piestné krúžky
Moderátor: Moderátoři
Prohlédněte si: http://www.dieselpower.cz/forum_old/vie ... 5&t_id=109Dodo 2105 píše:No pozrel som tie krúžky písané je na nich rusky a ešte také že:Proizvoditely-KENO (USA)postavščik v Rossiji i strany SNG .
čo poviete máte stým skúsenosti?
ja som bral zo slovlady dal som ich tam a neriesim...... Ocisti piest od karbonu demontuj kruzky...a strc ho bud z hora alebo zospodu do valca ten musi byt tiez vycisteny... samotny piest by nemal mat vo valci volu tj nesmie cvengat ked nim budes zlahka kyvat. Moznost b: strcit ta mmierku popis vid knihovna lada. 3 pokus.. pist vlozeny do valca pri upchati valca v hornej casti pomaly klze dole... s ojnicou to bude ine.
Aby som ti to troska ulachcil... daj dole kruzky piest vloz do valca hore nohamy... spodna strana piestu musi byt caa 2cm pod okrajom bloku....strc tam mierku klasicku plochu ... ked ti tam vojde vecsia ako 0,15 je to v tahu.... inak asi 0,8cm ;1cm a 1,2cm od hornej hrany valca sa mozu nachadzat skoky ktore vznikaju opotrebenim valca kruzkami 1,2,3 kruzkom ak tam prsom nahmatas nejake odstupnovanie tak uz to nieje velmi dobre.... skusaj to na strane vyfukoveho potrubia... pripadne porovnanie stieracich kruzkov starych s novymi..ked si vsimnes tak na novych je odskok... ked maju stare vela zasebou tak budu obruseneeee
Aby som ti to troska ulachcil... daj dole kruzky piest vloz do valca hore nohamy... spodna strana piestu musi byt caa 2cm pod okrajom bloku....strc tam mierku klasicku plochu ... ked ti tam vojde vecsia ako 0,15 je to v tahu.... inak asi 0,8cm ;1cm a 1,2cm od hornej hrany valca sa mozu nachadzat skoky ktore vznikaju opotrebenim valca kruzkami 1,2,3 kruzkom ak tam prsom nahmatas nejake odstupnovanie tak uz to nieje velmi dobre.... skusaj to na strane vyfukoveho potrubia... pripadne porovnanie stieracich kruzkov starych s novymi..ked si vsimnes tak na novych je odskok... ked maju stare vela zasebou tak budu obruseneeee
Naposledy upravil(a) Dusan dne stř zář 29, 2010 13:04, celkem upraveno 1 x.
Tak aj ja zavolám tam nech mi pošlú, nechcem mať stým problémy. A tieto dám nabok. Istota je istota. Tebe to ide tak radšej dám aj ja tie. Diki
OK! ďakujem pekne je mi to už jasné! Idem skúsim ten piest jaká je medzera! Moc krát ďakujem! A na jar keď bude pekné počasie tak od fotím auto a dám to sem! Pekný deň!
OK! ďakujem pekne je mi to už jasné! Idem skúsim ten piest jaká je medzera! Moc krát ďakujem! A na jar keď bude pekné počasie tak od fotím auto a dám to sem! Pekný deň!
Naposledy upravil(a) Dodo 2105 dne stř zář 29, 2010 13:12, celkem upraveno 1 x.
Ruským kroužkům bych věřil spíše než polským. Do motorů jsem jich již pár dal a nikdy problém.
A jak vypadá povrch pístu a válce, má válec jasně znatelnou hranu těsně pod horní rovinou bloku (od pohybujícího se pístu)?
Zkus opatrně vložit nový kroužek do válce a změř mezeru v zámku.
Jinak motor, který leta nejel a trochu přireznul, ale není na průměru vyběhaný, zpočátku skutečně nemá dobré tlaky. Pokud není válec vyrezlý (má jen lišku), tak po pár hodinách nového "zabíhání" se tlaky opět objeví i bez rozebírání a výměny. Je pravdou, že životnost dílů je zkrácena a často pak motor i bere více oleje. Měl jsem v ruce pár takových od lehce zrzavých až po zcela zarezlé.
jednou jsem opravoval Waršavu (prý už jen na dříví) a na žádost majitele "opravil" hodně zarezlý, téměř nejetý motor (válce) gazu šábrem, šmirglem, dál nové písty a dokonce neoriginální kroužky většího průměru (v zámku zkrátill) a světe div se, motor najel po silnici 50tkm než začal brát olej. Zpočátku ale byly tlaky bídné a jak se vše zaběhlo, motor chodil a majitel jezdil.
Auto je dávno ve šrotě, motor jsem získal zpět, sám s ním jezdil (v Žuku), pak rozebral, válce OK, písty a kroužky KO, nedávno jsem jej inzerátem v gaz klubu za symbolickou částku někomu s dalšími díly, věnoval.
Napsal jsem to jen proto, že i přirezlý motor (nevyběhaný) po určité době může mít opět tlaky. Není to návod hodný následování, jen příspěvek k přirezlé uložence.
A jak vypadá povrch pístu a válce, má válec jasně znatelnou hranu těsně pod horní rovinou bloku (od pohybujícího se pístu)?
Zkus opatrně vložit nový kroužek do válce a změř mezeru v zámku.
Jinak motor, který leta nejel a trochu přireznul, ale není na průměru vyběhaný, zpočátku skutečně nemá dobré tlaky. Pokud není válec vyrezlý (má jen lišku), tak po pár hodinách nového "zabíhání" se tlaky opět objeví i bez rozebírání a výměny. Je pravdou, že životnost dílů je zkrácena a často pak motor i bere více oleje. Měl jsem v ruce pár takových od lehce zrzavých až po zcela zarezlé.
jednou jsem opravoval Waršavu (prý už jen na dříví) a na žádost majitele "opravil" hodně zarezlý, téměř nejetý motor (válce) gazu šábrem, šmirglem, dál nové písty a dokonce neoriginální kroužky většího průměru (v zámku zkrátill) a světe div se, motor najel po silnici 50tkm než začal brát olej. Zpočátku ale byly tlaky bídné a jak se vše zaběhlo, motor chodil a majitel jezdil.
Auto je dávno ve šrotě, motor jsem získal zpět, sám s ním jezdil (v Žuku), pak rozebral, válce OK, písty a kroužky KO, nedávno jsem jej inzerátem v gaz klubu za symbolickou částku někomu s dalšími díly, věnoval.
Napsal jsem to jen proto, že i přirezlý motor (nevyběhaný) po určité době může mít opět tlaky. Není to návod hodný následování, jen příspěvek k přirezlé uložence.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
podla mna je viac menej jedno od koho su kruzky pokial sedia rozmerovo a nie su vyrobene (pouzijem citaciu) v dalekom oriente (rozumej cina) tak je to fuk[/list]
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Asi si dokladne necital ..do caa 0,6cm od vrchu je valec nedotknuty tj ma taky rozmer na aky bol upravny ked sa tam davali nove piesty opotrebenie zacina az tak ako so pisal a najvecssie je od tycj 1,2cm nizsie.... inak piest je na vrchu mensi o caa 0,1mm a to zdovodu tepelnej roztaznosti. preto som ti kazal dat piest do valca dolehlavou a merat na rozirenej strane piestu kolmo na cap.
Nejen, že písty nemají všude stejný průměr, ale bývají i oválné, i když míra ovality je mnohem menší než-li rozdíl v průměrech.
Chce to vyndat všechny písty, průměry válců normálním měřidlem přeměřit, nebo alespoň vložit nový kroužek do každého a pokud bude mezera v zámku větší než má být, je to jasné, protože kdo nemá zkušenost, těžko jinak stav posoudí strkáním měrek mezi píst a válec.
Chce to vyndat všechny písty, průměry válců normálním měřidlem přeměřit, nebo alespoň vložit nový kroužek do každého a pokud bude mezera v zámku větší než má být, je to jasné, protože kdo nemá zkušenost, těžko jinak stav posoudí strkáním měrek mezi píst a válec.