eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jestli máš možnost mít íčkový tak jej klidně vem, možná je i silnější. Zapojení přeci nemůže být žádný problém.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Koko Loko, ještě k te přestavbě toho klasickeho altiku na altik s regulátorem.. jak jsi o tom psal tak by jsi to nedělal kvůlu tomu přístupu, nebo jsi to myslel tak že to jde namontovat ale fungovat to nebude??.. A kdyby jo, tak stači domontovat jen TOHLE , nebo je potřeba ještě něčeho??..
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano, stačí domontovat jen "tohle" a jezdíš, ale uvaž. Budeš se s tím srát, abys to namontoval, bude to fachčit, pak to náhodou buchne (nateče ti do toho nemrzka a časem to zoxiduje) a budeš to muset vyhazovat ven. Samotné "tohle" stojí tuším kolem třech stovek, zatímco elektronická náhrada mechanického regleru tuším půlku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

prosim poraďte někdo jak správně zapojit otáčkoměr a tlak oleje do kabeláže z hranatého, jde mi hlavně o patici a pin na pojistkovce... díky..
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

díky...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Jsou to jen dva dráty . Na palubce Ti pin pro otáčkoměr řeknu , ale na pojistkovce to nevím . Já bych asi ty dráty natáhl extra . Pokod máš origo kabeláž tak to musí jít proměřit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Saša, no v origo kabeláži napřikald z 05, přece otáčkoměr a budík pro tlak nenajdeš.. :( samozřejmě extra to natahnout jde, taky sem to doted tak měl, ale dělám tak nějak kable nahotovo a chtěl sem to zapojit tak jak to má byt..
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

stačilo by mi alespon info o kabelu v motorovem prostoru (kam vede k pojistkovce, tzn.: barva konektoru a čislo pinu), ostatní si už dohledám... to tu nikdo nejezdi 07??..
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

dnes idem na svoju "haciednu", tak sa mozem pozriet, mam tam kabelaz 07 mimo auta.len aby som nezabudol
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no tak diky.. kdyby někdo nahodou potřeboval poradit s mou otázkou tak sem našel asi 4 průchody do kabiny na propojení těchdle těch věcí a nebo i jinejch...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

takže poraďte prosim.. altik mam ičkovej (bez ovladaciho relátka, tzn. ovladací kabel vede na žarovku kontrolky).. kabeláž je 07 - s relátkem u krabičky pro blinkry-nebo vystražné (prostě u te černe krabičky pod palubkou), budiky 07...

v čem je problém, když nastartuju, tak většinou OK, po chvili (nebo někdy i hned) začne problikávat nebo svítit kontrolka dobijení a všechny rafičky na palubce spadnou na nulu a nebo někam do mezi prostoru, mezi tim kde maji byt a nulou, rozesviti se i kontrolka mazaní, prostě palubka jakoby umře, blinkry taktéž nefungují, zato vystražné ano, ale jinak vše ostatní vesmes funguje, když sem měřil na baterce tak mi přijde že dobijení je OK, vždy sem naměřil na nastartovaném morotu tak 13,5V, na vyplém je tak 12,5V, takže se zdá že altik jako takovej by dobijet měl, spíš bych hledal zakopaného psa někde v nějakém relátku pod palubkou a nebo v ořišku spínačky??..


poraďte prosim, nebo aspoň napište váš nazor..
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

aha, tak diky za inspiraci.. vyměnil jsem ořišek s kontaktama ze spínačky a zdá se že to moc nepomohlo... problémovej jev se sice koná o něco meně, ale přesto se děje.. takže to neni furt dobré, ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. :) a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

já si spíš myslím že tam bude někde nějakej nahodilej zkrat na kostru nebo náladová pojistka.
Když chcípnou blinkry a palubka, je to podle mně pojistkou nebo spíš zoxidovanými kontakty. Aspoň já to tak měl. V křižovatce blinkry pomalu umřely a když jsem pohl pojistkou tak se probraly. Ale připadá mi to jako moc věcí naráz, tak nevím. Souvislost zapojení kontrolky dobíjení s použitým altíkem neposoudím.
možná kecám, ale asi bych zkouknul jestli nejsou někde prodřený káble třeba kolem volantový tyče a zahejbal všema konektorama co pod palubkou jsou.
Mimochodem - ty průchody do kabiny co jsi psal ty jsou kde? Já znám jen díry po ručním ostřikovači.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

MartasBrno, psal jsem o "průchodech" v pojistkové skříňce..

jinak co je haluz že občas se to spravi samo od sebe, nebo když třeba zatahnu ručku, nebo třeba když pustím vystražné... nebo když zapnu a vypnu světla.. to je dobra haluz.. :)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

hmm, zatáhnutím ručky přivedeš zem na signalizaci brzd... ach jo, blbě se radí na dálku... Měřit, měřit a hledat.

psal jsi
ale na bežícím motoru naměřim v pohodě 13,8, i když sviti kontrolka dobijení.. :) a je vyfluslá ta palubka.. divne no, jdu se kouknout na relátka a na ukostření palubky...
a vadilo mi tam že svítí kontrolka dobíjení - teď mi to ale došlo - nemuselo by to vadit, mohl by to být jen důsledek výpadku napájení palubky. Ale předtím jsi psal že se rožla i kontrolka mazání a to je asi blbost, protože mazání je jen o jediným kontaktu v čidle a jinak než zkratem na kostru to rožnout nejde. Fakt svítí, nebo to byl omyl? každopádně šel bych asi na pojistku palubky + blinkrů + kdoví co na tom ještě máš...
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“