
tu je tá nožička, ten úplný spodok, čo sa prichytáva k dverám mi tiež netreba, ale potrebujem len túto celú nožku, v garáži už mám dve s rozlomeným tým očkom na konci a = sú nanič

Moderátor: Moderátoři
Jo, mně to opravdu připadlo jako jediná úprava, kterou si člověk tak nějak mohl udělat svépomocí, vratným způsobem a mělo to mít nějakej užitek, ikdyž to někteří haní. Já nejsem přesvědčenej o tom že je to suma sumárum dobrá věc, spíš jsem to jako dítě zažil a nostalgie mne k tomu vede, a myslím si, že to reálně může pozitivní vliv na funkci - zmírnit teplotní šok po zahřátí motoru a otevření termostatu, omezit špinění, zrychlit zahřátí motoru. Prostě to, co se dnes dohání montáží elektricé sahary se dřív dohánělo dečkou. Zřejmě méně dokonale. Elektrickou saharu nemám ani v jednom autě, všechna jsou postaru v origo stavu až na jeden případ kde se měnil karbec za ozon.vintera píše:dečka na autě již dnes být nemusí, starší auta (i traktory, nákladní) je měly. Kdo jezdil někdy s dečkou ví, že se motor rychleji ohřeje a topí, hlavně starší vozidla. Kdo jezdil někdy v zimě pouze s vodou (bez fridexu), tak bez dečky na masce a chladiči, po nalití vody často způsobila vrtule a mráz zamrznutí chladiče a motor se doslova uvařil.
A dečky na maskách byly často i "uměleckým" dílem sedláře, který je šil a často jediným tuningem.