Maysner, vysvětlím, je to jednoduché. Liší se barvou a paticí.
Jedinej způsob, jak zamezit nesprávné montáži je nekompatibilita patice, což se nejjednodušejc udělá kolíčkama v jinejch polohách.
Například dvojvláknovka tím má daný to, že se nedaj prohodit jednotlivý vlákna, aby brzda nesvítila málo a obrys moc, (nebo vepředu blinkr málo a obrys moc (první 2101 s bílými sklíčky a obrysem + blinkrem dokupy (můj případ(ovšem taky mám tuning - kabel k obrysovce je střihnutej a sklíčko je dané oranžové - dobová úprava L.P. 86)))), nebo aby člověk nedal místo čiré žárovky tu zabarvenou třeba do zpětných, nebo kamkoliv jinam kde nemá být. Hlavně ale proto, aby v bliknách s bílými skly šly použít jen ty oranžové žárovky a ne čiré.
To, že si někdo upraví blinkr s původně barevným sklem a čirou žárovkou na blinkr s barevnou žárovkou a bčirým sklem nikdo nepředpokládal a taky se to nesmí, protože to nezaručuje bezchybné osazení žárovky.
Funkčně, pokud bude žárovky (a sklíčka) měnit jen majitel který úpravu spáchal je všechno v pořádku a blinkr bude hezkej a bude blikat barevně.

Ale nedej Bože, aby tam někdo dal příště čirou žárovku pod to vyměněný čirý sklíčko. V tomhle to bude vždycky polovičatý. Navíc, na výměnu budeš potřebovat opět předem připravenou barevnou žárovku s opět umignutým caplíkem

, pokud ovšem patici nevytuníš kleštěma

.
Nic, vem barevnou žárovku, umigni jeden caplík a basta, hotovo
