Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Značkovej servis je blbost, pokud najdeš někoho, kdo tomu skutečně rozumí a je vybavenej dostatečnou technikou. (Dostatečná nemusí být nejmodernější, pokud si s tím poradí.) Tj. ví, co které čidlo má dělat a co z něj má jít za hodnoty atd....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

pilotek píše:Jiri:Máš pravdu horšie štartujú ale nevynechávajú.Môžem ti poradiť ešte japonské NGK ktoré sú super ale ťažko ih zohnať.
Ty jsem měl, koukal jsem jako blázen. Ale i při svým věku běhaly krásně.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Používám svíčky DENSO. BRISK mi jednou odešel 500km "od Mělníka".
DENSO mi teď jedno odešlo po cca 12000km. Ale je třeba vzít do úvahy, že tomu dávám docela koprovku. Ale nemyslím, že by u Jiřího byl problém ve svíčkách.
Teď po výměně oleje v převodovce (za jiný, než dává Mělník) a výměně všech filtrů na Mělníce mi to jede jak víno. V neděli odpoledne jsem jel z Prahy do Mnichova Hradiště tj. proti proudu hlavního provozu po prázdný silnici a ta plečka ani do kopce nešla pod 180km/h. (budíkovejch) Takže žádná stížnost. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

DENSA jsem mival taky a byly skvely..25000km a pouze preventivni vymena startovalo to kdykoliv v pohode
bohuzel mi je v Melniku vyhodily (po 4000km) a misto nich dali BRISK SILVER... :-(
ale jak rikas problem je jinde....
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Já jim tam vždycky svíčky vozím svoje. Příště si přivezu i olej do převodovky. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Zase mě trápí kraviny, v neděli během jízdy vynechala jedna ze žárovek a po 20 km zase začla blikat. Včera to byl divný chcrčivý zvuk stěračů, kdy se asi na 3 sec v pulce okna zasekly a sami rozeběhly. Ještě že se tyhle závady léčí samy 8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
franta
Příspěvky: 95
Registrován: stř čer 09, 2004 16:07

Příspěvek od franta »

Ty stěrače budou asi potřeba dotáhnout.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

franta píše:Ty stěrače budou asi potřeba dotáhnout.
asi jako všechno na tom autě :) Naposledy jsem dotahoval výškově stavitelný volant, protože mi při zatáčení padal... dost nemilé...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Volant se mi taky povoluje, ale stačí ho nechat dotáhnout každých 15000km na Mělníce. Tohle není závada, která by žrala peníze a nějak víc obtěžovala. Zadní žárovky v kufru mě taky občas cvičí, ale tohle bych nevytýkal autu za skoro poloviční cenu, než má konkurence.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Já to beru v pohodě, ale většinou u toho prší, je tma, zima nebo strašně spěchám.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Kdyby nás ta plečka neznervózňovala kontrolkama, jezdili bysme vzadu jednoocí a v pohodě. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
pilotek
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 04, 2005 19:38
Bydliště: KOSICE

Příspěvek od pilotek »

CHlapci nejde mi volnobeh. Kto mal podobný problém :?:
2110
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Tohle jsem měl taky a bylo to nějaký dementní čidlo. Už je to tak dva roky a nepamatuju si který. Na Mělníce mi to vyměnili na počkání a jelo to OK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Asi mi kožlo relátko coby jako cyklovač na stěrače. Nejde první pozice. Ty další dvě nepřerušené rychlosti jdou normálně. Nefunguje však doběhák. Ostřikuje to. Neměl s tím někdo problém? Může být problém i jinde? Třeba ta spodní paticová deska s pojistkama?
V Rusku stojí 70 Rublů, jak jsem tak koukal a v Praze zase chtějí desetinásobněj majlant... :toimonster:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Tavri... neco mi nesedi...ten dobehak je integrovanej ve steracovem motorku a ty divny zvuky bych prisuzoval prave tomu ze se tam v tech prevodech neco posralo. ten kontakt bude asi rozsrotovanej:-).. ohledne cyklovace nevim , existuje cela rada zapojeni krome jinehpo i varianta s tyristorem ktera ke sve funkci potrebuje prave dobehovy kontakt:--) ale co tam maj rusaci neviim.. spis bych to videl na motrek. Priprav si par nasetrenych tisicovek. Ona totiz i demontaz motorku je pakarna.. musi toho docela dost ven:-(
Nic se neopravi samo....:-) to je zasadni blud... samy se veci jen poserou
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“