na místě, to jsem kontroloval. Na tisícíhranu na konci poloosy zůstal jen nějaký kovový kroužek silný tak 2 mm a poloosa kouká ven z kola. S fotkou bude trošku problém, protože tyhle informace jsem zjistil jen díky tomu, že se mi při vytočených předních kolech podařilo stahnout manžetu po poloose kousek od kola a byla vidět poloosa nas volným koncem. Prasklá taky není, takže homo kloubík :D
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
Slimm
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvek od Slimm »

Tak homokloubek je sice vyměněný, ovšem stejně je to divné. Ještě ten starý vypláchnu, ale vypadá v pořádku. Jediná závada, kterou jsem s kolegou našel, byla prasklá závlačka uvnitř kloubu na konci poloosy. Napadlo mě, jestli nebude problém ve sbíhavosti. Je možné, že by při velké sbíhavosti při plném rejdu vyběhla poloosa z kloubu? Žádné poškození homokinetického koubu ani poloosy jsme nenašli.
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Podobny problem čo popisuješ - odpojena poloosa z kĺbu, som zažil aj ja. Stalo sa mi to pri rozjazde na snehu s vytočenými kolesami. Tiež som myslel že strihlo poloosu, no nakoniec ju stačilo narvať do kĺbu. Pri hovnokvalite C krúžku, ktorý zaisťuje poloos v kľbe sa ani nedivím. Pasoval tam feliciový, páč rusa som ani na tretí pokus dnu nedostal.
Slimm
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvek od Slimm »

No takže problém pokračuje, chybu bude někde jinde. Jel jsem dnes do servisu na seřízení geometrie a sbíhavosti a těsně před dojezdem opakovčka, poloosa je zase venku, takže počkám, co mi řeknou v šervísu :-(
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
Slimm
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvek od Slimm »

Tak jen pro informaci případným dalším postiženým. Jednalo se o popraskané silntbloky pod motorem a tudíž při rychlejším vytočení otáček a současném vytočení kol, což je třeba rozjezd na křižovatce, se hnul celý blok motoru a dalších částí a poloosa vyběhla z kloubu. Naštěstí bez jakýchkoliv poškození poloosy nebo kloubu.
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
astero
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvek od astero »

Nerad straším, ale poloosi končia v prednom dife, nejake drdlanie motorom na ne nema vplyv. To by už musel poriadne cestovať aby klepal po diferenciali. :?
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

astero píše:Nerad straším, ale poloosi končia v prednom dife, nejake drdlanie motorom na ne nema vplyv. To by už musel poriadne cestovať aby klepal po diferenciali. :?
Nemáš až tak pravdu, přední dif je natvrdo přišroubovaný k motoru, tudíž se hýbe zároveň s ním.
VAZ 1117
Slimm
Příspěvky: 20
Registrován: ned úno 20, 2011 19:41
Bydliště: Horšovský Týn

Příspěvek od Slimm »

Tak jen pro info, asi to opravdu byly ty silentbloky, bo Nivka vyzkousena na silnici i v terenu a uz zadny problem
Jsem magor do papírových modelů Formule 1, MMORPG World of warcraft a Lada Niva, ne nutně v tomto pořadí :-)))))
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

novy problem

Příspěvek od jiri.k »

Novy problem co pasuje to tematu- at nezakladam dalsi tema: rano jedu 40km do prace a zda se, ze divne huci. Odpoledne jedu domu, nepravidelny volnobeh, zvuk jako u traktoru, auto netahne, zadna kontrolka nesviti. Kopecek na ceste co normalne jedu na 5, radim az na 3. dojel jsem domu, zhasnul motor, po prevleceni do monterek nastartuju, a vse v pohode. zvuk ok, tahne jako zamlada. Jen u pumpy mi vysla spotreba na 13l/100km, kdyz normalne jezdim tak za 9,5. Jde o 1,7vicebod, z r, 2009 a diagnostika taky nic neukazala..
A tad babo rad. Zatim jsem do nadrze nalil ten pripravek na cisteni vstrikovacu..
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

Že by nekvalitní benzín?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Hele na svíčky u MPi bacha ... asi bych neváhal s výměnou a (pokud možno) osadil 3-bodovky
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
jiri.k
Příspěvky: 228
Registrován: sob črc 25, 2009 19:27
Bydliště: hradec kralove

Příspěvek od jiri.k »

tak tribodovky tam byly, ted jsou v kufru... vsichni mi tvrdi, ze pro stare konstrukce motoru nejsou primo to nejlepsi. ja nevim, s novejma to jede. zatim..
Uživatelský avatar
Michael 4x4
Příspěvky: 676
Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
Bydliště: Michalovce / Palín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michael 4x4 »

jiri.k píše:nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Ja som mal to isté cca pri 14.tis. Výsledok bol vadný vstrekovač benzínu. A na diagnostike sa to tiež hlásilo ako závada zapaľovania na valci.

Ale nemusí to byť tvoj prípad. Veď uvidíš čo to bude robiť ďalej.
LADA NIVA 4X4 /4x2 1.7i LPG od 28.08.2008
--------------------------------------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

Luděk Musil píše:Hele na svíčky u MPi bacha ... asi bych neváhal s výměnou a (pokud možno) osadil 3-bodovky
A proč 3-bodovky, když z prvomontáže tam nejsou? Já používám Denso W20EPR-U11 (mám LPG).
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“