Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
Co Vám na to všem říct? No popořádku....
To Luděk: Výpočty sou hezká věc, ale měl by sis uvědomit, že už si se několikrát přepočítal. Navíc nevěřim tomu, že sériová 1,7i ukáže na brzdě 62 kW.
To Maysner: Taky je mi to málo, neboj.
To Cooper: Je to výkon motoru se všemi agregáty(altík, pumpa, větrák, atd..), což v údajích automobilek nebývá pravidlem.
To Rosťa: Neznám lepšího výrobce, než je ten, co je podepsanej pod mojí vačkou. Mimochodem zdvih vačky je na maximu(péra ventilů už víc stlačit nejdou)...
To Yellow01: Až na sériovym atmosférickym motoru přihodíš 20kW a odbrzdíš je na stolici, tak budem diskutovat, co je moc a co málo. Ono výpočty a teorie je krásná věc. Ale jak řikám, ještě sem nezkončil.
To Luděk: Výpočty sou hezká věc, ale měl by sis uvědomit, že už si se několikrát přepočítal. Navíc nevěřim tomu, že sériová 1,7i ukáže na brzdě 62 kW.
To Maysner: Taky je mi to málo, neboj.
To Cooper: Je to výkon motoru se všemi agregáty(altík, pumpa, větrák, atd..), což v údajích automobilek nebývá pravidlem.
To Rosťa: Neznám lepšího výrobce, než je ten, co je podepsanej pod mojí vačkou. Mimochodem zdvih vačky je na maximu(péra ventilů už víc stlačit nejdou)...
To Yellow01: Až na sériovym atmosférickym motoru přihodíš 20kW a odbrzdíš je na stolici, tak budem diskutovat, co je moc a co málo. Ono výpočty a teorie je krásná věc. Ale jak řikám, ještě sem nezkončil.
VAZ 1800kk na prvočinitele
už mlčím ale vím že za totáče se pro soutěže upravovaly ZASTAVY-to je licenční FIAT 128-a ty měly s úpravami výkon kolem 100 kw-z objemu 1200, tak si myslím že by 1800 s dvěma webry měla mít víc než píšeš-ale byl to vývoj kterej trval asi 3 roky než z tý 1200 vymáčkli takovej výkon-u žigulů to taky hned nešlo-trvalo to zhruba stejnou dobu než dosáhli max. výkonu
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Spatne krmeni, sestelovat poradne ty karbce .... jestli se zvysil vykon o nejakych 10 koni, tak to je 100% malo! Nerikam ze jsem odbornik a ze bych to dokazal, ale par znamych co jezdili rally se skodovkama a zigulikama mi delali prednasku. Pokud tam fakt je ta kompres, vacka, vyfuk, tak karbcema to musi vyletet aspon o 30 koni.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Slabá pumpa by se projevila chrchláním, ale tohle jede furt až do omezovače a bohatost s otáčkama nepadá... A budík tlaku paliva už mám doma, takže ho pro sichr zapojim a odzkoušíme jak to tlačí.Maysner píše:tak premyslim zda to nebude tou origo palivovou pumpou majo tam mel cerpadlo z icka, plus ta kokotina z facka
VAZ 1800kk na prvočinitele
Omezovače?
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
RegulatorCooper píše:Omezovače?
Jinak tim to nebude, u karbecu to bud jede nebo ne, ale nijak to nedokaze ovlivnit vykon.
Na co ti bude ten regulator tlaku paliva u karbecu?? Asi jen tak pro zajimavost, jake ma seriova pumpa parametry ne? .....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Omezovač je omezovač otáček. Momentálně mám nastaveno 5900ot/min. Regulátor tlaku paliva tam žádnej nemám. Pumpa mi vytlačí benzín zhruba 4 metry vysoko, což při hustotě benzínu 750kg/m3 odpovídá 0,3 Baru. V ten moment už přestane pumpa tlačit dál a pumpuje naprázdno. Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
VAZ 1800kk na prvočinitele
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Timhle bych zacal, nevis jaky prutok je v triskach kdyz tomu nakladas. Co jsme slysel, tak jeden delortho naplni motor vic jak seriovy karbec, ty mas dva. Uzivi palivova pumpa i dobra 3-4 karburatory? Ja myslel ze uz tam ani to seriove nema. Nemyslim to ve zlem, ale takovy motor uz snad zaslouzi poradne cerpadlo, a dva tisice uz neni takova investice.Pája píše:Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
Regulator tlaku a vracecka do nadrze..
VFTS mely seriovy primitivni cerpadlo paliva?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...