Motor se dusí

Moderátor: Moderátoři

Veverka

Příspěvek od Veverka »

JJ zítra to už zkusím,vždy je tu možnost že odešlo něco jen tak mimochodem.
Ale dneska to nezabralo,startérem jsem otočil vrchní kolo na značku,rozdělovač na čtvrtej a nic....
Veverka

Příspěvek od Veverka »

kde musi byt kladivko kdyz je palec na 4?spojeny nebo rozpojeny?

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st duben 06, 2011 12:00 ]
Kladívko by mělo být (ideálně) na základové desce rozdělovače ... na stole Ti asi bude k ničemu :dontknow:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Láďo, předpokládám, že základní elektrotechnické dovednosti máš .... a že vlastníš multimetr (v případě nouze postačí i žárovka).
Prostá výměna rozdělovače a nastavení palce na 4. válec nestačí. K tomu, aby motor chytil je ještě potřeba nastavit předstih.
Kliku nastavíš na 5° před HÚ (prostě ji o těch 5° otočíš zpět) a na jeden hrot MM připojíš kostru a na druhý hrot MM připojíš kabel od cívky. Tělem rozdělovače otáčíš (po nebo proti směru) až se dostaneš do momentu rozpojení kladívek. Potom ten motor MUSÍ chytit. L.
PS:
MM = multimetr
Na MM si nastavíš nejnižší ohmy případně "pípák" a měříš. Okamžik rozpojení je ohlášen zmlknutím "pípáku" případně se místo nul objeví jednička
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ja si tak matne vzpominam, ze sem proste nastavil motor "na znacky" vrazil sem tam rozdelovac do jedne ze dvou moznych poloh, nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo. Pak sem to od ucha a od pocitu z jizdy poladil a bylo to. auto jezdilo, nez ho za tyden nechal jisty blazen z otrokovic sesrotovat. jiste, chtelo to nastavit predstih stroboskopem.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

JmJ píše:nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo
Je to, pravda, poněkud primitivní až barbarský způsob, ale taky to tak funguje. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Veverka

Příspěvek od Veverka »

takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Veverka píše:cim a kde otacet rucne klikou?
V Tvém případě to jde jen při zařazené 4 či 5 a tlačení auta, kulaťáci ještě měli kliku ... . Případně zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=323205#323205 . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Veverka píše:takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?
musis posouvat autem, jak psal king, nebo objednat Drobka :lol:
VAZ 2104 1.3 1989
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Vypadá to,že si spíše musím objednat novou cívku a kondenzátor :evil: .
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cívky se zřejmě moc nekazí. Ale náhoda je blbec. Jakej je stav teď?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Takže už to jezdí a chyba byla všude jinde, jen ne tam, kde bysme ji čekali :D . No aspoň něco :lol: .
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6563
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Veverka píše:Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.
kondenzator je treba eliminovat a vubec je potreba provest modernizaci na bezkontakt ;-) uz se tomu nebran a hura do toho :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“