Neviem ako je to možné ale chcel by som to vidiet, ja kolená nahám napokoji a pracujem len chodidlami poprípade ešte ľavou nohou ked sa treba zapriet o blatnik. Nechapem co vy robite s tymi nohami da sa to v klude aj bez preslapov a pretáčania nôhJestli nemáš gumový klouby, tak budeš muset přetočit nohu a v tom okamžiku narazíš do sloupku žízení
žigul upraveny na drift
Moderátor: Moderátoři
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
V tomhle videu je technika Shift Lock dobře vidět: http://www.youtube.com/watch?v=7iDk3TEP ... re=related
S originál konzolema sedaček je prostě posez moc vysoko a volant je blízko pedálů, takže se kolenem zaseknu o volantovou tyč. Chce to navařit místo konzolí nízko nad podlahu jökly, sedačku dát níž a dozadějc a koupit volant vysazenej blíž k řidiči. Pak by to mělo jít taky.
S originál konzolema sedaček je prostě posez moc vysoko a volant je blízko pedálů, takže se kolenem zaseknu o volantovou tyč. Chce to navařit místo konzolí nízko nad podlahu jökly, sedačku dát níž a dozadějc a koupit volant vysazenej blíž k řidiči. Pak by to mělo jít taky.
Jasne, na nikoho konkretne som to nemyslel, ja mam výšku 180 cm ale nestalo sa mi ze by som si kolena udieral o volantovú tyč no máš pravdu, keď sú tie origo sedačky tak vysoko tak z originálnym veľkým volantom sa to moze stat
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
he he.. http://navratdoreality.cz/?p=view&id=6317
ja jen k té vaší debatě dodám že hodně záleží na individuálním nastavení podvozku, hodně u lady udělá, když se nějakým způsobem zpevní zadní náprava, například stabikém, nebo já ted jezdím třeba na lankách, nebo někdo do pružin nacpe gumu, to už není až tak funny, ale taky to funguje.. taky čim nížší a užší je prdel oproti předku, tak to taky napomáhá (samozřejmě v nějakejch mezích).. o geometrii přední náprávy snad ani nemá cenu mluvit ne??..
ja jen k té vaší debatě dodám že hodně záleží na individuálním nastavení podvozku, hodně u lady udělá, když se nějakým způsobem zpevní zadní náprava, například stabikém, nebo já ted jezdím třeba na lankách, nebo někdo do pružin nacpe gumu, to už není až tak funny, ale taky to funguje.. taky čim nížší a užší je prdel oproti předku, tak to taky napomáhá (samozřejmě v nějakejch mezích).. o geometrii přední náprávy snad ani nemá cenu mluvit ne??..
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Se vším souhlasím a myslím, že můžu říci že takto "nalazený" podvozek je super na hravé soutěžní auto, ale do provozu se s tím moc nedá. Narážím na nápady některých nových členů, kteří chtějí stavět ladu na drift a "normální" ježdění současně. Myslím že i Zdena mi teď dá za pravdu, že to opravdu nelze. Auto se takto stává náročnější co se týče řízení a hlavně větší tvrdost podvozku zvyšuje riziko nechtěného smyku způsobeného nerovností na vozovce ať už díra nebo hrbol.Little Red Riding Hood píše:he he.. http://navratdoreality.cz/?p=view&id=6317
ja jen k té vaší debatě dodám že hodně záleží na individuálním nastavení podvozku, hodně u lady udělá, když se nějakým způsobem zpevní zadní náprava, například stabikém, nebo já ted jezdím třeba na lankách, nebo někdo do pružin nacpe gumu, to už není až tak funny, ale taky to funguje.. taky čim nížší a užší je prdel oproti předku, tak to taky napomáhá (samozřejmě v nějakejch mezích).. o geometrii přední náprávy snad ani nemá cenu mluvit ne??..
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Pravda, ale podla toho ci chces stavat poriadne drift auto alebo len nieco take na zabavu...napriklad ja mam vpredu dojity stabik a v tlmicoch husty prevodovy olej takze je to trochu tvrdsie a v pohode cez vykend stym chodime kade tade po pretekoch a cez tyzden je to normalne auto na jazdenie. Urcite ale ked spravis tvrdy podvozok uz to na nasich cestach nieje taka pohoda (nieze by niekedy bola)
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale když přičteš cenu paliva k nákupu, tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropěLittle Red Riding Hood píše:když s tim potřebuješ zajet občas do tesca tak se to ještě dá
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To přece vůbec nevadí Nechci slevu zadarmo Jak se neplatí za položku rovnou, tak to lidem vůbec nedochází. Jinak si nedovedu představit ty nálety na superhypergigamarkety za městem, kde je máslo o 5 Korun levnější než v místní samošceOndra 07 píše: tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropě
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak přesně, to mě připomíná...Laďuša píše:To přece vůbec nevadí Nechci slevu zadarmo Jak se neplatí za položku rovnou, tak to lidem vůbec nedochází. Jinak si nedovedu představit ty nálety na superhypergigamarkety za městem, kde je máslo o 5 Korun levnější než v místní samošceOndra 07 píše: tak máš nejdržší rohlíky ve střední evropě
Paní, máme tady výborná rajčata...
Dejte pokoj, ja po nich zvracím....
Ale máme kilo jen za pět korun!!!
Opravdu?! Tak já si vemu tři kila!
Sorry za TO.
K tématu: Užívat si s "podomácku" upraveným autem v provozu je sice hezká věc a člověka to dokáže potěšit, možná uspokojit. Ale je potřeba mít trochu soudnosti a zodpovědnosti. Předvídat a uvědomit si rizika, protože stačí na chvíli zaváhat, být na chvíli nepozorný a nehoda je na světě. Narazíte na blbce v A6 nebo podobném drahém autě a máte po prdeli... Když bude chtít, udělá vám z života peklo. Takový papaláši mají většinou dlouhé prsty a nejen že váš miláček půjde na vrakáč a řidičák na magistrát, budete lítat po soudech a léta mu splácet jeho káru. Na to pozor, za těch pár chvil jepičího vzrušení to nestojí.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
fulo, tak nějak to bude, skrátka ta náprava která je tvrdší, tak klouže dřív.. ale záleží celkově na setapu podvozku co s čím dáš dohromady, jakou geometrii nastavíš, jak je auto vysoké, kde má těžiště, jak na tom máš gumy, atd.. ale i s dvojitým předním stabíkem se dá klouzat, ale vyžaduje to individuální přístup.. nicméně hlavní věc co je potřeba pro drifty s ladou je buď dát samosvor a nebo zavařit diff..
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
- Bydliště: slovensko
drobcek9215, niektori chlapci v CR maju samosvor odo mna... a cena je tiez okolo 300eur...1 pár plynokvapalinovych tlmičov kayaba stoji u mna 65€....ale za 44 000Kč by si až tak iny žigul nemal...cena sa vysplha na drobnostiach.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)