Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

No, neblázni. Bohužel jsi tam teď zapsaný a s tím už nic nenaděláš. Holt se s tím musíš nějak sžít a nepropadat negativním myšlenkám.
Však jsou lidi co zažívají i mnohem tragičtější situace (čímž tu tvoji nechci nijak zlehčovat) , prostě věř, že bude lépe :wink:
Brát si vzor z výše jmenovaných individuí nemá smysl.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Michal Pokorný, diky za utechu, je to pro mne fakt zklamani :-( .
Ted zvazuju vsechny mozne varianty jak to zbastlit aby to nejak jelo, ale jak pocitam vselijak, asi to nepojede :-(
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak jelikoz jsem se 14dni trepal jak pojistka, ze budu bez ziguluka, zacal jsem zase na nem delat. Uz jsem obesel zname, posbiral stare hadice, neco si udelam sam v praci, neco v garazi, ale to auto proste musim ozivit a jet na sraz tentokrat i s autem.

Turbinu jsem nechal jen otocit kvuli mazani. Podle toho servisaka by olej zrat nemela, ze vypada jeste slusne, tak uz je tam a ceka na svuj prvni start. Troje tesneni ktere stoji 500kc/ks, jsem vystrihal z klingeritu, puvodne urceneho na vyfukove tesneni trambusu. No snad se hasici nebudou zlobit, jestli ho budou potrebovat :roll: . Dodelal jsem kompletne chlazeni, takze chladic je tam, chybi jen nalet voda (snad). Trochu mne brzdi privod oleje k turbu, to se musi udelat na zakazku, pak se zapojenim elektriky asi nebude sranda, tam mi snad nekdo prijde pomoci.

Pak otocit klickem? Ze by?

Nejake foto:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

čo chceš vyrábať na mieru? Ak adaptér, možno by pasoval jeden z týchto (neviem aký tam má lada závit :oops: )
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... jovy-filtr
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ne ne Puhi, olejove chlazeni mam uz hotove, ja potrebuju privod oleje k turbu. Odvod je jen jednoducha hadice na sponku, ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Atexi, ten tvůj klingerit je takový ten grafitový nebo jaký? Hodně rád se láme a když ho zašudláš mezi prstama tak se rozpadne? Jestli chceš, v práci toho máme plno, používá se to na tlumič. Máme tam i plno normálního "modrého" klingeritu všemožnách tloušťek.....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Není to originálně řešený trubkou skrz kterou jde průtočnej šroub?
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Atex píše:ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.
skús to vyfotiť, niesom si istý či viem ako to myslíš. Ja čo mám uskladnené turbo, tak na ňom je aj na prívode aj na odvode závit. Ak myslíš to, tak na tej istej stránke som videl aj nejaké fitingy. :roll: takže by si to mohol potom mohol napojiť rovno na hadicu
tu kuk http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ene-hadice
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Koukám že bojuješ s místem . Přehoď posilovač ke spolujezdci . Má to tak hodně aut .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Puhi, tady foto...

Saša, nerozumim reci tveho kmene :oops:

Yellow01, JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela.

Obrázek Obrázek

Jeste jsem zapomel na Coopera, no pokud mas tu moznost, byl bych jen rad, kdo vi jak to dosavadni bude tesnit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

takhle do toho..
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Aha tak to je u teba :? Ja to mám nejak takto tak preto som myslel že tie fitingy by to mohli vyriešiť. Tak nič :roll:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Jo to jo, kdybych pridaval turbinu na origo motor, tak bych to taky tak resil :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Atex píše:JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela
já bych to celý vyhodil a zašel třeba do krámu s náhr. dílama na zemědělskou techniku a koupil 1x tlakovou hadici na hydraulickej olej (tady ještě líp opancéřovanou aby byla drobet chráněná) + k tomu jednu "přípojku" - na jedný straně závit do turba a na druhej závit s konusem pro hadici. ev. "vsuvku" ta má ale konusy na obou stranách (spojení 2 hadic) + teda něco na připojení do motoru, tam nevim jak to budeš řešit... podle tvých fotek by to šlo nebo ne?

....na puhiho turbo určitě, tam je to vidět pěkně. nebo v tom mam hledat větší záludnost?

typuju, že to co jsem napsal asi budeš vědět nebo tě to napadlo, ale co kdyby :wink:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

EMI, zni to jednoduse, ale jak rikam, na te turbine je nejaka zvlastni koncovka, kurec vyfotim a hodim to tu ... Ono vlastne mezi trubkama je pruzny dil z opletene hadice, tak ji necham jen vylisovat a nalisovat delsi, bude to origo a plne funkcni 8) V tomto uz bych problem moc nevidel, ale kdo mi pomuze s tou elektrikou, jsem z toho uplne pav abych priznal....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“