Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmě, neb vodič o větším průřezu má menší odpor. Asi to funguje nejenom v elektrice
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Vliv viskozity plynu - tření na povrchu trubky.EMI píše:v nějakej mooooc chytrej knížce jsem se dočet, že ztráty prouděním jsou u dvou trubek větší, než u jedný trubky stejnýho průřezu jako součet průřezu těch dvou. taky zajímavá informaceGeorge DeLorean píše:Jinak k tem svodum,chtelo by to hnat pod autem cele dvojmo.
sorry za to že jsem byl zlej ale jestli jsi vyměnil celej vejfuk a nedal jsi rezonátor-to je ta věc u zadní nápravy-tak ti to nepojede-on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě-jedině že by jsi měl stejný výfuk jako původně ATEX-ale rovnou trubkou zkrz celej výfuk a na konci tlumič za 500-tudy cesta nevede-nehledě na to že tam máš ostré hrany a přechody-viděl jsi někdy laděný výfuk-jednotlivý trubky od válců musejí být napojeny nejen v pořadí pálení válců ale také musí mít stejnou délku a mají plynulé ohyby-je to doost velká věda postavit výfuk tak aby něco přidal -v opačným případě je efekt opačnýzigul01 píše:zadny draty tam nejsou , fakt nechapu si jeste delejte srandu to piste k nekomu jinymu ...
Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Uff jeste ze to u turbiny neplatirosta píše:on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To bude tím, že to dělá takovej rachot, že si připadáš že jedeš 300:)))... Zkus někdy dát plochý písty a snížit hlavu, nech origo výfuk a uslyšíš teprv zvuk... Jen hlubolký bublání.. A věř nebo ne ono ti to i zvedne výkon...Grov3 píše:Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru
Rally auto není případ tvojí lady... Ten výfuk jsi dělal sám??? Jestli jo, tak ti fandím, sice je ten šmodrchanec trubek uplně a zcela k ničemu, ale na to časem dojdeš a tím že to zkoušíš se to ještě naučíš.. Myšlenka je to dobrá, jen když nemáš školu nebo zkušenosti, tak to sám těžko vymyslíš..zigul01 píše:rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
Takže ve zkratce aspon něco:
Nejvíc záleží na svodech (jejich délka a tvar ovlovnuje krotící moment), délce výfuku a jeho průměru... Nemá smysl dávat okapní rýnu, to ti fakt nepomůže. Menší a delší trubky zvětšují krouták v nízkých a středních otáčkách (lepší zrychlení na 1, 2, 3).
Větší a kratší trubky máš určený pro silný motory (což pokud nemáš 150 koní není tvůj případ) Tam je to pro kvalty 3 a výš...
Jestli ti můžu poradit tak jdi cestou zvýšení kroutáku..
A) Nech tvůj průměr a tlumič výfuku posun co nejvíce do zadu (tam máš nejpomalejší proudění spalin a tolik je nebrzdí),
B) Tlumič by Mitsubishi Lancer nech Fabiatikům, vem ten origo, otevři ho, vykuchej a udělej stejně jako na příloze... Trubka co jde do tlumiče bude normální, a trubka co jde ven by měla být co nejkratší (její pruměr dělá zvuk, větší je hlubší). Tyhle dvě trubky uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata, ale tý tam musíš nacpat co nejvíc, nebo ti shoří!!!!
C) Naprostá těsnost!! Nový trubky s čistýma a HLADKÝMA stěnama !!! A to hlavní sváry jen zvenku ok?? Nesmí ti zasahovat dovnitř!
To moje rada... Stálo mě to 10 minut mýho času, tak záleží na tobě jestli si z tohe něco vezmeš nebo ne:)))
A jestli jo hodně štěstí při stavbě SPORTOVNÍHO VÝFUKU pro ladu...
To bude tím, že to dělá takovej rachot,
Prepac, ale moj vyfuk rachot nerobi
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří
cackler, to může asi jen autor tématu .... a asi i barevní žejo
[ Komentář přidal: Laďuša: so květen 15, 2010 10:54 ]
Nene, opravdu jenom autor
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
kazdej pruchozi tlumic bude takto resenej. taky si v blizke dobe budu hrat. jen do jednoho tlumice musim navrtat dve trubkyEMI píše:výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirkyFeiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
kdyz jsem riznul madara, tak mi prislo ze vyhorela. ale ono to tam chce opravdu poradne napechovat, aby to neco vydrzelo. tady zrejme madari setrili silou a materialemEMI píše:spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůžeFeiky píše: nebo ti shoří
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=H3K_efUMttg sem naašel v mobilu , jeste ze starym vyfukem
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)