turbo

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

kua to je stroj :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

ta tuhost neni problem. Nejake hlinikove trubky. Mna skor zaujima ten ENGINE.ako to dokazal tak vypeckovat.
Inak uz tu bolo raz take video,ze turbo lada (a vozil takeho chalana).tak to je stale ten typek.
Proste pecka,aj ja chcem.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

janci: Cece ja tam ty trubky nikde nevidim. Kde je mam hledat? :D
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

BESTIE :roll: :roll: :o :shock: :twisted: :twisted:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Malda píše:janci: Cece ja tam ty trubky nikde nevidim. Kde je mam hledat? :D
Tak sa ospravedlnujem. Sa mi zda,ze som videl vystuzenu kasnu.

Btw,ak s tym nejazdi rally, tak tu klietku nepotrebuje. Ocividne stacia povodne nosniky auta na ten vykon.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
7hrcko2
Příspěvky: 1
Registrován: čtv pro 20, 2007 23:01
Bydliště: Martin

Info

Příspěvek od 7hrcko2 »

Zdravím vás.. potreboval by som info ohľadom karbáčov.. chcel by som tam šupnút dva wébery s lievikovitým saním.. koľko by to asi stálo, ako by to zdvihlo výkon a či by s tým bolo veľa práce bo nemám možnosť sa nejako ku tomu dostať, tak aspoň pomocou tohto portálu.. díky..
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Mel bych panove zaludnou otazku, pro ty co se sakra vyznaji. Jak daleko muze byt max. turbodmychadlo od vyfukovych svodu, nebo dejme tomu od hlavy? Vite to nekdo? ... Neni to zadna hadanka, jen bych to potreboval nutne vedet, diky.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Je jedno pravidlo a to že čím blíž tím líp . A to z důvodu stlačitelnosti vzduchu a tím dané odezvy na přidání plynu . Když ho dáš na konec výfuku bude fungovat naprosto stejně (pokud ve výfuku není díra) jen s ohromným spožděním , než se výfuk natlakuje .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša, tos mi napsal co uz vim, jen jsem chtel vedet jestli na to nejsou nejake tabulky, vzorecky nebo neco podobneho.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

xx
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne čtv lis 04, 2010 20:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Coze? :lol: :lol: :lol:
Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50% :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Atex píše:
Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
Coze? :lol: :lol: :lol:
Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50% :-D
Vím že to je hovadina asi jako od Horsta Fuchtse,jen mě zajímalo to mělo být.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Okrem Horsta Fuchtse sa s niecim podobnym da stretnut aj na ruskych strankach :shock:
Nie sice elektrickym, ale pohananym priamo klinovym remenom:
http://www.rallyfan.ru/tech/turbovaz.php
Roman
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Roman píše:pohananym priamo klinovym remenom
To je obdoba kompresoru.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“