Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Samozřejmě, neb vodič o větším průřezu má menší odpor. Asi to funguje nejenom v elektrice :) :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

EMI píše:
George DeLorean píše:Jinak k tem svodum,chtelo by to hnat pod autem cele dvojmo.
v nějakej mooooc chytrej knížce jsem se dočet, že ztráty prouděním jsou u dvou trubek větší, než u jedný trubky stejnýho průřezu jako součet průřezu těch dvou. taky zajímavá informace
Vliv viskozity plynu - tření na povrchu trubky.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

zigul01 píše:zadny draty tam nejsou , fakt nechapu si jeste delejte srandu to piste k nekomu jinymu ...
sorry za to že jsem byl zlej ale jestli jsi vyměnil celej vejfuk a nedal jsi rezonátor-to je ta věc u zadní nápravy-tak ti to nepojede-on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě-jedině že by jsi měl stejný výfuk jako původně ATEX-ale rovnou trubkou zkrz celej výfuk a na konci tlumič za 500-tudy cesta nevede-nehledě na to že tam máš ostré hrany a přechody-viděl jsi někdy laděný výfuk-jednotlivý trubky od válců musejí být napojeny nejen v pořadí pálení válců ale také musí mít stejnou délku a mají plynulé ohyby-je to doost velká věda postavit výfuk tak aby něco přidal -v opačným případě je efekt opačný
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Štěpán Getsko, jj taky jsem si to tak přeložil - jasný že obvod těch 2 trubek v součtu bude větší a tim i plocha
rosta píše:v opačným případě je efekt opačný
to je bohužel v domácích podmínkách dost často :D
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grov3 »

Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru :)
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

:lol: :lol: :lol: Deset lidí mu tu radí a on napíše že raketoplán to má jinak :lol: :lol: :lol:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

rosta píše:on totiž zbůsobuje správný přetlak a proudění plynů v soustavě
Uff jeste ze to u turbiny neplati 8)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Příspěvek od Feiky »

Grov3 píše:Ja mam tiez z vyfuku vyrezane rezonatory a na konci sportovy cisto-priechodovy tlmic a nemozem sa stazovat, treba bud dat na koniec dobry tlmic alebo nechat rezonator a namiesto tlmica cistu ruru :)
To bude tím, že to dělá takovej rachot, že si připadáš že jedeš 300:)))... Zkus někdy dát plochý písty a snížit hlavu, nech origo výfuk a uslyšíš teprv zvuk... Jen hlubolký bublání.. A věř nebo ne ono ti to i zvedne výkon...
Feiky
Příspěvky: 260
Registrován: ned led 04, 2009 14:27
Bydliště: Šebrov u Blanska

Příspěvek od Feiky »

zigul01 píše:rally auta maj jenom trubku od zacatku az na konec nekery
Rally auto není případ tvojí lady... Ten výfuk jsi dělal sám??? Jestli jo, tak ti fandím, sice je ten šmodrchanec trubek uplně a zcela k ničemu, ale na to časem dojdeš a tím že to zkoušíš se to ještě naučíš.. Myšlenka je to dobrá, jen když nemáš školu nebo zkušenosti, tak to sám těžko vymyslíš..
Takže ve zkratce aspon něco:
Nejvíc záleží na svodech (jejich délka a tvar ovlovnuje krotící moment), délce výfuku a jeho průměru... Nemá smysl dávat okapní rýnu, to ti fakt nepomůže. Menší a delší trubky zvětšují krouták v nízkých a středních otáčkách (lepší zrychlení na 1, 2, 3).
Větší a kratší trubky máš určený pro silný motory (což pokud nemáš 150 koní není tvůj případ) Tam je to pro kvalty 3 a výš...
Jestli ti můžu poradit tak jdi cestou zvýšení kroutáku..
A) Nech tvůj průměr a tlumič výfuku posun co nejvíce do zadu (tam máš nejpomalejší proudění spalin a tolik je nebrzdí),
B) Tlumič by Mitsubishi Lancer nech Fabiatikům, vem ten origo, otevři ho, vykuchej a udělej stejně jako na příloze... Trubka co jde do tlumiče bude normální, a trubka co jde ven by měla být co nejkratší (její pruměr dělá zvuk, větší je hlubší). Tyhle dvě trubky uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata, ale tý tam musíš nacpat co nejvíc, nebo ti shoří!!!!
C) Naprostá těsnost!! Nový trubky s čistýma a HLADKÝMA stěnama !!! A to hlavní sváry jen zvenku ok?? Nesmí ti zasahovat dovnitř!

To moje rada... Stálo mě to 10 minut mýho času, tak záleží na tobě jestli si z tohe něco vezmeš nebo ne:)))
A jestli jo hodně štěstí při stavbě SPORTOVNÍHO VÝFUKU pro ladu... :wink:
Přílohy
aa
aa
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Moc pěkný Fieku, nevidim tady to tlačítko jako, že jsi pomohl, aby se ten příspěvěk zežlutil, hned bych to označil ;)
Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grov3 »

To bude tím, že to dělá takovej rachot,

Prepac, ale moj vyfuk rachot nerobi :wink:
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Feiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirky :lol:
Feiky píše: nebo ti shoří
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůže

cackler, to může asi jen autor tématu .... a asi i barevní žejo

[ Komentář přidal: Laďuša: so květen 15, 2010 10:54 ]
Nene, opravdu jenom autor
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

EMI píše:
Feiky píše: uvnitř spoj trubku která bude děrovaná (díry cca 5 mm a hustota by měla být co největší), šedý prostor na obrázku jsou šponý, popřípadě skelná vata
výfuk alá maďar, akorát, že ten je dvojitej (většinou) ... jeden z nejvíce domamade vejfuků, taky jsem 2 dny vrtal dirky :lol:
kazdej pruchozi tlumic bude takto resenej. taky si v blizke dobe budu hrat. jen do jednoho tlumice musim navrtat dve trubky
EMI píše:
Feiky píše: nebo ti shoří
spíš se teplem, vibracema a všim tak rozdrolí a vyklepe, že propadá dirkama (průchod spalin tam bude drobet vytvářet i podtlak) a vyfouká ven. ale hořet prakticky nemůže
kdyz jsem riznul madara, tak mi prislo ze vyhorela. ale ono to tam chce opravdu poradne napechovat, aby to neco vydrzelo. tady zrejme madari setrili silou a materialem
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

http://www.youtube.com/watch?v=H3K_efUMttg sem naašel v mobilu :mrgreen: , jeste ze starym vyfukem
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“