eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko, ještě k te přestavbě toho klasickeho altiku na altik s regulátorem.. jak jsi o tom psal tak by jsi to nedělal kvůlu tomu přístupu, nebo jsi to myslel tak že to jde namontovat ale fungovat to nebude??.. A kdyby jo, tak stači domontovat jen TOHLE , nebo je potřeba ještě něčeho??..
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano, stačí domontovat jen "tohle" a jezdíš, ale uvaž. Budeš se s tím srát, abys to namontoval, bude to fachčit, pak to náhodou buchne (nateče ti do toho nemrzka a časem to zoxiduje) a budeš to muset vyhazovat ven. Samotné "tohle" stojí tuším kolem třech stovek, zatímco elektronická náhrada mechanického regleru tuším půlku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Jsou to jen dva dráty . Na palubce Ti pin pro otáčkoměr řeknu , ale na pojistkovce to nevím . Já bych asi ty dráty natáhl extra . Pokod máš origo kabeláž tak to musí jít proměřit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
dnes idem na svoju "haciednu", tak sa mozem pozriet, mam tam kabelaz 07 mimo auta.len aby som nezabudol
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
takže poraďte prosim.. altik mam ičkovej (bez ovladaciho relátka, tzn. ovladací kabel vede na žarovku kontrolky).. kabeláž je 07 - s relátkem u krabičky pro blinkry-nebo vystražné (prostě u te černe krabičky pod palubkou), budiky 07...
v čem je problém, když nastartuju, tak většinou OK, po chvili (nebo někdy i hned) začne problikávat nebo svítit kontrolka dobijení a všechny rafičky na palubce spadnou na nulu a nebo někam do mezi prostoru, mezi tim kde maji byt a nulou, rozesviti se i kontrolka mazaní, prostě palubka jakoby umře, blinkry taktéž nefungují, zato vystražné ano, ale jinak vše ostatní vesmes funguje, když sem měřil na baterce tak mi přijde že dobijení je OK, vždy sem naměřil na nastartovaném morotu tak 13,5V, na vyplém je tak 12,5V, takže se zdá že altik jako takovej by dobijet měl, spíš bych hledal zakopaného psa někde v nějakém relátku pod palubkou a nebo v ořišku spínačky??..
poraďte prosim, nebo aspoň napište váš nazor..
v čem je problém, když nastartuju, tak většinou OK, po chvili (nebo někdy i hned) začne problikávat nebo svítit kontrolka dobijení a všechny rafičky na palubce spadnou na nulu a nebo někam do mezi prostoru, mezi tim kde maji byt a nulou, rozesviti se i kontrolka mazaní, prostě palubka jakoby umře, blinkry taktéž nefungují, zato vystražné ano, ale jinak vše ostatní vesmes funguje, když sem měřil na baterce tak mi přijde že dobijení je OK, vždy sem naměřil na nastartovaném morotu tak 13,5V, na vyplém je tak 12,5V, takže se zdá že altik jako takovej by dobijet měl, spíš bych hledal zakopaného psa někde v nějakém relátku pod palubkou a nebo v ořišku spínačky??..
poraďte prosim, nebo aspoň napište váš nazor..
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
aha, tak diky za inspiraci.. vyměnil jsem ořišek s kontaktama ze spínačky a zdá se že to moc nepomohlo... problémovej jev se sice koná o něco meně, ale přesto se děje.. takže to neni furt dobré, ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
já si spíš myslím že tam bude někde nějakej nahodilej zkrat na kostru nebo náladová pojistka.
Když chcípnou blinkry a palubka, je to podle mně pojistkou nebo spíš zoxidovanými kontakty. Aspoň já to tak měl. V křižovatce blinkry pomalu umřely a když jsem pohl pojistkou tak se probraly. Ale připadá mi to jako moc věcí naráz, tak nevím. Souvislost zapojení kontrolky dobíjení s použitým altíkem neposoudím.
možná kecám, ale asi bych zkouknul jestli nejsou někde prodřený káble třeba kolem volantový tyče a zahejbal všema konektorama co pod palubkou jsou.
Mimochodem - ty průchody do kabiny co jsi psal ty jsou kde? Já znám jen díry po ručním ostřikovači.
Když chcípnou blinkry a palubka, je to podle mně pojistkou nebo spíš zoxidovanými kontakty. Aspoň já to tak měl. V křižovatce blinkry pomalu umřely a když jsem pohl pojistkou tak se probraly. Ale připadá mi to jako moc věcí naráz, tak nevím. Souvislost zapojení kontrolky dobíjení s použitým altíkem neposoudím.
možná kecám, ale asi bych zkouknul jestli nejsou někde prodřený káble třeba kolem volantový tyče a zahejbal všema konektorama co pod palubkou jsou.
Mimochodem - ty průchody do kabiny co jsi psal ty jsou kde? Já znám jen díry po ručním ostřikovači.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
hmm, zatáhnutím ručky přivedeš zem na signalizaci brzd... ach jo, blbě se radí na dálku... Měřit, měřit a hledat.
psal jsi
psal jsi
a vadilo mi tam že svítí kontrolka dobíjení - teď mi to ale došlo - nemuselo by to vadit, mohl by to být jen důsledek výpadku napájení palubky. Ale předtím jsi psal že se rožla i kontrolka mazání a to je asi blbost, protože mazání je jen o jediným kontaktu v čidle a jinak než zkratem na kostru to rožnout nejde. Fakt svítí, nebo to byl omyl? každopádně šel bych asi na pojistku palubky + blinkrů + kdoví co na tom ještě máš...ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...