Já si myslím, že se to vůbec nějak nehodilo do krámu, ten motor je tak jednoduchý, že kdyby takhle vypadalo všechno, servisáci by chcípli hladem.
A prošel jsem si nějaké srovnání soudobých vozů, W353 a škoda 120 a vždycky (i pro starý, i pro nový model obou vozů) měl ten warťák o litr horší spotřebu. A jako dítě si pamatuju, že jsem se z jednoho nadechnutí na přechodu pro chodce málem zblil, v tomto směru by to fakt něco potřebovalo. třeba toto:
http://www.youtube.com/watch?v=UdRatUxG15k
Pro Vintera: POkud neotevřeš videa, tak věz, že pod tím odkazem se skrývá jen kratičký záznam z jízdy vozu W353 s mikroprocesorovým zapalováním vlastní konstrukce a upraveným výfukem.
Komentáře:
"Co se tyka zapalovani, jsou tam civky ze Skoda Felicia a pokusna jednotka na elektronické řízení předstihu zapalu podle otáček, zatížení a teploty. Uprava vyfukoveho potrubi spociva v prodlouzenych svodech z motoru - motor se lepe toci, ale je liny od spodu..."
ještě jednu úpravu tam provedli a sice montáž katalyzátoru, viz. jiné video,
http://www.youtube.com/watch?v=d-C3v7IE ... re=related
teda to správné videjko jsem asi nenašel, tak aspoň to, kde fakt není vidět žádnej kouř. Je ale fakt, že psali mazání 1:70...
Laďuša, není to zatím moje a asi mne vyženeš zase na mráz - musím se totiž podívat jaký ty lampy tam jsou

Prosím vás, jak se v tom troubí? Málo jsem si s tím hrál, málo, pramálo...