mám vylágrovanou hrušku dík
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
Ono se to nevylučuje. Chce to dostatek času, pevné nervy a pastovou barvu. Nicméně myslím, že dobrých diferáku s převodem 4,3 je dostatek a maximálně u nich stačí vyměnit simerink.Hurikán píše:Víc než o hlučnost jde o správnost nastavení z hlediska životnosti soukolí!Hlučnost je až na druhém místě.
S tím 100% souhlasím. Chtěl jsem jen zdůraznit, že i zvukově se projevující dif může být vlastně nastaven správně (má dlouhou životnost), kdežto jiný, tichý, může brzo odejít vlivem špatného nastavení. Jen podle zvuku se to tedy nedá závazně určit.Wolf píše:Ono se to nevylučuje.Hurikán píše:Víc než o hlučnost jde o správnost nastavení z hlediska životnosti soukolí!Hlučnost je až na druhém místě.
Já jsem to vždy seřizoval na ponku, ale abych pravdu řekl, nevím, jestli jsem u toho měl i jistou dávku štěstí, anebo se to tak při trpělivosti povede vždy. Pravdou ovšem je, že vždy, když jsem vyndaval hrušku ze skříně, tak jsem dával nové rozpěrné pouzdro a simerink (i matici), takže si v Mototechně jistě museli myslet, že se zabývám repasemi diferáků profesionálněSaša píše:Dá se to seřídit na stole ? Tedy bez zátěže ....
To je pravda, jak jsem již psal na jiném místě, můj původní diferák, ač ne zrovna tichý už od nového vozu, běhal po celou dobu bez problémů a vezmu-li to měřítkem výrobce, je vlastně jako nový.Hurikán píše:Chtěl jsem jen zdůraznit, že i zvukově se projevující dif může být vlastně nastaven správně (má dlouhou životnost), kdežto jiný, tichý, může brzo odejít vlivem špatného nastavení. Jen podle zvuku se to tedy nedá závazně určit.