![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Bohužel lobing DpmB je velký a tak i do dalších let máme vozy Irisbus přislíbeny...Kluci z Prahy jak já vám ty SORy závidím
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Moderátor: Moderátoři
Tyto závady mají jedno společné "STUDENÉ SPOJE" (neboli vlivem stále se měnící teploty "utržené" součástky z plošného spoje) . Je to dnes nejčastěji se oběvující vada různých řídících "desek" . Oprava i případné "předejití" závadě je přitom banálně jednoduché .Tomáš píše:totálně do hajzlu de ta elektronika.Za poslední měsíce náš vůz víc stojí než jezdí .Takžez 80% šaltruju a z 20% su na Sifilisu.Teď naposled nám kompletně vyhořela ta elektrárna co je za kabinou řidiče.Proč není do dnes jasno
Z pohledu řidiče či údržby do toho samozřejmě nevidim, ale jako cestující řikam fůůůj, sorkaTomáš píše:Kluci z Prahy jak já vám ty SORy závidím
Já nejsem proti Sorce zaujatý. Jen mě mrzí že jsem přišel o Mercedesa. Sice to byl starej křáp, ale jelo to prostě nádherně. Motor měl ohromnou sílu už od volnoběhu a vzduchové řazení joystickem. Na město to bylo fakt prima. Ale spotřeba byla nic moc.zelvotron píše:Co proti těm Sorům pořád mátev dpp jsou taky vůči nim všichni zaujatý
Jo ty už pár let jezdí, vypadají sice divně, ale jinak myslím že je to celkem rozumná koncepce, předek nízkopodlažní a zadek klasickej s klasickým uspořádáním pohonu, takže se nemusí dělat různý zvěrstva typu motor vzadu napříč a 2x úhlovej převod s úhlem 30° atd. Ono kdyby se ten přechod střechy nějak líp zamaskoval a zakomponoval, tak by to zase tak zlý nebylo.Hurikán píše:To je naprostá pravda. Taky jich tady ve Štatlu pár jezdí (ne od DPmB ale od jiných dopravců) a když to vidím, tak bychLaďuša píše:Ale ty busy řad BN jsou