Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

To není možný, takový úpravy a 80 kW? :shock: Ten motor by měl být s touhle civilnější vačkou skoro na úrovni VFTS, ne?
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Co Vám na to všem říct? No popořádku....

To Luděk: Výpočty sou hezká věc, ale měl by sis uvědomit, že už si se několikrát přepočítal. Navíc nevěřim tomu, že sériová 1,7i ukáže na brzdě 62 kW.

To Maysner: Taky je mi to málo, neboj.

To Cooper: Je to výkon motoru se všemi agregáty(altík, pumpa, větrák, atd..), což v údajích automobilek nebývá pravidlem.

To Rosťa: Neznám lepšího výrobce, než je ten, co je podepsanej pod mojí vačkou. Mimochodem zdvih vačky je na maximu(péra ventilů už víc stlačit nejdou)...

To Yellow01: Až na sériovym atmosférickym motoru přihodíš 20kW a odbrzdíš je na stolici, tak budem diskutovat, co je moc a co málo. Ono výpočty a teorie je krásná věc. Ale jak řikám, ještě sem nezkončil.
VAZ 1800kk na prvočinitele
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

už mlčím ale vím že za totáče se pro soutěže upravovaly ZASTAVY-to je licenční FIAT 128-a ty měly s úpravami výkon kolem 100 kw-z objemu 1200, tak si myslím že by 1800 s dvěma webry měla mít víc než píšeš-ale byl to vývoj kterej trval asi 3 roky než z tý 1200 vymáčkli takovej výkon-u žigulů to taky hned nešlo-trvalo to zhruba stejnou dobu než dosáhli max. výkonu
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

jedno kolko to ma koni, pravda je ze ma POHAR! :P
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Gratulace.
V domácích podmínkách za škudlení z výplaty je tohle solidní mazec.Asi se vypravim do Pardubic na čumendu...
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Spatne krmeni, sestelovat poradne ty karbce .... jestli se zvysil vykon o nejakych 10 koni, tak to je 100% malo! Nerikam ze jsem odbornik a ze bych to dokazal, ale par znamych co jezdili rally se skodovkama a zigulikama mi delali prednasku. Pokud tam fakt je ta kompres, vacka, vyfuk, tak karbcema to musi vyletet aspon o 30 koni.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tak premyslim zda to nebude tou origo palivovou pumpou :roll: majo tam mel cerpadlo z icka, plus ta kokotina z facka
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Maysner píše:tak premyslim zda to nebude tou origo palivovou pumpou :roll: majo tam mel cerpadlo z icka, plus ta kokotina z facka
Slabá pumpa by se projevila chrchláním, ale tohle jede furt až do omezovače a bohatost s otáčkama nepadá... A budík tlaku paliva už mám doma, takže ho pro sichr zapojim a odzkoušíme jak to tlačí.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Omezovače? :shock:
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Cooper píše:Omezovače? :shock:
Regulator :-D

Jinak tim to nebude, u karbecu to bud jede nebo ne, ale nijak to nedokaze ovlivnit vykon.

Na co ti bude ten regulator tlaku paliva u karbecu?? Asi jen tak pro zajimavost, jake ma seriova pumpa parametry ne? .....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Omezovač je omezovač otáček. Momentálně mám nastaveno 5900ot/min. Regulátor tlaku paliva tam žádnej nemám. Pumpa mi vytlačí benzín zhruba 4 metry vysoko, což při hustotě benzínu 750kg/m3 odpovídá 0,3 Baru. V ten moment už přestane pumpa tlačit dál a pumpuje naprázdno. Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
VAZ 1800kk na prvočinitele
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Cooper píše:Omezovače? :shock:
Pája má v autě zapalování od IMFsoft-u, kde toto jde ... nebo už jsi ho vyndal pájo?
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Pája píše:Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
Timhle bych zacal, nevis jaky prutok je v triskach kdyz tomu nakladas. Co jsme slysel, tak jeden delortho naplni motor vic jak seriovy karbec, ty mas dva. Uzivi palivova pumpa i dobra 3-4 karburatory? Ja myslel ze uz tam ani to seriove nema. Nemyslim to ve zlem, ale takovy motor uz snad zaslouzi poradne cerpadlo, a dva tisice uz neni takova investice.

Regulator tlaku a vracecka do nadrze..

VFTS mely seriovy primitivni cerpadlo paliva?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

najvyssi cas prejist na striekacku :wink:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Dusan
Příspěvky: 3917
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

pokila viem tak na seriovu pumpu to nechcelo chodit....je to uz par rokov dozadu. Ale ta pumpa to bude brzdit toto musi mat spotrebu jak tank aby to slo. A to so seriovkou velmi nejde.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“