![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ty dva boční ale drží motor a převodovku ale na záchyt reakce (to jak se motor "hejbe") slouží jen ten zadní za převodovkou. na to ty dva boční nemají vliv.
Moderátor: Moderátoři
No já nic vyfouknout nechtěl. To bych si přece nedovolil jejich eminence.zelvotron píše:Má, to je běs, Raduz mi vyfoukne tlačítka a rámeček kolem štítu a ty silenblok, že se nestydíte
![]()
![]()
Pepo!!! Na motoru je jen JEDEN, a to ten NALEVO při pohledu od čumáku. Další je vzadu na převodovce a poslední drží prdelku převodovky. Vidím že naše Servisní neděle budou muset být častěji, zapomínáš probranou látkuplavec píše:...tak je jeden vlevo a druhý vpravo a další drží převodovku....
Omluvenka zde: http://plavec.bloguje.cz/img/skladvyfuku1.jpgRaduz píše:Pepa byl naposled nepřítomný, takže příště musí přinést OMLUVENKUČahoun píše:Vidím že naše Servisní neděle budou muset být častěji, zapomínáš probranou látku![]()
![]()
No je v tom všechno možný.Vectra, Lada a Favorit, holt se to vše sešlo najednou.Raduz píše:Ta Vectra má ale tlumičů
To mne těší.Raduz píše:Já to tedy beru (šéfe)
Koupil jsem "do zásoby" drátěný kroužek za 90 Kč v http://www.bosdily.cz od http://www.fa1.plplavec píše:Jo tak já mám mezi katem a středním dílem drátěnej kroužek u euro2.
Po 3,5 letech se mi v tom samém místě objevila díra velikosti pětikoruny. Kolega mi to prozatímně zavařil flastrem cca 10 x 10 cm a doporučil vyvrtat na začátku a konci a před i za každou přepážkou zaspodu dírku cca 2 mm, kterou zkondenzovaná voda při "studených" startech odteče (a sem-tam prošťouchnout) . Zatím to skoro rok drží a v místech pod otvory jsou i v garáži vidět stopy po odteklém "sajrajtu". Takže, až budu měnit, navrtám i nový tlumič.plavec píše:Takhle vypadal ten muj koncový díl (ruské výroby) po dvou letech.
Dnes je již jeho osud spečetěn.
Zajímavé.Ale nezměnil ten výfuk potom zvuk?Není pak hlučnější, nebo "nebublá" ?Petr HC píše: a doporučil vyvrtat na začátku a konci a před i za každou přepážkou zaspodu dírku cca 2 mm,
Mno ten jeden úchyt mi taky upadl, takže tento koncový díl visel na nápravě.Jenže tenkrát jsem měl ten delší prostřední díl, tudíž to pořád šponovalo dozadu až praskaly občas i gumy, na nichž výfuk visel.Ten úchyt jsem měl různě pozohýbanej.Majo píše:cakam kedy upadne vedla tych navaranych uchytov....