Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
Parádní je ten komentář, jen škoda, že se pan průvodce dlouho odmllčel... Ale aspoň si lidi konečně užili trochu adrenalinu, a měli to dokonce zadarmo... Doufám, že to řidič přežil, jinak holt padl na trati.Honza 21061 píše:O jisté nevýhodě toho, že pauzující řidič není v blízkosti volantu. http://www.youtube.com/watch?v=gogPllfBvds
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nepřežil - už to tu kdysi, myslim, bylo....
Davide, teda já jsem se s otevřenýma dveřma za jízdy eště nesetkal, ale je pravda, že zrovna v narvanej Karose se o dveře opřít netroufnu. Jinak se to taky stalo tam u tý pumpy, akorát jsme jeli k ZČU.
Davide, teda já jsem se s otevřenýma dveřma za jízdy eště nesetkal, ale je pravda, že zrovna v narvanej Karose se o dveře opřít netroufnu. Jinak se to taky stalo tam u tý pumpy, akorát jsme jeli k ZČU.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To děláš dobře. O dveře se rozhodně neopírat! Otevřené dveře u Karosy nejsou žádná výjimka, dokonce u nás v DP se používají dveřní rozvaděče EPOD od troubů z Poličské strojírny (jinak se ta banda fušerů nedá nazvat) a ty dokonce dveře zničehonic otevřou i když jsou dávno zavřené a (teoreticky) skončil i proces omezování tlaku a hlídání sevření. Prostě se otevřou a lidi z toho jdou ven.
Na podzim na Pankráci vypadla ta holka a mně se něco podobného stalo, když přišla první den ta kalamita a já jel od Budějovické natřískanej až po střechu. Najednou zezadu křik, v zasněženém zrcátku vidím otevřené dveře a to, že z toho nějaká postava vyskočila naštěstí na nohy, to radši považuju za přelud. Kontrolka se nerozsvítila, nic.
Po zátahu jsem to osobně dával do vlastních rukou vrchnímu garážmistrovi, který se tam v noci objevil, naléhavě jsem žádal opravu a druhý den jsem našel dveře ve stejném stavu, i ten zatracenej EPOD nechali stejný.
Nic... domluvil jsem si výměnu EPODu, že možná po letech se kramáři z Poličky chytli za frňák a začali dělat pořádně. Výměna nebyla, zato jsem po poruše dostal zbrusu nový EPOD do předních dveří. A spokojenost?
Z nového kusu zase pro změnu uniká vzduch, takže vnitřní mechanismy jsou vadné a vzduch pořád proudí omezovači (to známé syčení), i když je dávno otevřeno.
Protože se původní spolehlivé dveřní ovladače montované na Karosy ve fabrice už nevyrábí a jediný dodavatel v ČR je tak pravděpodobně jen Poličská k*rvírna, tak bych si být vámi dal na dveře pozor celorepublikově.
Na podzim na Pankráci vypadla ta holka a mně se něco podobného stalo, když přišla první den ta kalamita a já jel od Budějovické natřískanej až po střechu. Najednou zezadu křik, v zasněženém zrcátku vidím otevřené dveře a to, že z toho nějaká postava vyskočila naštěstí na nohy, to radši považuju za přelud. Kontrolka se nerozsvítila, nic.
Po zátahu jsem to osobně dával do vlastních rukou vrchnímu garážmistrovi, který se tam v noci objevil, naléhavě jsem žádal opravu a druhý den jsem našel dveře ve stejném stavu, i ten zatracenej EPOD nechali stejný.
Nic... domluvil jsem si výměnu EPODu, že možná po letech se kramáři z Poličky chytli za frňák a začali dělat pořádně. Výměna nebyla, zato jsem po poruše dostal zbrusu nový EPOD do předních dveří. A spokojenost?
Z nového kusu zase pro změnu uniká vzduch, takže vnitřní mechanismy jsou vadné a vzduch pořád proudí omezovači (to známé syčení), i když je dávno otevřeno.
Protože se původní spolehlivé dveřní ovladače montované na Karosy ve fabrice už nevyrábí a jediný dodavatel v ČR je tak pravděpodobně jen Poličská k*rvírna, tak bych si být vámi dal na dveře pozor celorepublikově.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Já se neopíral, i když v narvaný 30 to bejvá problém, ale ty zámky znám. Tenkrát se to otevřelo vlastní vahou, ale ne moc. Každopádně kdybych se opřel, tak je ze mě kaskadér, možná i přejetej
Mhm, pěkný.
Ty vysouvací sedačky jsme tudíž v Karose neměli, jen v Oase. Neoplanem jsem jel myslim někdy v roce 2001 na Slovensko, dokonce dvoupatrák.
S tím spaním řidiče mě jacek málem zmátl, pacholek jeden
Mhm, pěkný.
Ty vysouvací sedačky jsme tudíž v Karose neměli, jen v Oase. Neoplanem jsem jel myslim někdy v roce 2001 na Slovensko, dokonce dvoupatrák.
S tím spaním řidiče mě jacek málem zmátl, pacholek jeden
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Autobusy nejsou má výrazná parketa, takže označení typu neznám, ale vzpomínám si, že s posunovatelnými sedačkami jsem se setkal poprvé asi v roce 1991 při cestě Karosou do Itálie. Jenom nevím, jestli to bylo tovární provedení, nebo nějaká úprava provozovatele. Ona ta Karosa byla totiž na tehdejší dobu silně vyšperkovaná a potuněná. Kromě jiného si třeba konkrétně vzpomínám na obrovské přídavné nádrže se systémem přečerpávání paliva. Díky tomu Karosa zvládla celou cestu bez tankování. A podobných vychytávek tam bylo víc. Takže opravdu nedokážu říct, jestli to bylo tovární nebo ne.Honza 21061 píše:Karosa roztahovací sedačky do uličky měla tuším až od typu LC936 od roku 1996. Jestli to měl i předchozí model "lepeňák" LC737 nevím, ale vsadil bych že ne.
Už po pár letech se to většinou zadřelo, jak se to moc nepoužívá.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ale nějak zprasenej. Měli jsme lepší
http://www.cnds.cz/ul/evpro/e335-01.htm
http://www.cnds.cz/ul/evpro/eik-09.htm
http://www.cnds.cz/ul/evpro/eik-01.htm
http://www.cnds.cz/ul/evpro/e335-01.htm
http://www.cnds.cz/ul/evpro/eik-09.htm
http://www.cnds.cz/ul/evpro/eik-01.htm
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hm, tak to mě fakt nenapadlozelvotron píše:ikarus v karosáckých barvách
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No co si budeme povídat, proto já nerad jezdím vlakem - nevidím na cestu! Já prostě musím vždycky vidět ... akorát občas typicky u MHD narazím na řidiče, kterýho bych nejradši vyhodil od volantu ...
S tetkou jsem si o Oase popovídal, ale komplet jsem ten rozhovor zapomněl, pamatuju si jenom, že jsem říkal, že jsme si na foru zavzpomínali Já už mám taky hosip ...
S tetkou jsem si o Oase popovídal, ale komplet jsem ten rozhovor zapomněl, pamatuju si jenom, že jsem říkal, že jsme si na foru zavzpomínali Já už mám taky hosip ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).