Wartburg 353
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
K tomu zapadnutí technologie:
Já si myslím, že se to vůbec nějak nehodilo do krámu, ten motor je tak jednoduchý, že kdyby takhle vypadalo všechno, servisáci by chcípli hladem.
A prošel jsem si nějaké srovnání soudobých vozů, W353 a škoda 120 a vždycky (i pro starý, i pro nový model obou vozů) měl ten warťák o litr horší spotřebu. A jako dítě si pamatuju, že jsem se z jednoho nadechnutí na přechodu pro chodce málem zblil, v tomto směru by to fakt něco potřebovalo. třeba toto:
http://www.youtube.com/watch?v=UdRatUxG15k
Pro Vintera: POkud neotevřeš videa, tak věz, že pod tím odkazem se skrývá jen kratičký záznam z jízdy vozu W353 s mikroprocesorovým zapalováním vlastní konstrukce a upraveným výfukem.
Komentáře:
"Co se tyka zapalovani, jsou tam civky ze Skoda Felicia a pokusna jednotka na elektronické řízení předstihu zapalu podle otáček, zatížení a teploty. Uprava vyfukoveho potrubi spociva v prodlouzenych svodech z motoru - motor se lepe toci, ale je liny od spodu..."
ještě jednu úpravu tam provedli a sice montáž katalyzátoru, viz. jiné video,
http://www.youtube.com/watch?v=d-C3v7IE ... re=related
teda to správné videjko jsem asi nenašel, tak aspoň to, kde fakt není vidět žádnej kouř. Je ale fakt, že psali mazání 1:70...
Laďuša, není to zatím moje a asi mne vyženeš zase na mráz - musím se totiž podívat jaký ty lampy tam jsou .
Prosím vás, jak se v tom troubí? Málo jsem si s tím hrál, málo, pramálo...
Já si myslím, že se to vůbec nějak nehodilo do krámu, ten motor je tak jednoduchý, že kdyby takhle vypadalo všechno, servisáci by chcípli hladem.
A prošel jsem si nějaké srovnání soudobých vozů, W353 a škoda 120 a vždycky (i pro starý, i pro nový model obou vozů) měl ten warťák o litr horší spotřebu. A jako dítě si pamatuju, že jsem se z jednoho nadechnutí na přechodu pro chodce málem zblil, v tomto směru by to fakt něco potřebovalo. třeba toto:
http://www.youtube.com/watch?v=UdRatUxG15k
Pro Vintera: POkud neotevřeš videa, tak věz, že pod tím odkazem se skrývá jen kratičký záznam z jízdy vozu W353 s mikroprocesorovým zapalováním vlastní konstrukce a upraveným výfukem.
Komentáře:
"Co se tyka zapalovani, jsou tam civky ze Skoda Felicia a pokusna jednotka na elektronické řízení předstihu zapalu podle otáček, zatížení a teploty. Uprava vyfukoveho potrubi spociva v prodlouzenych svodech z motoru - motor se lepe toci, ale je liny od spodu..."
ještě jednu úpravu tam provedli a sice montáž katalyzátoru, viz. jiné video,
http://www.youtube.com/watch?v=d-C3v7IE ... re=related
teda to správné videjko jsem asi nenašel, tak aspoň to, kde fakt není vidět žádnej kouř. Je ale fakt, že psali mazání 1:70...
Laďuša, není to zatím moje a asi mne vyženeš zase na mráz - musím se totiž podívat jaký ty lampy tam jsou .
Prosím vás, jak se v tom troubí? Málo jsem si s tím hrál, málo, pramálo...
Dedo ma wartasa a trubilo sa tusim packou smeroviek ...teraz neviem ci v smere od seba, alebo smerom k volantu (ako skodovky).
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Trúbi sa v smere k sebe alebo zatlačit páčku axiálne k volantu. (nie som istý). Ja osobne som to totiž prehadzoval (5 minút času prehodiť dva káble)
Pomer 1:70 - nie je to málo? Podľa literatúry sa oporúča 1:45 až 1:50. Ja som pri jazde na acetón dával 1:35 (vysušovalo motor).
Z motoru 353 sa dalo vytlačiť až 100 koní (tolko mala verzia majstrov Nemecka).
S výfukom by som sa nehral, pri dvojtakte platia iné zákonitosti ako pri 4 takte, sú tam vratné tlaky (aby zbytocne palivová zmes neprebehla zo sania do zvodov) a podobne.
Spomienka na mladosť:
Po stretnutí s VW Polo, moja jediná z mojich havárii mnou zapríčinená. Polo odfotené nemám, trafil som totiž policajta a zobrali mi vodičák (koľká to tragédia pre 18,5 ročného chalana) Polo malo zrušený blatník vnútorný aj vonkajší, prednú masku aj kapotu
Pomer 1:70 - nie je to málo? Podľa literatúry sa oporúča 1:45 až 1:50. Ja som pri jazde na acetón dával 1:35 (vysušovalo motor).
Z motoru 353 sa dalo vytlačiť až 100 koní (tolko mala verzia majstrov Nemecka).
S výfukom by som sa nehral, pri dvojtakte platia iné zákonitosti ako pri 4 takte, sú tam vratné tlaky (aby zbytocne palivová zmes neprebehla zo sania do zvodov) a podobne.
Spomienka na mladosť:
Po stretnutí s VW Polo, moja jediná z mojich havárii mnou zapríčinená. Polo odfotené nemám, trafil som totiž policajta a zobrali mi vodičák (koľká to tragédia pre 18,5 ročného chalana) Polo malo zrušený blatník vnútorný aj vonkajší, prednú masku aj kapotu
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
For Marek . Pouze dodávám že se u letadel tyhle motory NEPOUŽÍVALI kvůli jejich váze . Používal se v hojné míře jeho menší dvoutaktní rival Trabant .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
W-353 jsem měl, hned dva Co můžu o tomto stroji říci, je jen samá chvála byl to perfektní stroj, klidně bych ho pořídil, leč stavy jsou plné. Něco v brzké době půjde k prodeji. Zvuk jak splašenej mixér, oblak dýmu, ten prostor uvnitř byl neuvěřitelnej. Jediný, teda, že žigul mi přišel trochu útulnější, ale menší. Hodně dělala absence středového tunelu. Je to vysoký, projede to hodně a jede to jak pila. Krásnej stroj, já si ho snad pořídim. Měl jsem bílýho chromovýho. Takovýho zas sehnat, tak jsem rád
Otec měl 25 let Trabanta, najel s ním přes sto tisíc a za celou dobu měl tři poruchy. 2x zapalování a jednou sem u zadřel motor na klice (prý normální nemoc toho motoru). Přišel s druhým motorem pod paží Byly to zlaté časy s trabíkem, dávali jsme ho pryč v roce 2003 po nehodě.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Coopře, to jsi se drobet seknul v tématu, ne?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=6se7UKjARmY
celkom im to jako jeden ale teda pri predovani to ma ten charakteristicky zvuk
celkom im to jako jeden ale teda pri predovani to ma ten charakteristicky zvuk
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Neseknul, já chtěl jen upozornit že dvoutakty jsou na pokažení dost odolné
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Človeče, neposielaj už také videá prosím, úplne mi zovrelo žalúdok.. Prehĺbil si moju depresiu a smútok za autom, ktoré ma vozilo 20 rokov a zanechalo vo mne najhlbšiu stopu, čo sa týka áut..Jelen píše:http://www.youtube.com/watch?v=P5Nlw7rqiCY
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
No já koukám jaký je tu zájem o tohle přibližovadlo, docela pěkný! Jelen, Ger, ty videa sou dobrý! DJW, konečně jsem přelouskal tvoje příspěvky, vidím, že máš hodně co říct. Dík.
Sehnal jsem nový ostřikovač, z původního chyběla nádobka, asi byla rozbitá. Ten kufr je fakt gigantickej, prostor uvnitř na mne působí velice nezvykle. Je to takovej menší obývák .
Jen jedna chybka tu je, když je přední sicna seřízená na mne nebo někoho delšího, tak stejně dlouhej člověk vzadu nemá kam dát nohy. Al emožná jsem to blbě zkoušel, nebo su rozmlsanej. Každopádně ta technika, to je dílo. Chvílu sem študoval, jak je udělaný chlazení a vidím, že bližší studium odložím na léto. Auto má německej karbec. Ten Jikov je stejný jako škodovácký? Liší se osazením? Jestli by nemělo smysl tam naroubovat třeba žigulácký karb, jak to pojede... pouze hypoteticky tedy.
Sehnal jsem nový ostřikovač, z původního chyběla nádobka, asi byla rozbitá. Ten kufr je fakt gigantickej, prostor uvnitř na mne působí velice nezvykle. Je to takovej menší obývák .
Jen jedna chybka tu je, když je přední sicna seřízená na mne nebo někoho delšího, tak stejně dlouhej člověk vzadu nemá kam dát nohy. Al emožná jsem to blbě zkoušel, nebo su rozmlsanej. Každopádně ta technika, to je dílo. Chvílu sem študoval, jak je udělaný chlazení a vidím, že bližší studium odložím na léto. Auto má německej karbec. Ten Jikov je stejný jako škodovácký? Liší se osazením? Jestli by nemělo smysl tam naroubovat třeba žigulácký karb, jak to pojede... pouze hypoteticky tedy.
Ďakujem, teším sa že ocenuješ moje príspevky.MartasBrno píše:No já koukám jaký je tu zájem o tohle přibližovadlo, docela pěkný! Jelen, Ger, ty videa sou dobrý! DJW, konečně jsem přelouskal tvoje příspěvky, vidím, že máš hodně co říct. Dík.
Chvílu sem študoval, jak je udělaný chlazení a vidím, že bližší studium odložím na léto. Auto má německej karbec. Ten Jikov je stejný jako škodovácký? Liší se osazením? Jestli by nemělo smysl tam naroubovat třeba žigulácký karb, jak to pojede... pouze hypoteticky tedy.
Karburátor Jikoc SEDR 32 tuším dával do Š120. Odporúčam, chodí to výrazne lepšie, ale vzhľadom na to, že je dvojhrdlový, pri ťažkej nohe treba rátať s vírom v nádrži. (Prvé týždňe po obdržaní vodičáku som mal spotrebu nad 10L )
Video o karbeci http://www.youtube.com/watch?v=xhkbozerLu4
v akým EMbéčkach sa používal: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... db54e5b4e9
Pre inšpiráciu kukni http://www.wartburgcars.de/index.php?id=70, položka W 353 WR mať 110 koňový dvojtakt, to by bolo.. Niekedy som mal aj presný popis úpravy od pánov čo na tom jazdili, ale kde to je.. Hmm.
Hneď za tým je špecialita, Tá istá úprava ale dva motory: pod kapotou + v kabíne.. To muselo chodiť šialene. Podrobnejšie foto tu:
S tým chladením - ak máš chladič za motorom, môžeš mať v lete problémy pri dlhšej jazde do kopca. Chladič vzadu bol od 60-tych rokov keď mal motor menší výkon. Pri náraste výkonu na 53PS sa chladenie ukázalo ako nedostatočné a niekedy v druhej polke 80-tych sa chladič presunul dopredu pred motor.
Do ostrekovača dávaj len orig. kvapalinu neriedenú, osky pumpičky mali tendencie hrdzavieť (ako na Lade) A bacha tiež na miesto nasadenia hadičky na motorček cerpadla, mne sa ho podarilo 2x zlomiť a to už ťažko zlepíš.
PS: vážení, išpirovali ste ma. Len čo uvidím ako tak zachovalý kus, už aj kupujem. Celé poobedie nič nerobím, len čumím do kompu a snorím na Warťasmi..
Naposledy upravil(a) DJW dne úte lis 30, 2010 00:37, celkem upraveno 3 x.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno