Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
tak trochu zpětně si dovolím reagovat.
Laďušo neboj, leso asi vyjedu, takže trilexu bude dost i na hnací nápravě
Ta Karosa jak projede zábrany, to se zkoušelo snad v Pacově, nebo kdeto a byla to zkouška svodidel, jak dopadla a takto dopadnout neměla vidíte sami.
Ten žluto-modrý trolejbus nebyl pro Gottwaldov, ale pro Sofiu, nebo nějaké podobně jižní město
Acibuk: pokud myslíme stejný vůz, tak na prodej ve skutečnosti nebyla.
Mirozv: ne, to si pleteš a nebyl to hybrid, bylo to úplně něco jiného.
V polovině 90. let vznikla druhá řada 800 z důvodu legislativního. Sice určená na export, ale několik ks v ČR bylo a je, dokonce se dá říci, že některé kusy jsou už musejní.
a Rába v trolejbuse a autobuse má jiný zvuk, tyto nápravy ani nejsou a hlavně nemůžou být stejné, bo elektromotor.
jedno hezké video s ještě nedávno provozním atmosem a krásným zvukem Ráby.
http://www.youtube.com/watch?v=u4T4yvobDmg
Laďušo neboj, leso asi vyjedu, takže trilexu bude dost i na hnací nápravě
Ta Karosa jak projede zábrany, to se zkoušelo snad v Pacově, nebo kdeto a byla to zkouška svodidel, jak dopadla a takto dopadnout neměla vidíte sami.
Ten žluto-modrý trolejbus nebyl pro Gottwaldov, ale pro Sofiu, nebo nějaké podobně jižní město
Acibuk: pokud myslíme stejný vůz, tak na prodej ve skutečnosti nebyla.
Mirozv: ne, to si pleteš a nebyl to hybrid, bylo to úplně něco jiného.
V polovině 90. let vznikla druhá řada 800 z důvodu legislativního. Sice určená na export, ale několik ks v ČR bylo a je, dokonce se dá říci, že některé kusy jsou už musejní.
a Rába v trolejbuse a autobuse má jiný zvuk, tyto nápravy ani nejsou a hlavně nemůžou být stejné, bo elektromotor.
jedno hezké video s ještě nedávno provozním atmosem a krásným zvukem Ráby.
http://www.youtube.com/watch?v=u4T4yvobDmg
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Něco mi uniklo? O jaký zkoušky šlo a kdy to bylo? Přes Pacov jezdím denně.zdenda píše:Ta Karosa jak projede zábrany, to se zkoušelo snad v Pacově
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Minule som pozeral škodovácke fórum a našiel som tam fotky, ako si jeden kúpil 4 staré autobusy.2ks Karosa šl 11 a 2ks škoda 706 RTO. Jedna z nich, veľmi zachovalá šl11 už je hotová a pojazdná. To ma dosť zaujalo. Potom som pátral tak ďalej, a zistil som, že je dosť ľudí, ktorý zbierajú a renovujú staré autobusy. Kam sa môžem s našimi štyrmi ladami na nich hrabať. To už je sila, klobúk dole.
plavec: bylo myšleno toto video.
http://www.youtube.com/watch?v=wNDknBSdTs8
já neříkám, že to tam bylo, to "snad" vyjadřuje domněnku. Prostě mám dojem, že někdo mluvil o Pelhřimovsku a jiné město na P mne nenapadá. Bylo to na Vysočině, ale kde už fakt nevím.
http://www.youtube.com/watch?v=wNDknBSdTs8
já neříkám, že to tam bylo, to "snad" vyjadřuje domněnku. Prostě mám dojem, že někdo mluvil o Pelhřimovsku a jiné město na P mne nenapadá. Bylo to na Vysočině, ale kde už fakt nevím.
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Ještě jsem si vzpomněl, někdo se tu ptal, proč pod předním oknem Karosy 700 mají některé vozy tu mřížku krátkou a některé dlouhou.
Bo kloubák. Kloubové vozy ji mají kratší, protože nemají vepředu chladič.
Taky si všimněte, že tuto krátkou mřížku mají nejčastěji sólo vozy právě v provozech, kde jsou i kloubové...
Bo kloubák. Kloubové vozy ji mají kratší, protože nemají vepředu chladič.
Taky si všimněte, že tuto krátkou mřížku mají nejčastěji sólo vozy právě v provozech, kde jsou i kloubové...
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
... kvůli záměně dílů. Chápu.
jinak toto http://www.youtube.com/watch?v=cPXLNTh_M0A&NR=1 teda docela koukám. To je radost.
jinak toto http://www.youtube.com/watch?v=cPXLNTh_M0A&NR=1 teda docela koukám. To je radost.
Vzhledem k tomu že už mě to živí čtyři roky, tak bych k tomu i možná něco měl. Je to dost náročné na únavu. Nejvíce mě baví když někdo kecá o tom že se jen vozím a držím volantu. To bych ho nejraději prásknul někam kde ho to hodně bolí. Ono sedět deset hodin za volantem, poslouchat nesmyslné kecy od kaštanů, čuchat jak ráno smrdí, nebo v letních měsících si užívat 50 stupňové teplíčko celý den tak to bych kolikrát raději deset hodin makal někde u pásu. A nejhorší je být neustále v pozoru. Za sebe říkám tuhle práci člověk musí mít rád aby jí chtěl dělat a dělat vydržel. Ale je toho mnohem více. Ráno vstáváš, nikoho nic nezajímá proč jedeš pozdě atd... Prostě jedeš pozdě a jsi tu tak se na Tebe vyřvu. Nikdo to neocení co děláš. Za čtyři roky to ocenilo tak 10 lidí. Prostě tohle musí mít člověk v sobě. Se podívej kolik jezdí mladých za volantem a kolik tam jezdí skoro důchodců a důchodců.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Ono dneska většina prací je nedoceněná. Všichni vidí jen sebe.
Pšendo, jen drobný dotaz - zkoušels to u toho pásu? Já na dost brigádách jo, někdy to šlo, ale někdy bych asi 1000x radši řídil autobus MHD - což jsem nikdy nezkoušel, ale myslím, že mám představu - a třeba meziměsto bych bral, ale MHD bych fakt dělat nechtěl. Bohatě mi to stačí s osobákem 20 minut.
Takže ve výsledku, lidi, co s MHD busem nebo trolejbusem jezdí, docela obdivuju. Ale nejsou jediný, třeba na LDN bych taky dělat nechtěl ... zvlášť ne za ty peníze ...
Pšendo, jen drobný dotaz - zkoušels to u toho pásu? Já na dost brigádách jo, někdy to šlo, ale někdy bych asi 1000x radši řídil autobus MHD - což jsem nikdy nezkoušel, ale myslím, že mám představu - a třeba meziměsto bych bral, ale MHD bych fakt dělat nechtěl. Bohatě mi to stačí s osobákem 20 minut.
Takže ve výsledku, lidi, co s MHD busem nebo trolejbusem jezdí, docela obdivuju. Ale nejsou jediný, třeba na LDN bych taky dělat nechtěl ... zvlášť ne za ty peníze ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak a Ota má po ptákách, to byl jediný autobus kam se vešel tak, že nemusel mít volant narvaný do břicha
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 10221.html
http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... 10221.html
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104