![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Pozitiva nového vozu:
-je po důchodcích, počítám že s ním zacházeli nějak rozumně
-dostal jsem k němu "servisní sešit", do kterého občas někdo zapsal opravy a výměny náplní, vedeno od 40000 do současnosti
-poměrně pěkný odstín zelené
-interiér nevypadá nejhůř
-motor celkem čistý
-v kufru pár dílů jako bonus
-bez ekodaně
Negativa:
-patky předních blatníků je potřeba akutně vyvařit, vzadu to není tak horký ale taky se tomu nevyhnu
-převodovka kvičí
-vzadu hučí buď ložisko na poloose, nebo rozvodovka
-vůle v řízení
Největším problémem je ale motor běžící na tři válce, ze zvonění při přidání plynu jsem diagnostikoval, že mám nejspíš po prdeli a místo jednoho motoru teď musím sehnat dva... Jenom škoda, že jsem musel při koupi dost spěchat, takže jsem se nechal ukolíbat jeho historií a celkem pěknou vizáží (v noci pod lampou ostatně žádný div...) a místo důkladné prohlídky řešil průběh převodu. Doufal jsem, že to je jen problém v zapalování, asi jsem měl cestou domů od prodávajícího místo rádia poslouchat motor... Nicméně jsem s tím od pondělka do dneška jezdil do práce, protože jsem auto koupil v podstatě výměnou (součástí obchodu byla i třetí osoba) za naprosto spolehlivého favorita na stavitelném podvozku, do kterého jsem v poslední době nasypal celkem dost peněz a před dvěma týdny dokonce udělal technickou. Takže teď sice nemám čím jezdit, ale můžu se za dům chodit kochat pohledem na dva žigulíky, čekající na výměnu motoru. Prostě paráda...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Přikládám fotky z inzerátu (ano, tak malé byly...), brzy snad pořídím nějaké vlastní.