Salát
Moderátor: Moderátoři
Salát
Na Nový rok jsem si dopřál nějaké to rozptýlení a koupil si nového žigulíka. Loni jsem se zařekl, že už nikdy nebudu kupovat auto v zimě, ale uvolněná sváteční nálada mi trošku zamotala hlavu, takže tohle je už třetí auto, který jsem koupil během zimního období, v noci a ještě k tomu s velkým přimhouřením očí nad jeho nedostatky, jako vždycky toho lituju...
Pozitiva nového vozu:
-je po důchodcích, počítám že s ním zacházeli nějak rozumně
-dostal jsem k němu "servisní sešit", do kterého občas někdo zapsal opravy a výměny náplní, vedeno od 40000 do současnosti
-poměrně pěkný odstín zelené
-interiér nevypadá nejhůř
-motor celkem čistý
-v kufru pár dílů jako bonus
-bez ekodaně
Negativa:
-patky předních blatníků je potřeba akutně vyvařit, vzadu to není tak horký ale taky se tomu nevyhnu
-převodovka kvičí
-vzadu hučí buď ložisko na poloose, nebo rozvodovka
-vůle v řízení
Největším problémem je ale motor běžící na tři válce, ze zvonění při přidání plynu jsem diagnostikoval, že mám nejspíš po prdeli a místo jednoho motoru teď musím sehnat dva... Jenom škoda, že jsem musel při koupi dost spěchat, takže jsem se nechal ukolíbat jeho historií a celkem pěknou vizáží (v noci pod lampou ostatně žádný div...) a místo důkladné prohlídky řešil průběh převodu. Doufal jsem, že to je jen problém v zapalování, asi jsem měl cestou domů od prodávajícího místo rádia poslouchat motor... Nicméně jsem s tím od pondělka do dneška jezdil do práce, protože jsem auto koupil v podstatě výměnou (součástí obchodu byla i třetí osoba) za naprosto spolehlivého favorita na stavitelném podvozku, do kterého jsem v poslední době nasypal celkem dost peněz a před dvěma týdny dokonce udělal technickou. Takže teď sice nemám čím jezdit, ale můžu se za dům chodit kochat pohledem na dva žigulíky, čekající na výměnu motoru. Prostě paráda...
Přikládám fotky z inzerátu (ano, tak malé byly...), brzy snad pořídím nějaké vlastní.
Pozitiva nového vozu:
-je po důchodcích, počítám že s ním zacházeli nějak rozumně
-dostal jsem k němu "servisní sešit", do kterého občas někdo zapsal opravy a výměny náplní, vedeno od 40000 do současnosti
-poměrně pěkný odstín zelené
-interiér nevypadá nejhůř
-motor celkem čistý
-v kufru pár dílů jako bonus
-bez ekodaně
Negativa:
-patky předních blatníků je potřeba akutně vyvařit, vzadu to není tak horký ale taky se tomu nevyhnu
-převodovka kvičí
-vzadu hučí buď ložisko na poloose, nebo rozvodovka
-vůle v řízení
Největším problémem je ale motor běžící na tři válce, ze zvonění při přidání plynu jsem diagnostikoval, že mám nejspíš po prdeli a místo jednoho motoru teď musím sehnat dva... Jenom škoda, že jsem musel při koupi dost spěchat, takže jsem se nechal ukolíbat jeho historií a celkem pěknou vizáží (v noci pod lampou ostatně žádný div...) a místo důkladné prohlídky řešil průběh převodu. Doufal jsem, že to je jen problém v zapalování, asi jsem měl cestou domů od prodávajícího místo rádia poslouchat motor... Nicméně jsem s tím od pondělka do dneška jezdil do práce, protože jsem auto koupil v podstatě výměnou (součástí obchodu byla i třetí osoba) za naprosto spolehlivého favorita na stavitelném podvozku, do kterého jsem v poslední době nasypal celkem dost peněz a před dvěma týdny dokonce udělal technickou. Takže teď sice nemám čím jezdit, ale můžu se za dům chodit kochat pohledem na dva žigulíky, čekající na výměnu motoru. Prostě paráda...
Přikládám fotky z inzerátu (ano, tak malé byly...), brzy snad pořídím nějaké vlastní.
- Přílohy
-
- 8279109.jpg (3.63 KiB) Zobrazeno 1995 x
-
- 8279111.jpg (3.66 KiB) Zobrazeno 1995 x
Škoda že sú není väčšie, auto vizerá solídne. To klepanie zozadu nemôžu byť karadanové kríže? väčšinou odchádza toto. vôľa v riadení sa dá nastaviť na prevodovke teda pokiaľ nie sú vymlátené čepy na riadení, motor by sa tiež mal dať spraviť takže gratulujem ku kúpe. Není ho škoda ťahať takto na zimu do toho bordelu? Síce ho treba vyvárať ale aj tak je škoda takého Žigulíka
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
V tomhle rozlišení by vypadalo dobře kde co... Vzadu nic neklepe, ale hučí, jako když jedeš v off-roadu s pořádnýma balónama, ale zánovní matadorky asi takovej hluk dělat nedokážou. Pokud jde o vůli, ještě jsem nekoukal, jestli je na čepech nebo v převodce, ale pravděpodobnější bude asi ta převodka. To jsou ale jen takové drobnosti proti tomu motoru, podle zvuku bude asi problém v koužcích... Preventivně jsem vyměnil víčko rozdělovače s palce, kabely i svíčky, takže už to může způsobovat jen netěsnost. Předpokládám, že zvonění (jako by několik malých zvonečků) vydává právě ten nepálící (konkrétně druhý) válec...
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
neni len nastaveny vysoky predstih ked to zvoni ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Zastavil se kamarád se stroboskopem, nastavili jsme ho zhruba na šest stupňů. Nejschůdnější cesta asi bude sehnat motor, prohodit a tenhle případně zrecyklovat do Kosmoletu. Co může ještě vydávat zvuky podobné zvonění? A proč mi může nepálit válec? Olej ve vodě není, ventily by měly bý seřízené (a podle zvuku bych řekl že i jsou), na druhou stranu motor ale olej nebere (ani se v něm nemnoží), nebo to alespoň není znát, teď mi teprve dochází, že při prasklém kroužku by tomu tak nebylo... Ještě by byla možnost, že je podpálený ventil, stál by za zkoušku ten trik se stlačeným vzduchem a cigaretou u výfuku. Cigarety by byly, teď ještě někde sehnat kompresor...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
neni su len zle sviecky ? neskusal si ich vymenit ? alebo kable ? neni fuknuta hlava ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Svíčky i kabely jsem měnil, do vody to snad nefouká, teda bubliny jsem neviděl a ani po nějaké době běhu jsem nepozoroval odfuk z expanzky, po vytočení svíčky se nezdálo, že by ve válci byla voda, takže hlava samotná asi bude v pořádku, i když by to byla lepší možnost, tu bych možná byl ochotný měnit i přes tu hnusnou zimu (nemám garáž).
Pokud to nepálí vůbec není tam komprese . Sundej víčko rozdělovače , vyšroubuj svíčky , vem roztáčecí kliku a kus nějaké hadice která bude pasovat k díře pro svíčku . Pak skus hubou foukat do hadice toho válce ke kterému "ukazuje" palec rozdělovače (zavřené ventily) . Pokud to jsou ventily tak to poznáš na 100% .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pro upřesnění: palec rozdělovače musí ukazovat na vývod VN kabelu příslušného válce na víčku rozdělovače. L.Saša píše:Pak skus hubou foukat do hadice toho válce ke kterému "ukazuje" palec rozdělovače (zavřené ventily)
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Saša Díky, to je moc dobrý nápad, hned po přečtení jsem seběhnul k autu a zkusil to. Foukal jsem jako o život, držel tlak ve válci jazykem a podobně, nakonec se ukázalo, že s netěsností to asi tak horké nebude. Zítra shodím víko a kouknu na vahadla, jinde už problém asi hledat nemůžu, nebo se pletu?
Pokud všude šel vytvořit tlak tak je snad jediná možnost (pokud je to mechanická vada) a to celkem nepravděpodobné prasknutí vahadla na sacím ventilu . Prostě že by si válec nenasál palivo .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!