sorry nedalo mi to . Že by Lady nebyly aerodynamické ?MartasBrno píše:Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
Mix otázek a odpovědí III
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Zaseknuty bubon
zdravim, susedovi sa na aute (na renaulte magane) zasekla brzda na lavom zadnom kolese, zrejme odlepene oblozenie, tak som normalne zhodil maticu z naboja, nahodil som stahovak (taky velky jak hovado na stahovanie remenic z hriadela) na ten lem, co je na bubne, utahujem stahovak,bubon sa pohol asi tak o milimeter a potom sa na dvoch miestach urvalo z bubna na miestach, kde bol zalozeny stahovak. Ako mam ten bubon zhodit?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
No jak se to vezme. Ten vrakáč je u mě doma ale pro ten šrot bych potřeboval dojet nějakejch 35 km tam a 35 km zpět. Ale asi na to kašlu. Byly by to jen samý starosti. Navíc nemám kvalitní klapky na ušiMartasBrno píše: Ty máš nejbližší vrakáč 70km?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
ale nee, ten autopark ještě jsem chtěl rozšířit. Trochu bych to upravil a prodal kolotočářům do autodromu Hoši to nikde nemaj autíčka Lada na pouti , to bude unikátMartasBrno píše:Já myslel že sháníš odvoz na ten tvůj autopark.plavec píše:pro ten šrot
Sorry, podcenil jsem tě. Jak si momentálně vedeš?
Jak si vedu? Díky za optání ale ještě jsem nenašel vhodná antidepresiva bez vedlejších účinků
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
ty voe co ty všechno nevychlastáš.....Koko Loko píše:Teepee, no vidíš, rozjel jsi ho. Zasloužíš si tedy odměnu ... můžeš jej dále používat . Dokonce můžeš argumentovat i morálním nárokem .
Sašo, on také není líh jako líh, že? Kdysi jsem měl přístup k opravdu čistému lihu a ten ani plexi neublížil, navíc obal se nečistí lihem, ale mýdlem a vodou. Nehledě k tomu, že líh váže vodu a tak ti ji podstatnou část vytáhne i ze štěrbinek a sám se pak odpařuje rozhodně lépe. Mno, a on ani ten denaturák nebýval kdysi tak špatný. Kdysi dělala Hlubna Brno technický líh Spirit a ten velice příjemně voněl, i pít by se dal neb neměl žádnou pachuť, měl bleděmodrá víčka. Bohužel už i oni začali před dvěma léty dělat hnus co špiní, smrdí a chutná velice hořce, víčka jsou nyní tmavěmodrá.
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
spotřeba z3011
Je fakt, že na ten necelej hektar pole nám na rok taky stačí kanystr, nedo dva. A sem tam se zajede do lesa pro dřevo. Ale když s tím člověk jede po silnici, pořád pod plným tak to žere víc, nebo se pletu?rosta píše:noooo můj otec má třicítku-na jaře koupí dvacku nafty,celej rok traktor slouží,na podzim po zorání pole ještě nějakou naftu z nádrže vypustí takže moc nafty to asi nebere.....plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
norma spotřeby - 195g/kůň/hodina, vzhledem k tomu, že výkon bude potřeba zhruba dvoutřetinový a pojedeš průměrnou rychlostí 20 km/h, spotřeba by za 4 hodiny jízdy (počítám i dofukování některého píchlého kola ) byla zhruba dvě třeniny z výkonu (30k), tedy 20 x 195 x 4 = 15600 g nafty, což je zaokrouhleně dvacet litrů.plavec píše:Nový (tipovací) dotaz: Kolik nafty by měl sežrat starej traktor (Z 3011) na asi 70km jízdy po silnici tam s prázdným vlekem (p 3,5 tuny) a zpátky tak s tunou na korbě. Bylo by to po silnici. Takže převážně na 5ku a furt pod plnym kotlem.
Velmi záleží na terénu, pokud budou kopce, hodně po městě, křižovatky, tak klidně o třetinu víc. Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.
To je pravda, že na 5ku to moc netahá, ale není to nejhorší. Ale nemá to spíš maximálku 30 km/h ?vintera píše:Třicítka na pětku jezdí rychle, ale netahá. Na pětku jede 25 km/h, na čtyřku už jen 15, na 3 už jen 10.
Co mě trochu mrzí, tak že to nemá synchronizovanou převodovku.
Co si pamatuju tu "novou 3320 " , tak ta na 5ku jela kopec nekopec pořád i s vozem. A 4ku nebylo nutný ani dávat. Jen sme museli přes přejezd jet krokem, aby se nevzbudil instruktor.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Traktor 30 by mohla jet rychleji za předpokladu, že origo pneu 11-28 by byly nahrazeny většími, např. 9-32 kultivačními. Potom jede skutečně rychle, ale úměrně tomu klesá i tahová síla na jednotlivé rychlosti.
A vůbec, není dobré tak skvělý stroj trápit ve stáří jak za mlada a jet pořád na pětku a na plný kotel. Tímto způsobem se spotřeba určitě nesníží a motor bude zbytečně trpět.
Optimum je otáčky tak do 80 procent, pouze v případě nutnosti (do kopce) občas i využít plný výkon, potě motoru opět ulevit a nechat jej vydýchat a zchladit.
Jedna z teorií, která vykládá proč tyto traktory vydržely doposud v provozu praví, že se k nim jejich původní řidiči chovali podobně jako k tehdy obvyklým tažným zvířatům a nedovolili jejich schvácení.
A vůbec, není dobré tak skvělý stroj trápit ve stáří jak za mlada a jet pořád na pětku a na plný kotel. Tímto způsobem se spotřeba určitě nesníží a motor bude zbytečně trpět.
Optimum je otáčky tak do 80 procent, pouze v případě nutnosti (do kopce) občas i využít plný výkon, potě motoru opět ulevit a nechat jej vydýchat a zchladit.
Jedna z teorií, která vykládá proč tyto traktory vydržely doposud v provozu praví, že se k nim jejich původní řidiči chovali podobně jako k tehdy obvyklým tažným zvířatům a nedovolili jejich schvácení.
PROBLÉM: Už dvakrát mi zamrzl asi kotouč na brzdě (brzdách) co s tím??
Včera večer sem chtěl popojet a auto nejelo, tak sem si byl pujčit řezazi a auto se konečně rozjelo, ale hrabalo i s řetazama, při jízdě táhlo doprava. Dojel sem ke garáži a rozdělal pravou brzdu (vytáhl sem obložení), pak ještě zmrazek od kotouče a auto bylo Ok.
Dnes ráno v pořádku a tet jak sem jel z práce proběhla znova akce s řetazi, zmrzlíma prstama a zajímavím slovníkem. Po ujetí asi 10m se předek probral a mohl sem řetazi sundat.
Neví prosím někdo co s tím?? Potřebuju autem jezdit do práce a stat se mi to ráno v -10 a tmě tak to auto asi rozbiju pálkou.
Včera večer sem chtěl popojet a auto nejelo, tak sem si byl pujčit řezazi a auto se konečně rozjelo, ale hrabalo i s řetazama, při jízdě táhlo doprava. Dojel sem ke garáži a rozdělal pravou brzdu (vytáhl sem obložení), pak ještě zmrazek od kotouče a auto bylo Ok.
Dnes ráno v pořádku a tet jak sem jel z práce proběhla znova akce s řetazi, zmrzlíma prstama a zajímavím slovníkem. Po ujetí asi 10m se předek probral a mohl sem řetazi sundat.
Neví prosím někdo co s tím?? Potřebuju autem jezdit do práce a stat se mi to ráno v -10 a tmě tak to auto asi rozbiju pálkou.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Že mi zamrzla přední brda, se mi stalo jenom jednou. Projížděl jsem si ze srandy cestou domů nafoukané závěje a před barákem potom trochu brzdil. Moje teorie byla taková, že brzdový kotouč se trošku ohřál a roztopil sníh, který jsem nabral v závějích. A protože tenkrát dost mrzlo, tak to prostě zamrzlo. Taky jsem se nemohl hnout z místa. Párkrát jsem do kola kopl, nohou o kolo jsem zkusil autem pohnout a povolilo to.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
otazka,
tak nefunguju stretavacky, tj nesvietia zadne svetla, predne orbrisovky, a pristroje, poistkov to neni, cim to je vypinac ??
tak nefunguju stretavacky, tj nesvietia zadne svetla, predne orbrisovky, a pristroje, poistkov to neni, cim to je vypinac ??
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки