nazdar, prosim o radu uz som to dlho nerobil na tomto fore ale teraz je ten spravny cas.
idem robit volgu taku tu hranatu myslim 76rok je to, 4q chromova maska to je volga 24? no to je jedno
nebrzdi, HBV sa menil chvilku to brzdilo ale opat nic, nejako som to este neskumal len mam otazky ci je niekde nejaka literatura o tomto aute, alebo ako je tam rieseny brzdovy system.
je tam hlavny valec s takou zeleznou nadobkou, a potom posilovac s nejakym dalsim valcom je krizom cez motor v rohu na blaniku. ako to je riesene odkial ide co kam kde moze byt problem ako to funguje, dakujem
volga PROBLEM
Moderátor: Moderátoři
Na autech bez ABS a podobných výmyslů jsou brzdy vždy hračka . A to že není posilovač přímo u pedálu je jedno (asi tam neměli místo) U pedálu je jednoduchý váleček a ten hydraulicky ovládá druhý u posilovače dál je to stejné jako u všech aut . Pokud to nebrzdí může bejt zavzdušněn ten ovládací okruh , nebo vlastní brzdový systém , nebo do posilovače nejde podtlak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
takze nie je tam ziadna specialita, co by mohla prekvapit klasicke brzdy hej? musim to rozpohybovat,
a potom sa bude robit vrakoserie
diky
a potom sa bude robit vrakoserie
diky
Naposledy upravil(a) čmelák dne stř črc 22, 2009 07:22, celkem upraveno 1 x.
Jedna specialita tam je. Hned za posilovačem je takovej vehement, do nějž vede jedna trubka a z něj dvě. Je to takovej válec na pravym podběhu, nadává se tomu omezovač tlaku brzd, je to k tomu, když ti rupne hadice k jednomu přednímu kolu, tak druhý pořát brzdí. Je to pěkný svinstvo, vstekal jsem se s tím celkem dlouho. Musíš povolit ten velkej šroub co je zezhora, ale nevyšroubovat, jen povolit skoro do konce a pak odvzdušňovat přední kola. Doporučuju napřed odvzdušnit okruh k posilovači, pak dozadu a nakonec předek.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hele - Jelene ... a jak poznám, že už jsem skoro na konciJelen píše:Musíš povolit ten velkej šroub co je zezhora, ale nevyšroubovat, jen povolit skoro do konce ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
cauko
vcera som sa stym hral (jebal), takze auto brzdi ale staci dat trosku nohu na brzdu fakt len opret a to auto hned flekuje, o co s tym
ten srob co si vravel som mal uplne vysrobovany az mi odtial vytiekla kapalina potom som ho dotiahol
to auto ma vpredu bubny ak kopec valcekov to som cumel
co stymi flekmi
vcera som sa stym hral (jebal), takze auto brzdi ale staci dat trosku nohu na brzdu fakt len opret a to auto hned flekuje, o co s tym
ten srob co si vravel som mal uplne vysrobovany az mi odtial vytiekla kapalina potom som ho dotiahol
to auto ma vpredu bubny ak kopec valcekov to som cumel
co stymi flekmi
- autobazareliska
- Příspěvky: 90
- Registrován: ned bře 02, 2008 15:07
- Bydliště: Zderaz 9