Fábie.
Moderátor: Moderátoři
To bude asi problém na straně poskytovatele obrázků Co bych s tím měl vyvádět, normální tag IMG, asi jim nestíhají servery. Můžeš si to zobrazit i přes citovat, na což má oprávnění kdokoliv.Laďuša píše:No, to je taky hnus.
Želvo, už jsem si toho všimnul u vícera tvých příspěvků, ale nevidim vůbec tvoje obrázky. Naštěstí mam ale práva, takže přes upravit si můžu adresu zkopírovat a podívat se. Jestli to ovšem dělá víc lidem, pak to může bejt nepříjemný...
Edit: Teď už ho vidim, co s tim vyvádíš?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
A tady budou brutááááálníííííííí plameny! Viz druhý link.
Když už tu byla řeč o výkonu a oběmu , co tohle ?
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No jo, jenže ta spotřeba u těch malých objemů evidentně lítá jako splašená, extrémně závisí od stylu jízdy. Soudím podle různých referencí i vlastních zkušeností. U větších objemů se lidi a auta liší dejme tomu v rozmezí litru, u těchhle prcků, přičemž nejvíc dat mám o různých HTP různých řidičů, se spotřeby liší v rozmezí i 4 litrů (cca 6-10).
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím .
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím .
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
pod 5l to už se fakt musi jezdit na spotřebu, když se trochu snažim tak za 5,5-6l s PriorouMarťas píše:Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Ano, je to těžko uvěřitelné, i mne to překvapilo, ale je to tak. Jde samozřejmě o úspornou jízdu, v létě za sucha... Ale s předepsaným tlakem pneu, se standartním olejem 10W-40 atd. zkrátka žádné úpravy. Podrobnosti o jednom historickém testu najdeš zde.Marťas píše:Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Motory s osmi ventily, plochou křivkou točivého momentu s maximem v nízkých otáčkách a k tomu s dlouhými rychlostmi jsou zpravidla motory úsporné. Bohužel ne moc pružné. Hodnota točivého momentu u osmiventilové desítky je mizerná a k tomu dlouhé kvalty = pružnost nic moc. Ale je to na úsporu. Svým způsobem se to tak trochu chová jako SDi, to je řešené podobně.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)