Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Jiří: jaký jsi dal olej do převodovky? S Aralem jsem spokojenej.
Řadí to jako před výměnou na Mělníce. Takže z Ruska tam asi lejou něco podobného......
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Skalous: zatim jsem na olej nesahnul..neni kdy:-( dokud nevyresim tu silenou spotrebu... tak se nechci poustet do prkotin... fakt nevim jestli za to muze katalyzator mel jsem ho venku a je pruhledny bez problemu... cekam az budu mit misto nej primou rouru. Pokud se to bez nej nezlepsi tak nevim.
Rad bys se kouknul na svicky, mam tam ted brisky silver z melnika, jede to mizerne, vyfuk je cely cerny.
Bohuzel servis v melniku nema zrejme jine moznosti diagnostiky nez se spolehnout na data z ridici jednotky ..neco jako analyzator bosch je jim cizi
pilotek
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 04, 2005 19:38
Bydliště: KOSICE

Příspěvek od pilotek »

Jiri : Mám zlé skúsenosti so sviečkami Brisk. mal som problém už po 500 km vymenil som ich za Bosch a mám po problémoch.
2110
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Pilotek: no me odesly jednou po 10 000km ale to je stejne brzo... ja tam mival DENSO a menil jsemje kolem 25000km a to jen preventivne.. Boschky se mi taky neosvedcily na ne to blbe startuje
pilotek
Příspěvky: 12
Registrován: ned pro 04, 2005 19:38
Bydliště: KOSICE

Příspěvek od pilotek »

Jiri:Máš pravdu horšie štartujú ale nevynechávajú.Môžem ti poradiť ešte japonské NGK ktoré sú super ale ťažko ih zohnať.
2110
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

nejdrive se musi vyresit ten motor.. to neni vec svicek tam je neco nekde v prdeli:-(
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

hmm takze kat vypada bezproblemove co se pruchodnosti a pruhlednosti tyce, od te doby co mam problemy se spotrebou tak svicky jsou cerene a zahnojene, ted je na tech briskach 420km a vypadaj desne.. pred tim tam byly densa a taky cerny od te doby co to zacalo zrat.
Provoz na benzin autaku nijak nepomohl.... jen me kazdy kilometr stoji 3,2kc:-(
HELP! nevite nejakem servisu ktery se zabyva diagnostikou a ne vymenovanim soucastek?. S melnikem se asi pocitat neda... dve navstevy vedly pouze k tomu ze mam doma navic jednu dobrou vahu vzduchu, novy benzinovy filtr, nove a hnusne svicky...a spolu s benzinem so vycuclo i nejaky kouzelny cistic vstriku. proste stalo me to 10000kc a hovno efekt ( kdyz zapocitam i cestu do melnika a zvednutou spotrebu za ty 2 mesice)
Ke cti melniku lze dodat jen to, ze ze objevili proc mi sviti kontrolka nabijeni a diky tomu prestal motor obcas chcipat ........
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Ahoj Jirko,
já, když jsem nevěděl kudy kam, tak mi pomohli v Autoopravně Rožníček v Davli. Tel: 257770967
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

diiky:-)
Btw Eriku ja to mam tak 30km... to je celkem unosne:-)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Jestli se na ně obrátíš, dej vědět, jak to dopadlo. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

3,20kč je opravdu moc!
Já mám za poslední rok průměr 2,48kč. (8,6l/100km)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Skalousi a to jezdim docela klidne, zadna cihla na plynu... rano se nechtelo autaku startovat, po seslapnuti plynu to netahlo.. po 5 km se motor ohral ale nezlepsilo se to . kouknul jsem se na svicky a humus -cerne izolatory vsecko od sazi. dal j sem je tam zpatky a prepnul na LPG - zezacatku nic moc protocil jsem to na volnobeh asi 2 minuty a pak pohodova jizda:-)) kdyz jsem dojel do prace ..prohlednul jsem znova svicky a jsou celekm ciste... Proste tam tece moooc benzinu! Sere me to, poterebuju tlumice, chaldic, .... (mozan i ten kat) kdo vi jestli to nebude lambda , zapalovani nebo cela RJ... Prestava ze do te plecky nainvestuju zase 30000kc (letos by to bylo uz podruhy!!) zacinam se koukat po nejake rozumne ojetine nechece se mi ...ale....pripravuju se na to jako na ekonomickou variantu....
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jiri: kup jinýho kombika a tohodle posli do acek 8)
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

To bude nějaká "kravina". Kvůli podobnejm "kravinám" jsem se vzdal LPG.
Ne proto, že by LPG bylo s jistotou zdrojem závad, ale proto, aby se pro Lada servis objektivně tahle možnost vyloučila.
Napadla mě ale jiná věc: Zkoušel jsi odpojit baterii a tím restartovat počítač? To pomáhalo u mě, když to z "nevysvětlitelných" důvodů blbnulo a Lada-řídící jednotka ani Ladaservis to nedokázali najít.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Jo Skalousi to jsem udelal jako prvni. a nekolikrat.¨btw vzdy kdyz poslu autak do melnika tak jede na benzin a protoze RJ se zda vsecko v poradku, tak v servisu tekli z e s tim nic delat nebudou. Berou udaje RJ jako jediny zdroj diagnosticke informace.
Bohuzel neco jako osciloskop ktermy se meri doba vstriku, signal z lambdy (neni stejnosmerny ale stridavy).... atd, porovnani dat s databazi, test na brzde.. to jsou veci ktere kdyz je servis vybavenej tak mohou trvat max hodinu nebo 2. tedy cenove cca 1000 -1500kc. Tedy zanedbatelne ve srovnani s nasledkama zvysene spotreby, ztratou casu atd. pri reseni metodou pokus omyl...napada me ...
mohla by to byt lambda + neco dalsiho. Pomalu se zacinam lecit z nazoru ze autak plny elektroniky patri do znackoveho servisu.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“