Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Sorky jsou dobrý vozy.Co jsem slyšel tak prej v Práglu budete mít do budoucna jen SOR.U nás se teď testoval Tedom a Solaris.Dobré káry ale u mě je jasná jedna Volvo.Měl jsem tu možnost se s ním povozit.PARÁDA..fakt jsem byl úplně hotovej..to mít u podniku tak chodím do hokny furt. Hlavně né Delfíny Jak jsem byl tehdá šťastnej,že jsem byl přidělenej na novýho Citelisa.V součastné době má nalítáno něco přez 260tis..a bohužel jsou to asi smrtící km.Motor drží převodvka Voit taky,ale totálně do hajzlu de ta elektronika.Za poslední měsíce náš vůz víc stojí než jezdí .Takžez 80% šaltruju a z 20% su na Sifilisu.Teď naposled nám kompletně vyhořela ta elektrárna co je za kabinou řidiče.Proč není do dnes jasno.Mechoši to opravili,jenže problémy pořád trvají.Rano na garáži nastartuju odjedu na konečnou,ale tam jak rožnu lidem zapnu světla a otevírání dveří...šlus..červená kontrolka a hotovo nejdou ani otevřít dveře a všechno klekne.Prostě jak se zvedne odběr tak to padne.Teď nám zjistili že umřela nějaká řídící jednotka..to jsem se dozvěděl čistě náhodou když jsem šel za vozmistrem pro informace co bude dál.Bohužel mi řekl že nejde použít druhou z jiného vozu...(máme tam taky jeden citelis co mu vyhořel motor a protože špičková firma Iveko irisbus nemá žádnej skladem tak se půl roku čeká než nějkej dojde).Ptám se proč nejde použít na zkoušku z jinýho auta..no protože nesedí patice...HM takže nejen lada co kus to originál...Tak nám teď koupili novou jednotku za 200papírů no hezký su zvědavej co umře dál.....Ne říkám na rovinu od Irisbusu ruce pryč..na to že to sólo stojí 6meg je to bída a utrpení..co se týče kloubů za 12mega to je snad i zlej sen...do dneška děkuji bohu že mě neukecali abych na něj šel...Motory jsou slabý jak prase do kopce nafutrovaný to v podstatě nezařadí za 2..spotřebu výrobce pro jistotu neudává...co jsme počítali tak tak 75litrů ..to že motor neustále točí i přez 2000tis..je to nastavený na přeřazení na 2,2otč..je horor..kolik se ten motor asi dožije .Myslel jsem si že novej Crosway na tom bude už líp,ale co jsem slyšel a viděl tak podobná hrůz jako Sifilis..(Nechápu kdo vymyslel motor na stojáka) na zadní galéru se člověk měřící víc jak 140cm nevleze aniž by si nerozbyl hlavu....
Bohužel lobing DpmB je velký a tak i do dalších let máme vozy Irisbus přislíbeny...Kluci z Prahy jak já vám ty SORy závidím
Bohužel lobing DpmB je velký a tak i do dalších let máme vozy Irisbus přislíbeny...Kluci z Prahy jak já vám ty SORy závidím
Pěkně jsem si početl o 14TR... z předešlé strany . Krásně napsaný článek i pro nezasvěcené lidi .
Tyto závady mají jedno společné "STUDENÉ SPOJE" (neboli vlivem stále se měnící teploty "utržené" součástky z plošného spoje) . Je to dnes nejčastěji se oběvující vada různých řídících "desek" . Oprava i případné "předejití" závadě je přitom banálně jednoduché .Tomáš píše:totálně do hajzlu de ta elektronika.Za poslední měsíce náš vůz víc stojí než jezdí .Takžez 80% šaltruju a z 20% su na Sifilisu.Teď naposled nám kompletně vyhořela ta elektrárna co je za kabinou řidiče.Proč není do dnes jasno
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Z pohledu řidiče či údržby do toho samozřejmě nevidim, ale jako cestující řikam fůůůj, sorka Ty sedadla v tom, zlatá stará Karosa jako MHD to v Plzni jezdí jenom do ňákých okrajových částí, takže se s tim moc nesvezu, v MHD Klatovy taky jsou, ale tam nejezdim vůbec, nač MHD, když se dá všude v pohodě dojít?Tomáš píše:Kluci z Prahy jak já vám ty SORy závidím
Jinak samozřejmě eště lepší je vlak, to se s "pohodlím" v buse samozřejmě nedá srovnat. Nedávno jsem ale jel do Chebu a bohužel z Planý až na konec je výluka, no holt jsme museli do autobusu, když jsem ale před nádražím viděl stát i sorku, rezolutně jsem to odmít a i kdyby celá grupa mě poslala do háje, jel bych Karosou
Jako cestující MHD mi vyloženě nevadí nic, trochu akorát to, že neexistujou v Solarisu vodorovný madla v zadní části, takže stát uprostřed vedle čtyřky je docela nepříjemný v zatáčce. Naopak se mi líbí přední vyhlídková lavice v Karosach 7xx a 9xx a taky obecně jízda v zadní části harmonik U Tr15 i na točně, Karosy u nás kloubový nejsou a Solaris jí má jinak řešenou, už to neni ono. Ale od srpna tu jezdí ve zkoušce první kus Tr25, má jich bejt dvacet, tak doufam, že nedojde k ňákýmu divokýmu rušení starých harmonik...
Jo a nejlepší v MHD je to, když sedim
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Já nejsem proti Sorce zaujatý. Jen mě mrzí že jsem přišel o Mercedesa. Sice to byl starej křáp, ale jelo to prostě nádherně. Motor měl ohromnou sílu už od volnoběhu a vzduchové řazení joystickem. Na město to bylo fakt prima. Ale spotřeba byla nic moc.zelvotron píše:Co proti těm Sorům pořád máte v dpp jsou taky vůči nim všichni zaujatý
SORka není špatná. Mám linkovou, tak je tichá a celkem to jede.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Doufám,že ovšem mluvíme o těch co se budou dodávat do Prahy...
http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-12-city
http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-18-city
http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-12-city
http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-nb-18-city
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hej, tak to odvolávam, o tutěch tu čtu teď prvně. No pohodlí z fotek neposoudim, i když o to v městských ani nekde, tam je pohodlí jenom si sednout
Ale ty busy řad BN jsou
Ale ty busy řad BN jsou
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Jo jenže musíte to brát z pohledu tržní ekonomiky.Karosa dnes Iveko pod obchodním názvem Irisbus,měla do nedávna na našem trhu 99% obchodní zastoupení.Jenže jak všichni víme vozy nějak kvalitativně zaostali za okolním světem.SOR jenž ucítil místo na trhu okamžitě oslovil nejvědšího našeho odběratele a to DP Praha.Problém byl že až na dva výrobce nikdo nedělal kloubáky.SOR na tak lákavou nabídku a to podepsat z DP smlouvu na 10let vyřešil po svém začal vyrábě úplně nový typ Autobusu vč zmíněného kloubu.A světe div se vozy jsou opravdu na světě a vypadaj luxusně.
Irisbus nyní zvažuje zda bude nadále vyrábět 5let zastaralý typ Citelis,nebo opustí definitivně náš trh.I Brno druhý nej.odběratel už projevilo zájem o vozy Tedom.Bohužel ty jsou kvalitou opět mimo,ale cena je pro naše kumpány lákavá.Možná se Irisbus udrží na trhu s novým typem Crosway ale o tom silně pochybuji
Irisbus nyní zvažuje zda bude nadále vyrábět 5let zastaralý typ Citelis,nebo opustí definitivně náš trh.I Brno druhý nej.odběratel už projevilo zájem o vozy Tedom.Bohužel ty jsou kvalitou opět mimo,ale cena je pro naše kumpány lákavá.Možná se Irisbus udrží na trhu s novým typem Crosway ale o tom silně pochybuji
Keď to beriem podľa trhu, tak čo nové je dnes dobré??? Staré karosy boli fajn autobusy, veď zato jazdia ešte dodnes. Ale ako to upadlo a padlo do rúk západniarom je to bieda. Tvrdé sedačky sú toho dôkazom.
Aký je to rozum dávať do autobusov látkové sedačky? Za rok je to celé hnusné čierne prepotené. Veľakrát si pri dlhej ceste na moderných sedačkách šialených tvarov pohreším na adresu vynálezcu a vystúpim celý stŕpnutý a boľavý. Preto radšej chodím vlakom.
Aký je to rozum dávať do autobusov látkové sedačky? Za rok je to celé hnusné čierne prepotené. Veľakrát si pri dlhej ceste na moderných sedačkách šialených tvarov pohreším na adresu vynálezcu a vystúpim celý stŕpnutý a boľavý. Preto radšej chodím vlakom.
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
No jó panáčci na to už rychle zapomeňte aby jste si vozili zadky na pohodlných sedačkách...to je dávno pryč.To stejný přední náprava..žádný pohodlný odpružení žádný pérování...I když v městským autobuse bych osobně sedačky omezil na co nejmíň...a noční autobusy tam bych nedal žádný...na podlahu kovovej rošt,aby se dal ráno vypláchnout bordel a na sednutí max dřevěný fošny
Rozhodně byl ale kategoricky odmítl myšlenku,že dnešní autobusy jsou špatný (všechny)
Volvo,Mercedes,Man,Scania...to patří mezi špičku...Oni i ten Citelis byť je poruchovej je konstrukčně o 30let mladší než sebelepší "sedmičková" karosa...pokrok nezastavíš
Rozhodně byl ale kategoricky odmítl myšlenku,že dnešní autobusy jsou špatný (všechny)
Volvo,Mercedes,Man,Scania...to patří mezi špičku...Oni i ten Citelis byť je poruchovej je konstrukčně o 30let mladší než sebelepší "sedmičková" karosa...pokrok nezastavíš
Jo ty už pár let jezdí, vypadají sice divně, ale jinak myslím že je to celkem rozumná koncepce, předek nízkopodlažní a zadek klasickej s klasickým uspořádáním pohonu, takže se nemusí dělat různý zvěrstva typu motor vzadu napříč a 2x úhlovej převod s úhlem 30° atd. Ono kdyby se ten přechod střechy nějak líp zamaskoval a zakomponoval, tak by to zase tak zlý nebylo.Hurikán píše:To je naprostá pravda. Taky jich tady ve Štatlu pár jezdí (ne od DPmB ale od jiných dopravců) a když to vidím, tak bychLaďuša píše:Ale ty busy řad BN jsou
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.