


Moderátor: Moderátoři
Nohu do ledový vody za to nedám, ale mám pocit, že se škodovkou a řidičem to bude obdobne. Furt zapisuju v práci do karty vozů váhu auta a nad tou tabůlkou je napsáno " Hmotnost včetně řidiče ( + 75kg) "zelvotron píše:
Ještě k tomu porovnání hmotnosti, pozor na to, že u desítky je v českých materiálech v pohotovostní hmotnosti započítanej řidič, kdežto u fabky ne.
Koukám na tvém odkazu 206 sklo 3000, fabia 2200 - to není propastný rozdíl. Dokážu si představit, že nějaký jednotlivý díl může být dokonce i levnější než u škodovky, ale komplexní statistika asi přecejen vyzní pro škodovku...zelvotron píše:
Ale já sem porovnával fabku 1 s vrstevníkama, třeba na 206 stojí sklo 3000 jako na každý jiný normální auto s lepeným sklem.
Ale nemá to smysl to řešit, příkladů je spousty, přesvědčovat tě nebudu, když nechceš a máš svojí pravdu.
fabie je ma snad velke ?veliz píše:malými předními sedačkami
tuzemska a vyvozni kvalita a celkove ruzne tridy kvality to to byla za socialismu bezna praxe a u skodovky to jiste platilo jeste pri felicich. kamarad mel MPi, kdyz u nas MPi rozhodne nebyla bezna, auto celkove bylo jako by lepe odhlucnene, motoricky i karoserii hodne vydrzelo. bylo stazene z vyvozni serie.vik2 píše:Uz z dob 120L se tradovalo ze auta na vyvoz jsou lepsi udelany a vybaveny nez pro domaci trh. Prime dukazy nemam. Jen ruzne naznaky.(( trebas kdyz kolega si dotahnul par let starou oktafku z Francie a ta mela vybavu ze se z toho vsichni mistni skodofkari malem posraly))
Pokud by jen toto byla pravda, priznam se ze tomu verim, tak me to bytostne vadí a to auto nechci ani zadara.
Je to jako by MB rikala, ty ceskej "póvle" tobe to staci, ale venku by to nikdo nekoupil!!!!
No vono když to řeknem jináč .... po 14 sezonách už kolikrát ani neuvidíš toho favoritaMarek píše:To auto bylo i po 14 sezonách absolutně bez koroze - což se u favorita fakt často nevídá.
veliz píše:, kvalitou řazení
Fabia RS je dražší zřejmě proto, že je na českém trhu žádanější než Polo GTi. Žijeme v tržní ekonomice a o cenách rozhoduje zájem zákazníků. Pokud jde o zrychlení, příčinou by mohla být horší aerodynamika fabie. Polo má také novější podvozkovou platformu (o 7-9mm delší rozvor). VW se nikdy netajil tím, že škodovka sice bude mít přístup k nejnovějším technologiím, nemusí je však mít jako první.vik2 píše:proc je Fabia RS drazsi jak Polo GTI??? a ma navic pomalejsi zrychleni???í
Měl jsem na mysli srovnání u nových vozů. U ojetých vozů záleží na aktuální kondici, takže papírově lepší vůz může být v konkrétním případě horší.Maysner píše:veliz píše:, kvalitou řazeníkde? je to vykvedlany stejne jak felicie pri stejnym poctu km. u fabie s 140tkm na tachu jsem kvalty lovil, dvojku nemohl skoro pres ridicovu sedacku zaradit........
Velké ne, větší ano.Tommel píše:fabie je ma snad velke ?veliz píše:malými předními sedačkami
Ve své době v tisku tolik podceňovaný prastarý OHV čtyřválec z tisícovky (splašený šicí stroj) se nakonec ukázal jako nezničitelný a teprve po létech byl některými doceněn. Že by se HTP v budoucnu podařilo totéž? Sám jsem na to zvědavý.Marek píše:Najel 380.000 km bez jediné opravy na motoru nebo převodech