piestné krúžky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

No pozrel som tie krúžky písané je na nich rusky a ešte také že:Proizvoditely-KENO (USA)postavščik v Rossiji i strany SNG .
čo poviete máte stým skúsenosti?
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Dodo 2105 píše:No pozrel som tie krúžky písané je na nich rusky a ešte také že:Proizvoditely-KENO (USA)postavščik v Rossiji i strany SNG .
čo poviete máte stým skúsenosti?
Prohlédněte si: http://www.dieselpower.cz/forum_old/vie ... 5&t_id=109
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ono ked to stalo a valce zahrdzaveli...a potom to niekto nastartoval....takkk.... inak mas vonku uz piesty nie su iba popraskane kruzky ?
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

Áno mám vonku z jedného válca piest naktorom bol najmenší tlak a neboli polámané. Medzera medzi zámkom jak som to meral bola 0.40mm. takže vätsia jak mi písal MartasBrno
(0.20-0.35mm) . Ináč čo na tie moje kúpené krúžky? Poznáte ich?
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ja som bral zo slovlady dal som ich tam a neriesim...... Ocisti piest od karbonu demontuj kruzky...a strc ho bud z hora alebo zospodu do valca ten musi byt tiez vycisteny... samotny piest by nemal mat vo valci volu tj nesmie cvengat ked nim budes zlahka kyvat. Moznost b: strcit ta mmierku popis vid knihovna lada. 3 pokus.. pist vlozeny do valca pri upchati valca v hornej casti pomaly klze dole... s ojnicou to bude ine.
Aby som ti to troska ulachcil... daj dole kruzky piest vloz do valca hore nohamy... spodna strana piestu musi byt caa 2cm pod okrajom bloku....strc tam mierku klasicku plochu ... ked ti tam vojde vecsia ako 0,15 je to v tahu.... inak asi 0,8cm ;1cm a 1,2cm od hornej hrany valca sa mozu nachadzat skoky ktore vznikaju opotrebenim valca kruzkami 1,2,3 kruzkom ak tam prsom nahmatas nejake odstupnovanie tak uz to nieje velmi dobre.... skusaj to na strane vyfukoveho potrubia... pripadne porovnanie stieracich kruzkov starych s novymi..ked si vsimnes tak na novych je odskok... ked maju stare vela zasebou tak budu obruseneeee
Naposledy upravil(a) Dusan dne stř zář 29, 2010 13:04, celkem upraveno 1 x.
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

Tak aj ja zavolám tam nech mi pošlú, nechcem mať stým problémy. A tieto dám nabok. Istota je istota. Tebe to ide tak radšej dám aj ja tie. Diki

OK! ďakujem pekne je mi to už jasné! Idem skúsim ten piest jaká je medzera! Moc krát ďakujem! A na jar keď bude pekné počasie tak od fotím auto a dám to sem! Pekný deň!
Naposledy upravil(a) Dodo 2105 dne stř zář 29, 2010 13:12, celkem upraveno 1 x.
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Aby bolo jasne neviem ci maju uz aspon 5000km...tak ze je skoro sudit a rozoberat to nebudem....mnostvo ludi tu ma getze...nestazuje sa.... a nechapem preco by mali byt meksie....
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

Neviem, nevyznám sa v tých materiáloch. Ale keď to ide ostatným tak musí aj u mňa. :-)
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Ruským kroužkům bych věřil spíše než polským. Do motorů jsem jich již pár dal a nikdy problém.
A jak vypadá povrch pístu a válce, má válec jasně znatelnou hranu těsně pod horní rovinou bloku (od pohybujícího se pístu)?
Zkus opatrně vložit nový kroužek do válce a změř mezeru v zámku.

Jinak motor, který leta nejel a trochu přireznul, ale není na průměru vyběhaný, zpočátku skutečně nemá dobré tlaky. Pokud není válec vyrezlý (má jen lišku), tak po pár hodinách nového "zabíhání" se tlaky opět objeví i bez rozebírání a výměny. Je pravdou, že životnost dílů je zkrácena a často pak motor i bere více oleje. Měl jsem v ruce pár takových od lehce zrzavých až po zcela zarezlé.

jednou jsem opravoval Waršavu (prý už jen na dříví) a na žádost majitele "opravil" hodně zarezlý, téměř nejetý motor (válce) gazu šábrem, šmirglem, dál nové písty a dokonce neoriginální kroužky většího průměru (v zámku zkrátill) a světe div se, motor najel po silnici 50tkm než začal brát olej. Zpočátku ale byly tlaky bídné a jak se vše zaběhlo, motor chodil a majitel jezdil.

Auto je dávno ve šrotě, motor jsem získal zpět, sám s ním jezdil (v Žuku), pak rozebral, válce OK, písty a kroužky KO, nedávno jsem jej inzerátem v gaz klubu za symbolickou částku někomu s dalšími díly, věnoval.
Napsal jsem to jen proto, že i přirezlý motor (nevyběhaný) po určité době může mít opět tlaky. Není to návod hodný následování, jen příspěvek k přirezlé uložence.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

podla mna je viac menej jedno od koho su kruzky pokial sedia rozmerovo a nie su vyrobene (pouzijem citaciu) v dalekom oriente (rozumej cina) tak je to fuk[/list]
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

No som to spravil jak povedal Dušan 0.15 tam vleze od toho hore už moc nie ale podla toho usudzujem že je to na hranici. Skoki tam nie sú také značné ale niečo tam už je. Neuveriteľné po 37tkm. :-( no nič sa nedá robiť prekrúžkujem všetko prečistím dôkladne a uvidíme.
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Asi si dokladne necital ..do caa 0,6cm od vrchu je valec nedotknuty tj ma taky rozmer na aky bol upravny ked sa tam davali nove piesty opotrebenie zacina az tak ako so pisal a najvecssie je od tycj 1,2cm nizsie.... inak piest je na vrchu mensi o caa 0,1mm a to zdovodu tepelnej roztaznosti. preto som ti kazal dat piest do valca dolehlavou a merat na rozirenej strane piestu kolmo na cap.
Dodo 2105
Příspěvky: 82
Registrován: sob led 30, 2010 19:03
Bydliště: Zlaté Klasy

Příspěvek od Dodo 2105 »

Dušan prepáč ja som sa zle vyjadril, a napísal.(nezrozumiteľne). Robil som to jak si písal. ale premerám to. Dával som to tam opačne jak si radil. 0.15 mierka tam vleze a vyššie už moc nie Ani som nevedel že piest má iné rozmery hore a dole. Zas som múdrejší. Ďaka!
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ono ked ti tam vojde 0,15 to uz je na vybrus.......
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

Nejen, že písty nemají všude stejný průměr, ale bývají i oválné, i když míra ovality je mnohem menší než-li rozdíl v průměrech.

Chce to vyndat všechny písty, průměry válců normálním měřidlem přeměřit, nebo alespoň vložit nový kroužek do každého a pokud bude mezera v zámku větší než má být, je to jasné, protože kdo nemá zkušenost, těžko jinak stav posoudí strkáním měrek mezi píst a válec.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“