Fábie.
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jen tak mimochodem, pracovní Turbokrálík Fabia combi II, 1.2 TSI 77kW má zatím najeto necelých 4 tis. km. Nicméně již teď z toho motoru (z auta nikoliv) uchcávám, germánům se zadařilo. Škoda, že to nemá šestikvaltku a na dálnicích není neomezený rychlostní limit . To auto lítá velice pěkně, dlouhodobá spotřeba 6,7l. Okreska se s tím dá jet za 5,6l, dálnice 6,5l, po měste a hlavně na pojezdech to baští dost, 8-9 l, ale rozhodně méně jako krátká haťapka. Udržet 130 na dálnici je s tím velice obtížné, člověk to jen lechtá a na tachu je 170 hned . Zkoušet s tím maximálku mám strach, to by bylo i o rodný list. Velice by mne zajímalo jak by to lítalo s tou 1.4 TSI .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nohu do ledový vody za to nedám, ale mám pocit, že se škodovkou a řidičem to bude obdobne. Furt zapisuju v práci do karty vozů váhu auta a nad tou tabůlkou je napsáno " Hmotnost včetně řidiče ( + 75kg) "zelvotron píše:
Ještě k tomu porovnání hmotnosti, pozor na to, že u desítky je v českých materiálech v pohotovostní hmotnosti započítanej řidič, kdežto u fabky ne.
Jo teď sem na to koukal, máš pravdu, ono to není hned pod tabulkou jako u Lady, ale v textu, kterej sem nečet. Ono to bude patrně podle nějaký normy, protože mám dojem, že rusácí na svých stránkách většinou uvádí bez řidiče, což mě aspoň přijde logičtější - započítávat řidiče do užitečný hmotnosti, jelikož v praxi každej řidič váží jinak, že
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Koukám na tvém odkazu 206 sklo 3000, fabia 2200 - to není propastný rozdíl. Dokážu si představit, že nějaký jednotlivý díl může být dokonce i levnější než u škodovky, ale komplexní statistika asi přecejen vyzní pro škodovku...zelvotron píše:
Ale já sem porovnával fabku 1 s vrstevníkama, třeba na 206 stojí sklo 3000 jako na každý jiný normální auto s lepeným sklem.
Ale nemá to smysl to řešit, příkladů je spousty, přesvědčovat tě nebudu, když nechceš a máš svojí pravdu.
Teď si uvědomuju - 206 a fabia vlastně nejsou srovnatelná auta, 206 ztrácí hodně nejistými jízdními vlastnostmi, kvalitou řazení, kvalitou dílenského zpracování a malými předními sedačkami I tak ale ve své době byla nejprodávanějším vozem v Evropě díky slušivému kabátku.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
fabie je ma snad velke ?veliz píše:malými předními sedačkami
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uz z dob 120L se tradovalo ze auta na vyvoz jsou lepsi udelany a vybaveny nez pro domaci trh. Prime dukazy nemam. Jen ruzne naznaky.(( trebas kdyz kolega si dotahnul par let starou oktafku z Francie a ta mela vybavu ze se z toho vsichni mistni skodofkari malem posraly))
Pokud by jen toto byla pravda, priznam se ze tomu verim, tak me to bytostne vadí a to auto nechci ani zadara.
Je to jako by MB rikala, ty ceskej "póvle" tobe to staci, ale venku by to nikdo nekoupil!!!!
Pokud by jen toto byla pravda, priznam se ze tomu verim, tak me to bytostne vadí a to auto nechci ani zadara.
Je to jako by MB rikala, ty ceskej "póvle" tobe to staci, ale venku by to nikdo nekoupil!!!!
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
tuzemska a vyvozni kvalita a celkove ruzne tridy kvality to to byla za socialismu bezna praxe a u skodovky to jiste platilo jeste pri felicich. kamarad mel MPi, kdyz u nas MPi rozhodne nebyla bezna, auto celkove bylo jako by lepe odhlucnene, motoricky i karoserii hodne vydrzelo. bylo stazene z vyvozni serie.vik2 píše:Uz z dob 120L se tradovalo ze auta na vyvoz jsou lepsi udelany a vybaveny nez pro domaci trh. Prime dukazy nemam. Jen ruzne naznaky.(( trebas kdyz kolega si dotahnul par let starou oktafku z Francie a ta mela vybavu ze se z toho vsichni mistni skodofkari malem posraly))
Pokud by jen toto byla pravda, priznam se ze tomu verim, tak me to bytostne vadí a to auto nechci ani zadara.
Je to jako by MB rikala, ty ceskej "póvle" tobe to staci, ale venku by to nikdo nekoupil!!!!
u vazu to byla myslim celkem klasika. kdyz porovnam kvalitu meho VAZu s ruznymi jinymi z te doby, tak je jasne, ze na tom mem si nekdo musel proste dat vice zalezet a nemyslim si, ze to je jen tim, ze to je "dobry kus".
VAZ 2104 1.3 1989
Taky si myslím, že to tak bylo. Z DDR se sem tahaly favority Ecotronic a stavěly se na české papíry, protože byly o milion procent lepší než ty naše, přestože stejného roku výroby.
Kamarád měl z Německa dovezeného favorita z podzimu 1993 (vstřikování BOSCH 40kW) a jezdil s ním do roku 2006. Najel 380.000 km bez jediné opravy na motoru nebo převodech (jednou měněná spojka po 240.000 km) a když to prodával, dostal za to prachy, za které by obratem koupil jetou Felicii s novým ksichtem. To auto bylo i po 14 sezonách absolutně bez koroze - což se u favorita fakt často nevídá.
Kamarád měl z Německa dovezeného favorita z podzimu 1993 (vstřikování BOSCH 40kW) a jezdil s ním do roku 2006. Najel 380.000 km bez jediné opravy na motoru nebo převodech (jednou měněná spojka po 240.000 km) a když to prodával, dostal za to prachy, za které by obratem koupil jetou Felicii s novým ksichtem. To auto bylo i po 14 sezonách absolutně bez koroze - což se u favorita fakt často nevídá.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
No vono když to řeknem jináč .... po 14 sezonách už kolikrát ani neuvidíš toho favorita . L.Marek píše:To auto bylo i po 14 sezonách absolutně bez koroze - což se u favorita fakt často nevídá.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kde? je to vykvedlany stejne jak felicie pri stejnym poctu km. u fabie s 140tkm na tachu jsem kvalty lovil, dvojku nemohl skoro pres ridicovu sedacku zaradit........veliz píše:, kvalitou řazení
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
proc je Fabia RS drazsi jak Polo GTI??? a ma navic pomalejsi zrychleni???
je dokonce o desetinku pomalejsi 0-100 nez Ibiza Cupra, ktera stoji stejne.
Proc ma Passat 3.6FSi 220KW a SuperB ma jen 191KW???????
českej "póvle" tobe to stačí
je dokonce o desetinku pomalejsi 0-100 nez Ibiza Cupra, ktera stoji stejne.
Proc ma Passat 3.6FSi 220KW a SuperB ma jen 191KW???????
českej "póvle" tobe to stačí
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Fabia RS je dražší zřejmě proto, že je na českém trhu žádanější než Polo GTi. Žijeme v tržní ekonomice a o cenách rozhoduje zájem zákazníků. Pokud jde o zrychlení, příčinou by mohla být horší aerodynamika fabie. Polo má také novější podvozkovou platformu (o 7-9mm delší rozvor). VW se nikdy netajil tím, že škodovka sice bude mít přístup k nejnovějším technologiím, nemusí je však mít jako první.vik2 píše:proc je Fabia RS drazsi jak Polo GTI??? a ma navic pomalejsi zrychleni???í
Měl jsem na mysli srovnání u nových vozů. U ojetých vozů záleží na aktuální kondici, takže papírově lepší vůz může být v konkrétním případě horší.Maysner píše:kde? je to vykvedlany stejne jak felicie pri stejnym poctu km. u fabie s 140tkm na tachu jsem kvalty lovil, dvojku nemohl skoro pres ridicovu sedacku zaradit........veliz píše:, kvalitou řazení
Velké ne, větší ano.Tommel píše:fabie je ma snad velke ?veliz píše:malými předními sedačkami
Ve své době v tisku tolik podceňovaný prastarý OHV čtyřválec z tisícovky (splašený šicí stroj) se nakonec ukázal jako nezničitelný a teprve po létech byl některými doceněn. Že by se HTP v budoucnu podařilo totéž? Sám jsem na to zvědavý.Marek píše:Najel 380.000 km bez jediné opravy na motoru nebo převodech
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Teepee
- Příspěvky: 4306
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Zeptejte se na pověst žigulíků v Rusku. A zamyslete se proč se tu ve velkém skupují (nebo skupovali) a tahají zpátky?
Protože tady jsme jezdili v těch lepších kusech...
Kamarád chodil nějaký čas na ČVUT a povídal mi něco o výrobních tolerancích a výsledných 3 třídách kvality, něco ve smyslu: Exportní, Tuzemská, Výprodejová.
V rámci otevřeného trhu EU se tohle trochu stírá, dnes není problém koupit auto za hranicemi ČR, kde se dokonce dají nové Škodovky sehnat levněji než u nás. (psali kdysi ve Světě motorů)
Protože tady jsme jezdili v těch lepších kusech...
Kamarád chodil nějaký čas na ČVUT a povídal mi něco o výrobních tolerancích a výsledných 3 třídách kvality, něco ve smyslu: Exportní, Tuzemská, Výprodejová.
V rámci otevřeného trhu EU se tohle trochu stírá, dnes není problém koupit auto za hranicemi ČR, kde se dokonce dají nové Škodovky sehnat levněji než u nás. (psali kdysi ve Světě motorů)
Bílý LADA a okřídlená spol.