diferenciál

Moderátor: Moderátoři

txx
Příspěvky: 101
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

diferenciál

Příspěvek od txx »

za kolik se prodává a kdo ho má talířové kolo s pastorkem diferenciálu
mám vylágrovanou hrušku dík :wink:
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

zkus napsat jakej prevod a kdyztak zavolej Musketyrovi, trebas neco najde :)
Telefon na nej je:
602132238
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
txx
Příspěvky: 101
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvek od txx »

je to na 2102
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Difů na 2102 s převodem rozvodovky 4,44:1 je dost málo. Ale doporučuju použít 4,3:1 - shání se lépe a vozu to jen prospěje.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

pokial je v aute 1200cm3 motor v klude tam daj 4,3dif z VAZ 2101 (uvidis ze to pojde lepsie halavne vo vyssich otackach) pokial je tam vecsi motor nebal by som sa dat aj dlhsi dif (4,1) tiez som z 2102 vybral 4,4 dif a dal tam dlhsi
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

diferak s prevodom 4,44:1 viem zohnat novy,cena cca 100€
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
txx
Příspěvky: 101
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

Příspěvek od txx »

vrazil sem tam starší z 2101 v tahu je trošku slabší
a zdá se mi hlučnější
věděl by někdo za kolik se prodává hruška s planetovým kolem ;-)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

O koupi ND (hruška-talíř) ani tak nejde . Ale kdo to nastaví aby to nebylo hlučné ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Saša píše:Ale kdo to nastaví aby to nebylo hlučné ?
Víc než o hlučnost jde o správnost nastavení z hlediska životnosti soukolí! :idea: Hlučnost je až na druhém místě. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Hurikán píše:Víc než o hlučnost jde o správnost nastavení z hlediska životnosti soukolí! :idea: Hlučnost je až na druhém místě. ;)
Ono se to nevylučuje. Chce to dostatek času, pevné nervy a pastovou barvu. Nicméně myslím, že dobrých diferáku s převodem 4,3 je dostatek a maximálně u nich stačí vyměnit simerink.
Naposledy upravil(a) Wolf dne čtv říj 08, 2009 10:36, celkem upraveno 1 x.
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

txx píše:věděl by někdo za kolik se prodává hruška s planetovým kolem ;-)
Kolem pěti až šesti tisíc - což je cena mnohdy převyšující hodnotu vozu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Už se vidím jak před panelákem několikrát tahám ven poloosy a šroubuji kardanku a dif . (vím Ty jsi to absolvoval) Tuhle věc jsem měnil pouze 1X na 02 když jsem "vypustil" s olejem z difu zub talířového kola (je divné že na jízdu to nemělo vliv) . Tak sem tam dal jinej , sice se všemi zuby ale daleko hlučnější .
Dá se to seřídit na stole ? Tedy bez zátěže . V "Tůmovi" je postup i potřebné vybavení , ale jde o to jestli se to povede i bez praktických skušeností . (pouze s dodržením hodnot)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Wolf píše:
Hurikán píše:Víc než o hlučnost jde o správnost nastavení z hlediska životnosti soukolí! :idea: Hlučnost je až na druhém místě. ;)
Ono se to nevylučuje.
S tím 100% souhlasím. Chtěl jsem jen zdůraznit, že i zvukově se projevující dif může být vlastně nastaven správně (má dlouhou životnost), kdežto jiný, tichý, může brzo odejít vlivem špatného nastavení. Jen podle zvuku se to tedy nedá závazně určit. :idea:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Saša píše:Dá se to seřídit na stole ? Tedy bez zátěže ....
Já jsem to vždy seřizoval na ponku, ale abych pravdu řekl, nevím, jestli jsem u toho měl i jistou dávku štěstí, anebo se to tak při trpělivosti povede vždy. Pravdou ovšem je, že vždy, když jsem vyndaval hrušku ze skříně, tak jsem dával nové rozpěrné pouzdro a simerink (i matici), takže si v Mototechně jistě museli myslet, že se zabývám repasemi diferáků profesionálně :D . Jinak chce to opravdu pečlivě odladit styk soukolí na barvu.
Hurikán píše:Chtěl jsem jen zdůraznit, že i zvukově se projevující dif může být vlastně nastaven správně (má dlouhou životnost), kdežto jiný, tichý, může brzo odejít vlivem špatného nastavení. Jen podle zvuku se to tedy nedá závazně určit. :idea:
To je pravda, jak jsem již psal na jiném místě, můj původní diferák, ač ne zrovna tichý už od nového vozu, běhal po celou dobu bez problémů a vezmu-li to měřítkem výrobce, je vlastně jako nový.
VAZoun
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VAZoun »

Správně to nastavit může být pakárna. Zejména pakliže musíte opětovně slisovávat ložisko na pastorku kvůli výměně podložky. Já, když jsem dával samosvor, jsem měl štěstí, že to sedlo s tou původní (převod přišel do jiné skříně). Ale jinak si myslím, že to zase takový problém není.. Přesně jak píše Wolf, odladit to na barvu nebo na olůvko..
VAZ 2106
Zamčeno

Zpět na „Hnací soustava“