Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, neblázni. Bohužel jsi tam teď zapsaný a s tím už nic nenaděláš. Holt se s tím musíš nějak sžít a nepropadat negativním myšlenkám.
Však jsou lidi co zažívají i mnohem tragičtější situace (čímž tu tvoji nechci nijak zlehčovat) , prostě věř, že bude lépe
Brát si vzor z výše jmenovaných individuí nemá smysl.
Však jsou lidi co zažívají i mnohem tragičtější situace (čímž tu tvoji nechci nijak zlehčovat) , prostě věř, že bude lépe
Brát si vzor z výše jmenovaných individuí nemá smysl.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Michal Pokorný, diky za utechu, je to pro mne fakt zklamani .
Ted zvazuju vsechny mozne varianty jak to zbastlit aby to nejak jelo, ale jak pocitam vselijak, asi to nepojede
Ted zvazuju vsechny mozne varianty jak to zbastlit aby to nejak jelo, ale jak pocitam vselijak, asi to nepojede
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak jelikoz jsem se 14dni trepal jak pojistka, ze budu bez ziguluka, zacal jsem zase na nem delat. Uz jsem obesel zname, posbiral stare hadice, neco si udelam sam v praci, neco v garazi, ale to auto proste musim ozivit a jet na sraz tentokrat i s autem.
Turbinu jsem nechal jen otocit kvuli mazani. Podle toho servisaka by olej zrat nemela, ze vypada jeste slusne, tak uz je tam a ceka na svuj prvni start. Troje tesneni ktere stoji 500kc/ks, jsem vystrihal z klingeritu, puvodne urceneho na vyfukove tesneni trambusu. No snad se hasici nebudou zlobit, jestli ho budou potrebovat . Dodelal jsem kompletne chlazeni, takze chladic je tam, chybi jen nalet voda (snad). Trochu mne brzdi privod oleje k turbu, to se musi udelat na zakazku, pak se zapojenim elektriky asi nebude sranda, tam mi snad nekdo prijde pomoci.
Pak otocit klickem? Ze by?
Nejake foto:
Turbinu jsem nechal jen otocit kvuli mazani. Podle toho servisaka by olej zrat nemela, ze vypada jeste slusne, tak uz je tam a ceka na svuj prvni start. Troje tesneni ktere stoji 500kc/ks, jsem vystrihal z klingeritu, puvodne urceneho na vyfukove tesneni trambusu. No snad se hasici nebudou zlobit, jestli ho budou potrebovat . Dodelal jsem kompletne chlazeni, takze chladic je tam, chybi jen nalet voda (snad). Trochu mne brzdi privod oleje k turbu, to se musi udelat na zakazku, pak se zapojenim elektriky asi nebude sranda, tam mi snad nekdo prijde pomoci.
Pak otocit klickem? Ze by?
Nejake foto:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
čo chceš vyrábať na mieru? Ak adaptér, možno by pasoval jeden z týchto (neviem aký tam má lada závit )
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... jovy-filtr
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... jovy-filtr
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ne ne Puhi, olejove chlazeni mam uz hotove, ja potrebuju privod oleje k turbu. Odvod je jen jednoducha hadice na sponku, ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Atexi, ten tvůj klingerit je takový ten grafitový nebo jaký? Hodně rád se láme a když ho zašudláš mezi prstama tak se rozpadne? Jestli chceš, v práci toho máme plno, používá se to na tlumič. Máme tam i plno normálního "modrého" klingeritu všemožnách tloušťek.....
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
skús to vyfotiť, niesom si istý či viem ako to myslíš. Ja čo mám uskladnené turbo, tak na ňom je aj na prívode aj na odvode závit. Ak myslíš to, tak na tej istej stránke som videl aj nejaké fitingy. takže by si to mohol potom mohol napojiť rovno na hadicuAtex píše:ale na privodu je spesl koncovka na turbine. Vyfotim, ukazu.
tu kuk http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ene-hadice
Koukám že bojuješ s místem . Přehoď posilovač ke spolujezdci . Má to tak hodně aut .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Puhi, tady foto...
Saša, nerozumim reci tveho kmene
Yellow01, JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela.
Jeste jsem zapomel na Coopera, no pokud mas tu moznost, byl bych jen rad, kdo vi jak to dosavadni bude tesnit.
Saša, nerozumim reci tveho kmene
Yellow01, JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela.
Jeste jsem zapomel na Coopera, no pokud mas tu moznost, byl bych jen rad, kdo vi jak to dosavadni bude tesnit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Aha tak to je u teba Ja to mám nejak takto tak preto som myslel že tie fitingy by to mohli vyriešiť. Tak nič
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Jo to jo, kdybych pridaval turbinu na origo motor, tak bych to taky tak resil
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
já bych to celý vyhodil a zašel třeba do krámu s náhr. dílama na zemědělskou techniku a koupil 1x tlakovou hadici na hydraulickej olej (tady ještě líp opancéřovanou aby byla drobet chráněná) + k tomu jednu "přípojku" - na jedný straně závit do turba a na druhej závit s konusem pro hadici. ev. "vsuvku" ta má ale konusy na obou stranách (spojení 2 hadic) + teda něco na připojení do motoru, tam nevim jak to budeš řešit... podle tvých fotek by to šlo nebo ne?Atex píše:JJ ten je na bloku, na fotce je cela ta trubka, ohebny konec se musi vylisovat a udelat delsi. Uz jsem se s jednim o tom bavil, az budu mit nejake penize tak mi to udela
....na puhiho turbo určitě, tam je to vidět pěkně. nebo v tom mam hledat větší záludnost?
typuju, že to co jsem napsal asi budeš vědět nebo tě to napadlo, ale co kdyby
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
EMI, zni to jednoduse, ale jak rikam, na te turbine je nejaka zvlastni koncovka, kurec vyfotim a hodim to tu ... Ono vlastne mezi trubkama je pruzny dil z opletene hadice, tak ji necham jen vylisovat a nalisovat delsi, bude to origo a plne funkcni V tomto uz bych problem moc nevidel, ale kdo mi pomuze s tou elektrikou, jsem z toho uplne pav abych priznal....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn