Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
pan.dodo
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pan.dodo »

Zdravím, mohl by mi prosím něko poradit, jestli lze do 2101 zastavět motor fiat z předohrabu (croma, delta 1) a co to obnáší "hardwareově" - jestli se dají použít držáky motoru z něčeho, nebo se musí vyrábět a jestli vůbec lze na ten blok přidělat držáky motoru podél. Popřípadě jestli lze připojit lada převodovku a co je potřeba upravit.. díky
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Yellow01 píše:Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...
nebo si to postavis na karburator
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
pan.dodo
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pan.dodo »

díky za odpověď.
Udělat výfuk a zapojit elektriku je samozřejmost. Jenom zjišťuju, jak si to jde zjednodušit, abych nemusel vyrábět všechno nový. Jaká je výhoda při použití Fiaťácký převodovky? Respektive nevýhoda?
Ještě mě napadá - co olejová vana, neni ji nějak potřeba upravit proti odlévání?
Na které konkrétně motory lze použít žigulácký držáky motoru? Zajmal by mě konkrétně 2.0 turbo z cromy popřípadě to samý v lancii.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Výhoda fiaťáckých převodovek může být v převodových poměrech, ale hlavně jsou to pětikvalty a jsou spolehlivější než žiguláckej 5q. Olejová vana nevím, ale nemyslím si že je rozdíl ve vaně u motoru podél a napříč.
Držáky by měly jít použít na všechny tyhle motory. Konkrétně u 2,0 turbo půjde, já dávám 1,6 turbo z Delty a ten blok je s dvoulitrem stejný.
pan.dodo
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pan.dodo »

jak si řešil třeba otáčkoměr? použil si budíky z delty?
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Ještě jsem neřešil, motor jsem teprve nedávno přivezl. Ale dávám do auta palubku z Golfa 3, takže mám budíky úplně jiný.
GTX
Příspěvky: 1
Registrován: sob bře 07, 2009 17:33
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od GTX »

Chci se zeptat, kolik váží tyto motory, nejspíše budu stavět repliku "Gardeládi" bez ladackého motoru, ale použiju již některej ze zmiňovaným motorů.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Přesnou váhu nevím, ale není to o moc těžší než žiguláckej motor.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pokud mě paměť neklame, tak motor z FIATu 125S váží cca 125kg.
txx
Příspěvky: 101
Registrován: pon pro 22, 2008 08:20
Bydliště: Brno

dotaz italské motory

Příspěvek od txx »

které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

všechny ... většina s mezikusem :D.
Napřímo snad jen 124.
Miraf (131) pasuje taky, ale musíš dát i spojku a setrvák z mirafa. L.
PS: sorry za OT příspěvek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz italské motory

Příspěvek od Ondra 07 »

txx píše:které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:
Minimalne fiat croma, lancia delta, lancia thema, alfa romeo bude sedet taky, ale to nevim ktery. Uvedomte si ze, v ruskem Autovazu delaji takove prevodovkove kose, ktere jake maji stare fiaty.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
juraj
Příspěvky: 5
Registrován: ned lis 01, 2009 20:19
Bydliště: košice

Re: Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Příspěvek od juraj »

halooo hlalooo

ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho

[ Komentář přidal: Laďuša: ne listopad 01, 2009 20:40 ]
Příště napiš všechno rovnou do jednoho příspěvku ;)
Naposledy upravil(a) juraj dne ned lis 01, 2009 20:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
miro263
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miro263 »

juraj píše:ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho
Foto je kde?
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“