Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Jiří: jaký jsi dal olej do převodovky? S Aralem jsem spokojenej.
Řadí to jako před výměnou na Mělníce. Takže z Ruska tam asi lejou něco podobného......
Řadí to jako před výměnou na Mělníce. Takže z Ruska tam asi lejou něco podobného......
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalous: zatim jsem na olej nesahnul..neni kdy:-( dokud nevyresim tu silenou spotrebu... tak se nechci poustet do prkotin... fakt nevim jestli za to muze katalyzator mel jsem ho venku a je pruhledny bez problemu... cekam az budu mit misto nej primou rouru. Pokud se to bez nej nezlepsi tak nevim.
Rad bys se kouknul na svicky, mam tam ted brisky silver z melnika, jede to mizerne, vyfuk je cely cerny.
Bohuzel servis v melniku nema zrejme jine moznosti diagnostiky nez se spolehnout na data z ridici jednotky ..neco jako analyzator bosch je jim cizi
Rad bys se kouknul na svicky, mam tam ted brisky silver z melnika, jede to mizerne, vyfuk je cely cerny.
Bohuzel servis v melniku nema zrejme jine moznosti diagnostiky nez se spolehnout na data z ridici jednotky ..neco jako analyzator bosch je jim cizi
hmm takze kat vypada bezproblemove co se pruchodnosti a pruhlednosti tyce, od te doby co mam problemy se spotrebou tak svicky jsou cerene a zahnojene, ted je na tech briskach 420km a vypadaj desne.. pred tim tam byly densa a taky cerny od te doby co to zacalo zrat.
Provoz na benzin autaku nijak nepomohl.... jen me kazdy kilometr stoji 3,2kc:-(
HELP! nevite nejakem servisu ktery se zabyva diagnostikou a ne vymenovanim soucastek?. S melnikem se asi pocitat neda... dve navstevy vedly pouze k tomu ze mam doma navic jednu dobrou vahu vzduchu, novy benzinovy filtr, nove a hnusne svicky...a spolu s benzinem so vycuclo i nejaky kouzelny cistic vstriku. proste stalo me to 10000kc a hovno efekt ( kdyz zapocitam i cestu do melnika a zvednutou spotrebu za ty 2 mesice)
Ke cti melniku lze dodat jen to, ze ze objevili proc mi sviti kontrolka nabijeni a diky tomu prestal motor obcas chcipat ........
Provoz na benzin autaku nijak nepomohl.... jen me kazdy kilometr stoji 3,2kc:-(
HELP! nevite nejakem servisu ktery se zabyva diagnostikou a ne vymenovanim soucastek?. S melnikem se asi pocitat neda... dve navstevy vedly pouze k tomu ze mam doma navic jednu dobrou vahu vzduchu, novy benzinovy filtr, nove a hnusne svicky...a spolu s benzinem so vycuclo i nejaky kouzelny cistic vstriku. proste stalo me to 10000kc a hovno efekt ( kdyz zapocitam i cestu do melnika a zvednutou spotrebu za ty 2 mesice)
Ke cti melniku lze dodat jen to, ze ze objevili proc mi sviti kontrolka nabijeni a diky tomu prestal motor obcas chcipat ........
Ahoj Jirko,
já, když jsem nevěděl kudy kam, tak mi pomohli v Autoopravně Rožníček v Davli. Tel: 257770967
Erik
já, když jsem nevěděl kudy kam, tak mi pomohli v Autoopravně Rožníček v Davli. Tel: 257770967
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Skalousi a to jezdim docela klidne, zadna cihla na plynu... rano se nechtelo autaku startovat, po seslapnuti plynu to netahlo.. po 5 km se motor ohral ale nezlepsilo se to . kouknul jsem se na svicky a humus -cerne izolatory vsecko od sazi. dal j sem je tam zpatky a prepnul na LPG - zezacatku nic moc protocil jsem to na volnobeh asi 2 minuty a pak pohodova jizda:-)) kdyz jsem dojel do prace ..prohlednul jsem znova svicky a jsou celekm ciste... Proste tam tece moooc benzinu! Sere me to, poterebuju tlumice, chaldic, .... (mozan i ten kat) kdo vi jestli to nebude lambda , zapalovani nebo cela RJ... Prestava ze do te plecky nainvestuju zase 30000kc (letos by to bylo uz podruhy!!) zacinam se koukat po nejake rozumne ojetine nechece se mi ...ale....pripravuju se na to jako na ekonomickou variantu....
To bude nějaká "kravina". Kvůli podobnejm "kravinám" jsem se vzdal LPG.
Ne proto, že by LPG bylo s jistotou zdrojem závad, ale proto, aby se pro Lada servis objektivně tahle možnost vyloučila.
Napadla mě ale jiná věc: Zkoušel jsi odpojit baterii a tím restartovat počítač? To pomáhalo u mě, když to z "nevysvětlitelných" důvodů blbnulo a Lada-řídící jednotka ani Ladaservis to nedokázali najít.
Ne proto, že by LPG bylo s jistotou zdrojem závad, ale proto, aby se pro Lada servis objektivně tahle možnost vyloučila.
Napadla mě ale jiná věc: Zkoušel jsi odpojit baterii a tím restartovat počítač? To pomáhalo u mě, když to z "nevysvětlitelných" důvodů blbnulo a Lada-řídící jednotka ani Ladaservis to nedokázali najít.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jo Skalousi to jsem udelal jako prvni. a nekolikrat.¨btw vzdy kdyz poslu autak do melnika tak jede na benzin a protoze RJ se zda vsecko v poradku, tak v servisu tekli z e s tim nic delat nebudou. Berou udaje RJ jako jediny zdroj diagnosticke informace.
Bohuzel neco jako osciloskop ktermy se meri doba vstriku, signal z lambdy (neni stejnosmerny ale stridavy).... atd, porovnani dat s databazi, test na brzde.. to jsou veci ktere kdyz je servis vybavenej tak mohou trvat max hodinu nebo 2. tedy cenove cca 1000 -1500kc. Tedy zanedbatelne ve srovnani s nasledkama zvysene spotreby, ztratou casu atd. pri reseni metodou pokus omyl...napada me ...
mohla by to byt lambda + neco dalsiho. Pomalu se zacinam lecit z nazoru ze autak plny elektroniky patri do znackoveho servisu.
Bohuzel neco jako osciloskop ktermy se meri doba vstriku, signal z lambdy (neni stejnosmerny ale stridavy).... atd, porovnani dat s databazi, test na brzde.. to jsou veci ktere kdyz je servis vybavenej tak mohou trvat max hodinu nebo 2. tedy cenove cca 1000 -1500kc. Tedy zanedbatelne ve srovnani s nasledkama zvysene spotreby, ztratou casu atd. pri reseni metodou pokus omyl...napada me ...
mohla by to byt lambda + neco dalsiho. Pomalu se zacinam lecit z nazoru ze autak plny elektroniky patri do znackoveho servisu.