

Moderátor: Moderátoři
Vliv viskozity plynu - tření na povrchu trubky.EMI píše:v nějakej mooooc chytrej knížce jsem se dočet, že ztráty prouděním jsou u dvou trubek větší, než u jedný trubky stejnýho průřezu jako součet průřezu těch dvou. taky zajímavá informaceGeorge DeLorean píše:Jinak k tem svodum,chtelo by to hnat pod autem cele dvojmo.
sorry za to že jsem byl zlej ale jestli jsi vyměnil celej vejfuk a nedal jsi rezonátor-to je ta věc u zadní nápravy-tak ti to nepojede-on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě-jedině že by jsi měl stejný výfuk jako původně ATEX-ale rovnou trubkou zkrz celej výfuk a na konci tlumič za 500-tudy cesta nevede-nehledě na to že tam máš ostré hrany a přechody-viděl jsi někdy laděný výfuk-jednotlivý trubky od válců musejí být napojeny nejen v pořadí pálení válců ale také musí mít stejnou délku a mají plynulé ohyby-je to doost velká věda postavit výfuk tak aby něco přidal -v opačným případě je efekt opačnýzigul01 píše:zadny draty tam nejsou , fakt nechapu si jeste delejte srandu to piste k nekomu jinymu ...
Uff jeste ze to u turbiny neplatirosta píše:on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě
To bude tím, že to dělá takovej rachot, že si připadáš že jedeš 300:)))... Zkus někdy dát plochý písty a snížit hlavu, nech origo výfuk a uslyšíš teprv zvuk... Jen hlubolký bublání.. A věř nebo ne ono ti to i zvedne výkon...Grov3 píše:Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru
Rally auto není případ tvojí lady... Ten výfuk jsi dělal sám??? Jestli jo, tak ti fandím, sice je ten šmodrchanec trubek uplně a zcela k ničemu, ale na to časem dojdeš a tím že to zkoušíš se to ještě naučíš.. Myšlenka je to dobrá, jen když nemáš školu nebo zkušenosti, tak to sám těžko vymyslíš..zigul01 píše:rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
To bude tím, že to dělá takovej rachot,
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří
kazdej pruchozi tlumic bude takto resenej. taky si v blizke dobe budu hrat. jen do jednoho tlumice musim navrtat dve trubkyEMI píše:výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata![]()
kdyz jsem riznul madara, tak mi prislo ze vyhorela. ale ono to tam chce opravdu poradne napechovat, aby to neco vydrzelo. tady zrejme madari setrili silou a materialemEMI píše:spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří