Tak si ma konečne našla.........alebo ja ju? :)
Moderátor: Moderátoři
prave kdyz by zacala mit spatnej kontakt, je volnejsi patice. staci patici pri vyndane zarovce zmacknout a zarovku tam natlacit. ona si sama tu patici roztahen jak potrebuje
Martas: nechapu proc zacli delat ty zarovky s vyosenyma kolickama. jinej rozdil v nich neni
Martas: nechapu proc zacli delat ty zarovky s vyosenyma kolickama. jinej rozdil v nich neni
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
jak piše majsner.. taky to tak provozuju a je to OK.. jak jinak by jsi chtěl dosáhnout toho aby ti blinkry blikaly oranžově.. leda sehnat typ blinkru, ktere je jen pro jednovlákno a nebo to přebastlit a přidělat patici pro jednovlákno... ale to nemá smysle se s tim dělat... když stačí trochu obrousit žarovku a šupnout ji tam...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Maysner, vysvětlím, je to jednoduché. Liší se barvou a paticí.
Jedinej způsob, jak zamezit nesprávné montáži je nekompatibilita patice, což se nejjednodušejc udělá kolíčkama v jinejch polohách.
Například dvojvláknovka tím má daný to, že se nedaj prohodit jednotlivý vlákna, aby brzda nesvítila málo a obrys moc, (nebo vepředu blinkr málo a obrys moc (první 2101 s bílými sklíčky a obrysem + blinkrem dokupy (můj případ(ovšem taky mám tuning - kabel k obrysovce je střihnutej a sklíčko je dané oranžové - dobová úprava L.P. 86)))), nebo aby člověk nedal místo čiré žárovky tu zabarvenou třeba do zpětných, nebo kamkoliv jinam kde nemá být. Hlavně ale proto, aby v bliknách s bílými skly šly použít jen ty oranžové žárovky a ne čiré.
To, že si někdo upraví blinkr s původně barevným sklem a čirou žárovkou na blinkr s barevnou žárovkou a bčirým sklem nikdo nepředpokládal a taky se to nesmí, protože to nezaručuje bezchybné osazení žárovky.
Funkčně, pokud bude žárovky (a sklíčka) měnit jen majitel který úpravu spáchal je všechno v pořádku a blinkr bude hezkej a bude blikat barevně. Ale nedej Bože, aby tam někdo dal příště čirou žárovku pod to vyměněný čirý sklíčko. V tomhle to bude vždycky polovičatý. Navíc, na výměnu budeš potřebovat opět předem připravenou barevnou žárovku s opět umignutým caplíkem , pokud ovšem patici nevytuníš kleštěma .
Nic, vem barevnou žárovku, umigni jeden caplík a basta, hotovo
Jedinej způsob, jak zamezit nesprávné montáži je nekompatibilita patice, což se nejjednodušejc udělá kolíčkama v jinejch polohách.
Například dvojvláknovka tím má daný to, že se nedaj prohodit jednotlivý vlákna, aby brzda nesvítila málo a obrys moc, (nebo vepředu blinkr málo a obrys moc (první 2101 s bílými sklíčky a obrysem + blinkrem dokupy (můj případ(ovšem taky mám tuning - kabel k obrysovce je střihnutej a sklíčko je dané oranžové - dobová úprava L.P. 86)))), nebo aby člověk nedal místo čiré žárovky tu zabarvenou třeba do zpětných, nebo kamkoliv jinam kde nemá být. Hlavně ale proto, aby v bliknách s bílými skly šly použít jen ty oranžové žárovky a ne čiré.
To, že si někdo upraví blinkr s původně barevným sklem a čirou žárovkou na blinkr s barevnou žárovkou a bčirým sklem nikdo nepředpokládal a taky se to nesmí, protože to nezaručuje bezchybné osazení žárovky.
Funkčně, pokud bude žárovky (a sklíčka) měnit jen majitel který úpravu spáchal je všechno v pořádku a blinkr bude hezkej a bude blikat barevně. Ale nedej Bože, aby tam někdo dal příště čirou žárovku pod to vyměněný čirý sklíčko. V tomhle to bude vždycky polovičatý. Navíc, na výměnu budeš potřebovat opět předem připravenou barevnou žárovku s opět umignutým caplíkem , pokud ovšem patici nevytuníš kleštěma .
Nic, vem barevnou žárovku, umigni jeden caplík a basta, hotovo
nedoslo mi, ze je tam dvouvlaknova. ja to resil v patici pro jednovlakno. ty maj kolicky rovne nebo vyoseny. a mezi nema je pouze tento rozdil. oboje se daji sehnat jak oranzovy tak bily, dokonce i cerveny. ale s vyosenyma sezenes mnohem lip. s rovnyma casto na objednani
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
jj, jasně, skoro bych řekl že ty barevný s rovným akolíčkama budou tuningový neschválený , a proto je asi nemaj ůplně všude.
Záleží na roku výroby auta. Jestli je starší jak 73. rok, tak bude mít dvouvlákno, jestli novější tak jednovlákno. U jednovlákna je to fakt banalita, protože stačí fakt jenom vyměnit tu žárovku, ať to stojí co to stojí. Jestli je tam ale dvouvlákno, musí se přesunout obrysovka do parabol a původní v blinkru odstřihnout. Pak je otázka, jestli tam bude mít barevná jednovláknová žárovka vůbec nějakej kontakt, ale to jde jednoduše řešit přihnutím kontaktu patice.
Záleží na roku výroby auta. Jestli je starší jak 73. rok, tak bude mít dvouvlákno, jestli novější tak jednovlákno. U jednovlákna je to fakt banalita, protože stačí fakt jenom vyměnit tu žárovku, ať to stojí co to stojí. Jestli je tam ale dvouvlákno, musí se přesunout obrysovka do parabol a původní v blinkru odstřihnout. Pak je otázka, jestli tam bude mít barevná jednovláknová žárovka vůbec nějakej kontakt, ale to jde jednoduše řešit přihnutím kontaktu patice.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
mozno som to vysvetloval ja velmi zlozito ale od zaciatku bol problem v tom, ze do blinkra mi nechcela vojst oranzova ziarovka. preto bud zozeniem take co tam sadnu alebo prispôsobim nejak tie co mamMartasBrno píše:Aha Tak to fakt není problém.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
oranzovy s rovnyma kolickama nejsou neschvaleny. je vic aut, kde jsou bily kryty a maji zarovky s rovnyma a to z fabriky
a nez spali stovku zarovek, je lepsi si je rovnou koupit
a nez spali stovku zarovek, je lepsi si je rovnou koupit
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Anilínové barvy vydrží .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!