hlinikove casti motora

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

hlinikove casti motora

Příspěvek od Jany_RS »

Existuje v serii(v rally) vana,hlava,popripade blok z hlinika?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11089
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hlava je hliníková ve všech případech.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Koko Loko, a co vana boli na novsich typoch hlinikove?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Jany_RS, Občas se najde hliníkový kryt ventilů. Dokonce tu byl kdysi i v bazaru, ale je to celkem vzácnost.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Hliníkový kryt jsem viděl loni na srazu u jedné seriové 2101. Jinak je v serii jen u modelu 2105, u řetězáků je to jak jsem říkal vzácnost.
Vana hliníková neexistuje.

Pokud potřebuješ snížit hmotnost vozu, určitě Ti hliníková víka motoru nepomohou. Za prvé proto, že nejsou, za druhé proto, že rozdíl hmotnosti plechového a hliníkového víka je nula nula prd.

Radši dej laminátovou kapotu - rozdíl skoro pěti kilo, vyházej zbytečnosti jako nárazník, čelo, baterku dej do kufru a hned máš dvacet kilo vepředu k dobru.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Marek, o hmotnost mi neslo viem ze tam velky rozdiel neni,ale podstatny rozdiel je ze hlinikova vana lepsie odvadza teplo ako plechova,a ten kryt ventilov pasuje z 2105 na ostatne modely?
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12138
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nepasuje. Ty máš problémy s chlazením?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

ne je kratší-v 05 je řemen v 01 011 03 06 a v 1700 je řetěz......
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Laďuša, zatial nemam,ale aj to bude 8)
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3475
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

Jany_RS, Musim uznat, že máš s autem zvláštní plány :shock:
Vypušť vodu a bude se to přehřívat razdva. Zvláštní druh tuningu tohleto.... :scratch:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Marťas, co?ved keby som to upravil tak si bud isty zeby stupla teplota to by som potom rozmyslal uz na zvacsani kanalov vody,oleja ,upravit termostat abo daco take popripade chladic oleja,preto sa pytam ci nebola napr.vana z hlinika kvoli odvodu teplo,kapis?

-A ked mi napise marek ze upravil pol motora,ze znizil hlavu o 2.5 mm a vobec sa mu to neprehriavalo :? so seriovym chladenim, tak to potom asi s tym jazdil len na volnobeh abo v zime :)
-nic proti Marek :wink:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5195
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Myslím se ,že na úpravy,které je člověk schopen udělat doma na koleni,sériové chlazení bohatě stačí,k lepšímu chlazení oleje se dá dodělat olejový chladič.Ať se k tomu vyjádří kluci,kteří motory upravovali,např. Atex,Pája,Majo,Ondra 07,LRRH a další,když ti Markovo vyjádření nestačí.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Ať se k tomu vyjádří kluci,kteří motory upravovali,např. Atex,Pája,Majo,Ondra 07,LRRH

presne tak nech povedia svoj nazor s upravami motorov a chladenim i ked sa to tu uz milion krat preberalo a furt sme dosli k tomu ze na "upravene"auta treba mat aj upravene chladenie
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Měl jsem motor 1500 na kompresním poměru 10,5:1, výkon na brzdě přesně 77kW a NIKDY se mi motor nepřehříval, i když jsem letěl z Prahy do Brna za 74 minut!!! A to jsem jezdil na LPG, které samo o sobě má vyšší teplotu hoření a tudíž motory jsou náchylnější na přehřívání. Na chlazení jsem neměl absolutně žádné úpravy - seriová vodní pumpa, seriový termostat, seriový (nový) chladič s elektrickým ventilátorem, prostě seriové díly.

Hliníková vana k ničemu nepomůže. Olej se ohřívat musí, jinak nemaže správně. Optimální provozní teplota motorového oleje je 100-120°C. Proč bys ho chtěl chladit???

Jestliže se upravený motor přehřívá, jednoznačně je špatně nastaven předstih. Jinak se nikdy přehřívat nemůže.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Koko Loko píše:Hlava je hliníková ve všech případech.
hlava je lahka zliatina(podla googlu -ocele a niklu)???aspon to tak pisu jak na to lada strana 20
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“