turbo
Moderátor: Moderátoři
BESTIE
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Info
Zdravím vás.. potreboval by som info ohľadom karbáčov.. chcel by som tam šupnút dva wébery s lievikovitým saním.. koľko by to asi stálo, ako by to zdvihlo výkon a či by s tým bolo veľa práce bo nemám možnosť sa nejako ku tomu dostať, tak aspoň pomocou tohto portálu.. díky..
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Mel bych panove zaludnou otazku, pro ty co se sakra vyznaji. Jak daleko muze byt max. turbodmychadlo od vyfukovych svodu, nebo dejme tomu od hlavy? Vite to nekdo? ... Neni to zadna hadanka, jen bych to potreboval nutne vedet, diky.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Je jedno pravidlo a to že čím blíž tím líp . A to z důvodu stlačitelnosti vzduchu a tím dané odezvy na přidání plynu . Když ho dáš na konec výfuku bude fungovat naprosto stejně (pokud ve výfuku není díra) jen s ohromným spožděním , než se výfuk natlakuje .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Saša, tos mi napsal co uz vim, jen jsem chtel vedet jestli na to nejsou nejake tabulky, vzorecky nebo neco podobneho.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Coze?Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?
No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50%Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Vím že to je hovadina asi jako od Horsta Fuchtse,jen mě zajímalo to mělo být.Atex píše:Coze?Veverka píše:Atexi,nemáš na mysli spíše kompresor než turbo(skrz výfuk)?No bylo tu psane o nejake fabce, narust vykonu 0,00neco procent, ovsem zivotnost alternatoru snizena o 50%Veverka píše:Mimochodem,co si myslíte o takzvaném elektronickém turbu?
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Okrem Horsta Fuchtse sa s niecim podobnym da stretnut aj na ruskych strankach
Nie sice elektrickym, ale pohananym priamo klinovym remenom:
http://www.rallyfan.ru/tech/turbovaz.php
Nie sice elektrickym, ale pohananym priamo klinovym remenom:
http://www.rallyfan.ru/tech/turbovaz.php
Roman