Průměr benzínových hadiček
Moderátor: Moderátoři
da se na vedeni pod autem pouzit druha origo trubka. ja ted tuto krabicku budu taky kupovat, nechci se zbavovat el. cerpadla, ale icko pujde ven
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Zpátečka by měla mít vždy menší průměr než vstup. Je to dáno z hlediska fyzikálního. Všechno, tedy i benzin, putuje cestou nejmenšího odporu. Tedy pokud mám v systému plnicí trubku o průměru 8 mm a vratnou trubku o průměru 6 mm, vždy bude benzin nejprve putovat tou osmičkou (protože díky většímu průměru má tok kapaliny menší odpor). Až teprve v případě, že je plováková komora plná a jehla ji uzavře, stoupne v plnicím potrubí tlak a palivo začne putovat vratným potrubím o menším průměru zpět do nádrže.
Pokud budou obě trubky stejné, může to v jistých případech zlobit. Pokud by náhodou byly průměry opačně (na vratném potrubí větší než na plnicím), nebude to fungovat vůbec.
Pokud budou obě trubky stejné, může to v jistých případech zlobit. Pokud by náhodou byly průměry opačně (na vratném potrubí větší než na plnicím), nebude to fungovat vůbec.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
For Marek - pokud je to jak píšeš (pracuje to na principu rozdílu hydraulických odporů) – a nemám důvod Ti nevěřit, pak je to velice logické a jednoduché – ale stačí malá deformace některé trubky nebo její zanesení a fungovat to přestane (v horším případě přetlačí uzavřený jehlový ventil). Dotaz–je to řešení z fabriky nebo „bastl“ ? Píši to proto, poněvadž pak stačí kdekoli na cestě paliva změna hydraulického odporu a je problém (stačí zanesený filtr).
U „stříkaček“ je mezi přívodním a odpadním potrubím redukční/přepouštěcí ventil, který toto (konstantní tlak) zajišťuje – včetně simulace funkce akcelerační pumpičky (u nejnovějších je tento ventil již v nádrži a zmíněná funkce se zajišťuje snad ?! odvozením od rychlosti sešlápnutí akcelerátoru) .Zdá se mi, že řada zdánlivě „nevysvětlitených“ závad „stříkaček“ je způsobena tím, že řídící jednotka nemá o tlakových poměrech informaci a neslyšel jsem, že by servisy tyto tlaky měřily . Samozřejmě se zde jedná o větší tlaky než je třeba k plnění plovákové komory karburátoru.
To jsem se „rozkecal“ – tak pro dnešek to snad stačí.
U „stříkaček“ je mezi přívodním a odpadním potrubím redukční/přepouštěcí ventil, který toto (konstantní tlak) zajišťuje – včetně simulace funkce akcelerační pumpičky (u nejnovějších je tento ventil již v nádrži a zmíněná funkce se zajišťuje snad ?! odvozením od rychlosti sešlápnutí akcelerátoru) .Zdá se mi, že řada zdánlivě „nevysvětlitených“ závad „stříkaček“ je způsobena tím, že řídící jednotka nemá o tlakových poměrech informaci a neslyšel jsem, že by servisy tyto tlaky měřily . Samozřejmě se zde jedná o větší tlaky než je třeba k plnění plovákové komory karburátoru.
To jsem se „rozkecal“ – tak pro dnešek to snad stačí.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, jazdil som s TAZ1500, ktora ma elektricke cerpadlo a spatne potrubie s tou srandou z Favorita a ta sa rozhodla (po najazdeni asi 20 000km), ze s tym spatnym potrubim fungovat nebude. Majitel podozrieval tu Favo rozbocku, kupil novu, vymenil, ale aj tak po cca 15km jazdy auto prestalo tahat, nedostavalo palivo. Dodnes jazdi bez spatneho potrubia (ma najazdenych nejakych 80 000km). Ventil v karburatore stale drzi.... Tu rozbocku ma v aute Myso aj s takym istym cerpadlom a ked obcas jazdi na benzin funguje to bez problemu. Nikdy som nezistoval preco ta TAZ odmieta spatne potrubie.....
Roman
to uz pesne neviem, viem ze prepusti benzin spat do nadrze, ale naspat ni krok. Ci dokaze klast nejaky odpor v priepustnom smere (do nadrze), to uz neviem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11066
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jen pro upřesnění, Solex 21051 odbočku nemá. Od těch Samar jsem našel obrázek, jsou tam i katalogová čísla.Cory píše:Karburatory Solex 210xx-... maju na privod 8ku a vystup 6ku a na vystupnej hadicke je spätný ventil.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11066
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Marek, hele prosimtě jediněj rozdil mezi tou černou a bilou kokocinou z fačka na vracečku je jen v otočení natrubku, nebo i v pajšlu??.. proč tam je ta kulička, nebo co to v tom hrka??.. včera jsem koupil ten bilej a když se zvyší tlak na vstupu, tak ta kulička zaskoči někam a skoro ucpe vracečku a všechno valí do vystupu... tim mi přijde že to skoro nefunguje.. ???..