Jestli nemáš gumový klouby, tak budeš muset přetočit nohu a v tom okamžiku narazíš do sloupku žízení
Neviem ako je to možné ale chcel by som to vidiet, ja kolená nahám napokoji a pracujem len chodidlami poprípade ešte ľavou nohou ked sa treba zapriet o blatnik. Nechapem co vy robite s tymi nohami da sa to v klude aj bez preslapov a pretáčania nôh
V tomhle videu je technika Shift Lock dobře vidět: http://www.youtube.com/watch?v=7iDk3TEP ... re=related
S originál konzolema sedaček je prostě posez moc vysoko a volant je blízko pedálů, takže se kolenem zaseknu o volantovou tyč. Chce to navařit místo konzolí nízko nad podlahu jökly, sedačku dát níž a dozadějc a koupit volant vysazenej blíž k řidiči. Pak by to mělo jít taky.
Jasne, na nikoho konkretne som to nemyslel, ja mam výšku 180 cm ale nestalo sa mi ze by som si kolena udieral o volantovú tyč no máš pravdu, keď sú tie origo sedačky tak vysoko tak z originálnym veľkým volantom sa to moze stat
ja jen k té vaší debatě dodám že hodně záleží na individuálním nastavení podvozku, hodně u lady udělá, když se nějakým způsobem zpevní zadní náprava, například stabikém, nebo já ted jezdím třeba na lankách, nebo někdo do pružin nacpe gumu, to už není až tak funny, ale taky to funguje.. taky čim nížší a užší je prdel oproti předku, tak to taky napomáhá (samozřejmě v nějakejch mezích).. o geometrii přední náprávy snad ani nemá cenu mluvit ne??..
ja jen k té vaší debatě dodám že hodně záleží na individuálním nastavení podvozku, hodně u lady udělá, když se nějakým způsobem zpevní zadní náprava, například stabikém, nebo já ted jezdím třeba na lankách, nebo někdo do pružin nacpe gumu, to už není až tak funny, ale taky to funguje.. taky čim nížší a užší je prdel oproti předku, tak to taky napomáhá (samozřejmě v nějakejch mezích).. o geometrii přední náprávy snad ani nemá cenu mluvit ne??..
Se vším souhlasím a myslím, že můžu říci že takto "nalazený" podvozek je super na hravé soutěžní auto, ale do provozu se s tím moc nedá. Narážím na nápady některých nových členů, kteří chtějí stavět ladu na drift a "normální" ježdění současně. Myslím že i Zdena mi teď dá za pravdu, že to opravdu nelze. Auto se takto stává náročnější co se týče řízení a hlavně větší tvrdost podvozku zvyšuje riziko nechtěného smyku způsobeného nerovností na vozovce ať už díra nebo hrbol.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Pravda, ale podla toho ci chces stavat poriadne drift auto alebo len nieco take na zabavu...napriklad ja mam vpredu dojity stabik a v tlmicoch husty prevodovy olej takze je to trochu tvrdsie a v pohode cez vykend stym chodime kade tade po pretekoch a cez tyzden je to normalne auto na jazdenie. Urcite ale ked spravis tvrdy podvozok uz to na nasich cestach nieje taka pohoda (nieze by niekedy bola)
Little Red Riding Hood píše:když s tim potřebuješ zajet občas do tesca tak se to ještě dá
To jo, ale když přičteš cenu paliva k nákupu, tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropě
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Ondra 07 píše: tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropě
To přece vůbec nevadí Nechci slevu zadarmo Jak se neplatí za položku rovnou, tak to lidem vůbec nedochází. Jinak si nedovedu představit ty nálety na superhypergigamarkety za městem, kde je máslo o 5 Korun levnější než v místní samošce
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Ondra 07 píše: tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropě
To přece vůbec nevadí Nechci slevu zadarmo Jak se neplatí za položku rovnou, tak to lidem vůbec nedochází. Jinak si nedovedu představit ty nálety na superhypergigamarkety za městem, kde je máslo o 5 Korun levnější než v místní samošce
Tak přesně, to mě připomíná...
Paní, máme tady výborná rajčata...
Dejte pokoj, ja po nich zvracím....
Ale máme kilo jen za pět korun!!!
Opravdu?! Tak já si vemu tři kila!
Sorry za TO.
K tématu: Užívat si s "podomácku" upraveným autem v provozu je sice hezká věc a člověka to dokáže potěšit, možná uspokojit. Ale je potřeba mít trochu soudnosti a zodpovědnosti. Předvídat a uvědomit si rizika, protože stačí na chvíli zaváhat, být na chvíli nepozorný a nehoda je na světě. Narazíte na blbce v A6 nebo podobném drahém autě a máte po prdeli... Když bude chtít, udělá vám z života peklo. Takový papaláši mají většinou dlouhé prsty a nejen že váš miláček půjde na vrakáč a řidičák na magistrát, budete lítat po soudech a léta mu splácet jeho káru. Na to pozor, za těch pár chvil jepičího vzrušení to nestojí.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
fulo, tak nějak to bude, skrátka ta náprava která je tvrdší, tak klouže dřív.. ale záleží celkově na setapu podvozku co s čím dáš dohromady, jakou geometrii nastavíš, jak je auto vysoké, kde má těžiště, jak na tom máš gumy, atd.. ale i s dvojitým předním stabíkem se dá klouzat, ale vyžaduje to individuální přístup.. nicméně hlavní věc co je potřeba pro drifty s ladou je buď dát samosvor a nebo zavařit diff..
tak chlapci vy v CZ mate asi drahe tlmiče aj samosvory, v madarsku samosvor okolo 300eur bilstein 1ks 80eur, taisto su manici ktory upravuju origo tlmiče... jasne aj motor niečo stojí ale za 44tisic českých by som mal iny žigul....
drobcek9215, niektori chlapci v CR maju samosvor odo mna... a cena je tiez okolo 300eur...1 pár plynokvapalinovych tlmičov kayaba stoji u mna 65€....ale za 44 000Kč by si až tak iny žigul nemal...cena sa vysplha na drobnostiach.