
Překvapilo mě na zapalovacím bloku po sejmutí kabelů, že 2 kontakty byly rezavý, až se z toho sypal rezavý prach, a 2 kontakty čisté lesklé jak nové. Má to nějakou příčinu? nebo jenom náhoda ke smazání tématu.
Moderátor: Moderátoři
No, já mám stejný problém, nastartuju a jede to na 3 válce, po ohřátí na 4. Svíčky mám nové i kabely (asi 5000 km) měněno hned po koupi......Zapalovací blok jsem eště nezkoumal.Pavlík Brno píše:poslední dobou mi to chytalo na 3 válce (po ohřátí to jelo na 4 válce), tak sem sundal shnilé dorvané zapalovací kabely, a bůhví jak staré svíčky.
Překvapilo mě na zapalovacím bloku po sejmutí kabelů, že 2 kontakty byly rezavý, až se z toho sypal rezavý prach, a 2 kontakty čisté lesklé jak nové. Má to nějakou příčinu? nebo jenom náhoda ke smazání tématu.
Nicméně po stránce estetické je to nepřijatelné ... fuj. Navíc kvalitní kontakt je dle mne k nezaplacení, aspoň to očisti a nakonzervuj.Tommel píše:žadnej velkej vliv to nemělo ani po očištěni
nejlepe nevodivou barvou, treba zlutouKoko Loko píše:Nicméně po stránce estetické je to nepřijatelné ... fuj. Navíc kvalitní kontakt je dle mne k nezaplacení, aspoň to očisti a nakonzervuj.Tommel píše:žadnej velkej vliv to nemělo ani po očištěni
)EMI píše:íčková elektrika jde místo mě, ale nejsou tam náhodou dvě zdvojený cívky a dycky pálí dvě svíčky s tim, že jdna pálí do ztracena? Potom kdyby to jelo na 3 válce, tak by byla chyba maximálně ve VN části (kabel, svíčka) a potom mechanická (podpálenej ventil, kroužek atp.)
Neměřil....na co....Jede to úplně normálně. Podle mě za studena nepálí jedna svíčka....EMI píše:bejt to právě něčim takovým, tak si myslim, že po ohřátí by to už jelo. Pak už by to dokázalo chytnout i s tim malým tlakem nebo mizernou směsí. ... ale jak říkam, platilo by to za předpokladu, že to zapalování je tam opravdu tak udělaný, jak jsem popsal. tlaky jsi měřil?