Motor se dusí

Moderátor: Moderátoři

Veverka

Příspěvek od Veverka »

JJ zítra to už zkusím,vždy je tu možnost že odešlo něco jen tak mimochodem.
Ale dneska to nezabralo,startérem jsem otočil vrchní kolo na značku,rozdělovač na čtvrtej a nic....
Veverka

Příspěvek od Veverka »

kde musi byt kladivko kdyz je palec na 4?spojeny nebo rozpojeny?

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st duben 06, 2011 12:00 ]
Kladívko by mělo být (ideálně) na základové desce rozdělovače ... na stole Ti asi bude k ničemu :dontknow:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Láďo, předpokládám, že základní elektrotechnické dovednosti máš .... a že vlastníš multimetr (v případě nouze postačí i žárovka).
Prostá výměna rozdělovače a nastavení palce na 4. válec nestačí. K tomu, aby motor chytil je ještě potřeba nastavit předstih.
Kliku nastavíš na 5° před HÚ (prostě ji o těch 5° otočíš zpět) a na jeden hrot MM připojíš kostru a na druhý hrot MM připojíš kabel od cívky. Tělem rozdělovače otáčíš (po nebo proti směru) až se dostaneš do momentu rozpojení kladívek. Potom ten motor MUSÍ chytit. L.
PS:
MM = multimetr
Na MM si nastavíš nejnižší ohmy případně "pípák" a měříš. Okamžik rozpojení je ohlášen zmlknutím "pípáku" případně se místo nul objeví jednička
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6518
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ja si tak matne vzpominam, ze sem proste nastavil motor "na znacky" vrazil sem tam rozdelovac do jedne ze dvou moznych poloh, nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo. Pak sem to od ucha a od pocitu z jizdy poladil a bylo to. auto jezdilo, nez ho za tyden nechal jisty blazen z otrokovic sesrotovat. jiste, chtelo to nastavit predstih stroboskopem.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

JmJ píše:nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo
Je to, pravda, poněkud primitivní až barbarský způsob, ale taky to tak funguje. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Veverka

Příspěvek od Veverka »

takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Veverka píše:cim a kde otacet rucne klikou?
V Tvém případě to jde jen při zařazené 4 či 5 a tlačení auta, kulaťáci ještě měli kliku ... . Případně zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=323205#323205 . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6518
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Veverka píše:takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?
musis posouvat autem, jak psal king, nebo objednat Drobka :lol:
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Vypadá to,že si spíše musím objednat novou cívku a kondenzátor :evil: .
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cívky se zřejmě moc nekazí. Ale náhoda je blbec. Jakej je stav teď?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Takže už to jezdí a chyba byla všude jinde, jen ne tam, kde bysme ji čekali :D . No aspoň něco :lol: .
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6518
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Veverka píše:Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.
kondenzator je treba eliminovat a vubec je potreba provest modernizaci na bezkontakt ;-) uz se tomu nebran a hura do toho :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“