Fábie.
Moderátor: Moderátoři
To bude asi problém na straně poskytovatele obrázkůLaďuša píše:No, to je taky hnus.
Želvo, už jsem si toho všimnul u vícera tvých příspěvků, ale nevidim vůbec tvoje obrázky. Naštěstí mam ale práva, takže přes upravit si můžu adresu zkopírovat a podívat se. Jestli to ovšem dělá víc lidem, pak to může bejt nepříjemný...
Edit: Teď už ho vidim, co s tim vyvádíš?
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Když už tu byla řeč o výkonu a oběmu , co tohle ?
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No jo, jenže ta spotřeba u těch malých objemů evidentně lítá jako splašená, extrémně závisí od stylu jízdy. Soudím podle různých referencí i vlastních zkušeností. U větších objemů se lidi a auta liší dejme tomu v rozmezí litru, u těchhle prcků, přičemž nejvíc dat mám o různých HTP různých řidičů, se spotřeby liší v rozmezí i 4 litrů (cca 6-10).
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím
.
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Tommel
- Příspěvky: 3256
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
pod 5l to už se fakt musi jezdit na spotřebu, když se trochu snažim tak za 5,5-6l s PriorouMarťas píše:Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Chatka 12 forever
. Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Ano, je to těžko uvěřitelné, i mne to překvapilo, ale je to tak. Jde samozřejmě o úspornou jízdu, v létě za sucha... Ale s předepsaným tlakem pneu, se standartním olejem 10W-40 atd. zkrátka žádné úpravy. Podrobnosti o jednom historickém testu najdeš zde.Marťas píše:Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Motory s osmi ventily, plochou křivkou točivého momentu s maximem v nízkých otáčkách a k tomu s dlouhými rychlostmi jsou zpravidla motory úsporné. Bohužel ne moc pružné. Hodnota točivého momentu u osmiventilové desítky je mizerná a k tomu dlouhé kvalty = pružnost nic moc. Ale je to na úsporu. Svým způsobem se to tak trochu chová jako SDi, to je řešené podobně.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)