hlinikove casti motora
Moderátor: Moderátoři
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
hlinikove casti motora
Existuje v serii(v rally) vana,hlava,popripade blok z hlinika?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11089
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko, a co vana boli na novsich typoch hlinikove?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
Hliníkový kryt jsem viděl loni na srazu u jedné seriové 2101. Jinak je v serii jen u modelu 2105, u řetězáků je to jak jsem říkal vzácnost.
Vana hliníková neexistuje.
Pokud potřebuješ snížit hmotnost vozu, určitě Ti hliníková víka motoru nepomohou. Za prvé proto, že nejsou, za druhé proto, že rozdíl hmotnosti plechového a hliníkového víka je nula nula prd.
Radši dej laminátovou kapotu - rozdíl skoro pěti kilo, vyházej zbytečnosti jako nárazník, čelo, baterku dej do kufru a hned máš dvacet kilo vepředu k dobru.
Vana hliníková neexistuje.
Pokud potřebuješ snížit hmotnost vozu, určitě Ti hliníková víka motoru nepomohou. Za prvé proto, že nejsou, za druhé proto, že rozdíl hmotnosti plechového a hliníkového víka je nula nula prd.
Radši dej laminátovou kapotu - rozdíl skoro pěti kilo, vyházej zbytečnosti jako nárazník, čelo, baterku dej do kufru a hned máš dvacet kilo vepředu k dobru.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Marek, o hmotnost mi neslo viem ze tam velky rozdiel neni,ale podstatny rozdiel je ze hlinikova vana lepsie odvadza teplo ako plechova,a ten kryt ventilov pasuje z 2105 na ostatne modely?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nepasuje. Ty máš problémy s chlazením?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Laďuša, zatial nemam,ale aj to bude 
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Marťas, co?ved keby som to upravil tak si bud isty zeby stupla teplota to by som potom rozmyslal uz na zvacsani kanalov vody,oleja ,upravit termostat abo daco take popripade chladic oleja,preto sa pytam ci nebola napr.vana z hlinika kvoli odvodu teplo,kapis?
-A ked mi napise marek ze upravil pol motora,ze znizil hlavu o 2.5 mm a vobec sa mu to neprehriavalo
so seriovym chladenim, tak to potom asi s tym jazdil len na volnobeh abo v zime
-nic proti Marek
-A ked mi napise marek ze upravil pol motora,ze znizil hlavu o 2.5 mm a vobec sa mu to neprehriavalo
-nic proti Marek
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- radek mb
- Příspěvky: 5195
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Myslím se ,že na úpravy,které je člověk schopen udělat doma na koleni,sériové chlazení bohatě stačí,k lepšímu chlazení oleje se dá dodělat olejový chladič.Ať se k tomu vyjádří kluci,kteří motory upravovali,např. Atex,Pája,Majo,Ondra 07,LRRH a další,když ti Markovo vyjádření nestačí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Ať se k tomu vyjádří kluci,kteří motory upravovali,např. Atex,Pája,Majo,Ondra 07,LRRH
presne tak nech povedia svoj nazor s upravami motorov a chladenim i ked sa to tu uz milion krat preberalo a furt sme dosli k tomu ze na "upravene"auta treba mat aj upravene chladenie
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
Měl jsem motor 1500 na kompresním poměru 10,5:1, výkon na brzdě přesně 77kW a NIKDY se mi motor nepřehříval, i když jsem letěl z Prahy do Brna za 74 minut!!! A to jsem jezdil na LPG, které samo o sobě má vyšší teplotu hoření a tudíž motory jsou náchylnější na přehřívání. Na chlazení jsem neměl absolutně žádné úpravy - seriová vodní pumpa, seriový termostat, seriový (nový) chladič s elektrickým ventilátorem, prostě seriové díly.
Hliníková vana k ničemu nepomůže. Olej se ohřívat musí, jinak nemaže správně. Optimální provozní teplota motorového oleje je 100-120°C. Proč bys ho chtěl chladit???
Jestliže se upravený motor přehřívá, jednoznačně je špatně nastaven předstih. Jinak se nikdy přehřívat nemůže.
Hliníková vana k ničemu nepomůže. Olej se ohřívat musí, jinak nemaže správně. Optimální provozní teplota motorového oleje je 100-120°C. Proč bys ho chtěl chladit???
Jestliže se upravený motor přehřívá, jednoznačně je špatně nastaven předstih. Jinak se nikdy přehřívat nemůže.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
hlava je lahka zliatina(podla googlu -ocele a niklu)???aspon to tak pisu jak na to lada strana 20Koko Loko píše:Hlava je hliníková ve všech případech.
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
