volga PROBLEM

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

volga PROBLEM

Příspěvek od čmelák »

nazdar, prosim o radu uz som to dlho nerobil na tomto fore ale teraz je ten spravny cas.

idem robit volgu taku tu hranatu myslim 76rok je to, 4q chromova maska to je volga 24? no to je jedno

nebrzdi, HBV sa menil chvilku to brzdilo ale opat nic, nejako som to este neskumal len mam otazky ci je niekde nejaka literatura o tomto aute, alebo ako je tam rieseny brzdovy system.
je tam hlavny valec s takou zeleznou nadobkou, a potom posilovac s nejakym dalsim valcom je krizom cez motor v rohu na blaniku. ako to je riesene odkial ide co kam kde moze byt problem ako to funguje, dakujem
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Na autech bez ABS a podobných výmyslů jsou brzdy vždy hračka . A to že není posilovač přímo u pedálu je jedno (asi tam neměli místo) U pedálu je jednoduchý váleček a ten hydraulicky ovládá druhý u posilovače dál je to stejné jako u všech aut . Pokud to nebrzdí může bejt zavzdušněn ten ovládací okruh , nebo vlastní brzdový systém , nebo do posilovače nejde podtlak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

takze nie je tam ziadna specialita, co by mohla prekvapit klasicke brzdy hej? musim to rozpohybovat,

a potom sa bude robit vrakoserie :)

diky
Naposledy upravil(a) čmelák dne stř črc 22, 2009 07:22, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Jedna specialita tam je. Hned za posilovačem je takovej vehement, do nějž vede jedna trubka a z něj dvě. Je to takovej válec na pravym podběhu, nadává se tomu omezovač tlaku brzd, je to k tomu, když ti rupne hadice k jednomu přednímu kolu, tak druhý pořát brzdí. Je to pěkný svinstvo, vstekal jsem se s tím celkem dlouho. Musíš povolit ten velkej šroub co je zezhora, ale nevyšroubovat, jen povolit skoro do konce a pak odvzdušňovat přední kola. Doporučuju napřed odvzdušnit okruh k posilovači, pak dozadu a nakonec předek.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10510
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Jelen píše:Musíš povolit ten velkej šroub co je zezhora, ale nevyšroubovat, jen povolit skoro do konce ...

Hele - Jelene ... a jak poznám, že už jsem skoro na konci :shock: :twisted: :?: :?: :?:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

cauko

vcera som sa stym hral (jebal), takze auto brzdi ale staci dat trosku nohu na brzdu fakt len opret a to auto hned flekuje, o co s tym

ten srob co si vravel som mal uplne vysrobovany az mi odtial vytiekla kapalina potom som ho dotiahol :shock:
to auto ma vpredu bubny ak kopec valcekov :shock: to som cumel

co stymi flekmi
Uživatelský avatar
autobazareliska
Příspěvky: 90
Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
Bydliště: Zderaz 9

Příspěvek od autobazareliska »

vyměň posilovač - je v háji...
..."Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům."
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“