Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, mohl by mi prosím něko poradit, jestli lze do 2101 zastavět motor fiat z předohrabu (croma, delta 1) a co to obnáší "hardwareově" - jestli se dají použít držáky motoru z něčeho, nebo se musí vyrábět a jestli vůbec lze na ten blok přidělat držáky motoru podél. Popřípadě jestli lze připojit lada převodovku a co je potřeba upravit.. díky
Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
nebo si to postavis na karburatorYellow01 píše:Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned črc 12, 2009 11:36
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
díky za odpověď.
Udělat výfuk a zapojit elektriku je samozřejmost. Jenom zjišťuju, jak si to jde zjednodušit, abych nemusel vyrábět všechno nový. Jaká je výhoda při použití Fiaťácký převodovky? Respektive nevýhoda?
Ještě mě napadá - co olejová vana, neni ji nějak potřeba upravit proti odlévání?
Na které konkrétně motory lze použít žigulácký držáky motoru? Zajmal by mě konkrétně 2.0 turbo z cromy popřípadě to samý v lancii.
Udělat výfuk a zapojit elektriku je samozřejmost. Jenom zjišťuju, jak si to jde zjednodušit, abych nemusel vyrábět všechno nový. Jaká je výhoda při použití Fiaťácký převodovky? Respektive nevýhoda?
Ještě mě napadá - co olejová vana, neni ji nějak potřeba upravit proti odlévání?
Na které konkrétně motory lze použít žigulácký držáky motoru? Zajmal by mě konkrétně 2.0 turbo z cromy popřípadě to samý v lancii.
Výhoda fiaťáckých převodovek může být v převodových poměrech, ale hlavně jsou to pětikvalty a jsou spolehlivější než žiguláckej 5q. Olejová vana nevím, ale nemyslím si že je rozdíl ve vaně u motoru podél a napříč.
Držáky by měly jít použít na všechny tyhle motory. Konkrétně u 2,0 turbo půjde, já dávám 1,6 turbo z Delty a ten blok je s dvoulitrem stejný.
Držáky by měly jít použít na všechny tyhle motory. Konkrétně u 2,0 turbo půjde, já dávám 1,6 turbo z Delty a ten blok je s dvoulitrem stejný.
dotaz italské motory
které italské motory pasují na převodovky lada dík
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
všechny ... většina s mezikusem .
Napřímo snad jen 124.
Miraf (131) pasuje taky, ale musíš dát i spojku a setrvák z mirafa. L.
PS: sorry za OT příspěvek
Napřímo snad jen 124.
Miraf (131) pasuje taky, ale musíš dát i spojku a setrvák z mirafa. L.
PS: sorry za OT příspěvek
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz italské motory
Minimalne fiat croma, lancia delta, lancia thema, alfa romeo bude sedet taky, ale to nevim ktery. Uvedomte si ze, v ruskem Autovazu delaji takove prevodovkove kose, ktere jake maji stare fiaty.txx píše:které italské motory pasují na převodovky lada dík
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Re: Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.
halooo hlalooo
ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho
[ Komentář přidal: Laďuša: ne listopad 01, 2009 20:40 ]
Příště napiš všechno rovnou do jednoho příspěvku
ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho
[ Komentář přidal: Laďuša: ne listopad 01, 2009 20:40 ]
Příště napiš všechno rovnou do jednoho příspěvku
Naposledy upravil(a) juraj dne ned lis 01, 2009 20:39, celkem upraveno 1 x.