Otáčkoměr
Moderátor: Moderátoři
- ondrej.fila
- Příspěvky: 15
- Registrován: sob lis 29, 2008 12:31
- Bydliště: Svitavy
Otáčkoměr
Mám takový problém, do své 01čky sem namontoval palubku z 07čky a pozapojení jede vše perfektně, kromě otáčkoměru. Zapojil jsem ho + a - potom 1 pin na indukční cívce, ale otáčkoměr se po nastartování ani nehne neví někdo co s tím?
- ondrej.fila
- Příspěvky: 15
- Registrován: sob lis 29, 2008 12:31
- Bydliště: Svitavy
z icka na karbu fungovat bude. tam se to prepoji vzadu na panelu budiku.Cory píše:Nie je nahodou z Ička? pretoze normalny na Ičku nejde, potom asi nefunguje ani ickovy na karbe.
zato z karbu na icku nefunguje
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- ondrej.fila
- Příspěvky: 15
- Registrován: sob lis 29, 2008 12:31
- Bydliště: Svitavy
- ondrej.fila
- Příspěvky: 15
- Registrován: sob lis 29, 2008 12:31
- Bydliště: Svitavy
natahni drat od civky k budikum. kdyz vytahnes budiky, tak v te patici u ekonomeru je 5 konektoru. v protikuse na dratech jsou napojeny jen 4 draty. takze na to paty misto das drat od civky. je to jeden z tech prostrednich konektoru. predevcirem jsem to zapojoval
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Zdravím,
tak tenhle problém bych řešil dvěma způsoby...když by šlo ze zapojení palubovky (zatím znám jen dělnickou 2104/05) vyčíst, jak je budík zapojen a co má v sobě za součástky, tak udělat analogový převodník nebo se podívat kam to vhodně zapojit, když by to takhle nešlo, tak mezi holý budík a indukčku vpravit procesorový převodník s DA výstupem ... pro lidi znalé problematiky mikroprocesorů je to dílo o pár součástkách za babku na jedno odpoledne...věřím, že pár lidí, co téhle problematice rozumí tady na fóru je, bohužel pro mne jsou Svitavy i ostatní místa docela daleko, abych se u někoho mohl pustit do laborování...většinou na otáčkoměru bývá ale analogový převodník šířky pulsu na napětí (nejjednodušší je kondík k zemi a odpor) a to je potom odečítáno na budíku, jak je to s Ičkem nevím, bere si signál někde z řídící jednotky, nebo od zapalování?
tak tenhle problém bych řešil dvěma způsoby...když by šlo ze zapojení palubovky (zatím znám jen dělnickou 2104/05) vyčíst, jak je budík zapojen a co má v sobě za součástky, tak udělat analogový převodník nebo se podívat kam to vhodně zapojit, když by to takhle nešlo, tak mezi holý budík a indukčku vpravit procesorový převodník s DA výstupem ... pro lidi znalé problematiky mikroprocesorů je to dílo o pár součástkách za babku na jedno odpoledne...věřím, že pár lidí, co téhle problematice rozumí tady na fóru je, bohužel pro mne jsou Svitavy i ostatní místa docela daleko, abych se u někoho mohl pustit do laborování...většinou na otáčkoměru bývá ale analogový převodník šířky pulsu na napětí (nejjednodušší je kondík k zemi a odpor) a to je potom odečítáno na budíku, jak je to s Ičkem nevím, bere si signál někde z řídící jednotky, nebo od zapalování?
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
- vladdo608
- Příspěvky: 72
- Registrován: úte říj 07, 2008 21:13
- Bydliště: Hankovce - Vychod SK
- Kontaktovat uživatele:
na icku si otackomer berie signal asi podla toho ako to mas napojene na icku nemas indukcnu cievku tak si to mislim berie signal z RJ ja to teraz mam napojene na idukcnu cievku tak ako vissie pisal maysner pretoze icko mi odislo ale ide to v pohode takze zaver ickovy otackomer ti pojde na obidvoch druhoch zapalovania ide len o zapojenie ak som napisal blbost tak sorry a opravte ma
Lada 21044 1700 Karburator
Žigul 2101 - uz odisiel...
Žigul 2101 - uz odisiel...
U íčka (1.7 SPI GM) se "bere" signál pro otočkoměr ze zapalovacího modulu ( impulsy 0 - 12V )
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!